سوپ ها یکی از پیش غذا های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که گزینه خوبی برای مهمانی ها می باشد و شما می توانید یک سوپ سبک و ساده تهیه کنید و در کنار دیگر غذا های خود سرو کنید. شما می توانید سوپ ها را با مرغ ریش شده یا عصاره مرغ تهیه کنید. سوپ ها را می توانید به صورت خرد شده یا میکس شده تهیه کنید و به دلخواه به آن جو پوست کنده یا پرک استفاده کنید، فرق این دو جو در این می باشد که جو پرک را باید در ۲۰ دقیقه انتهای اضافه کنید زیرا زود پخته و لعاب می اندازد ولی جو پوست کنده را باید از شب قبل خیس کنید و بگذارید تا خوب پخته شود. سوپ ها انواع و اقسام مختلفی دارند و با انواع سبزیجات و صیفی جات تهیه می شوند. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین سوپ ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از سوپ جو، سوپ شیر، سوپ ورمیشل همراه ما باشید.

سوپ جو رستورانی

سوپ جو یکی از محبوب ترین سوپ های ما ایرانی ها می باشد که می توانید با مرغ یا بدون مرغ تهیه کنید. این سوپ بیشتر در مهمانی ها و فصل سرما به عنوان یک پیش غذای گرم برای سرماخوردگی تهیه می شود و شما می توانید به دلخواه از جو پرک یا پوست کنده به همراه رب تهیه کنید و یک سوپ درجه یک به سبک رستورانی آماده کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سوپ چو به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه سوپ جو پوست کنده رستورانی

سوپ شیر و قارچ

سوپ شیر یکی از سوپ های بسیار خوشمزه و مجلسی و رستورانی می باشد که شما می توانید بجای افزودن رب و گوجه فرنگی از شیر و خامه و قارچ استفاده کنید و یک سوپ خوشمزه برای مهمانی های خود تهیه کنید. سوپ شیر رنگ سفیدی دارد و بهتر است از بجای فلفل سیاه از فلفل سفید استفاده کنید تا رنگ سوپ تغییر نکند. اما برای مشاهده دستور تهیه سوپ شیر به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه سوپ جو پوست کنده رستورانی

سوپ ورمیشل

سوپ ورمیشل یکی از سوپ های بسیار خوشمزه و ساده و محبوب ما ایرانی ها می باشد که با ورمیشل تهیه می شود، شما می توانید از ورمیشل رشته ای یا شکل دار استفاده کنید. این سوپ را نیز می توانید به دلخواه با انواع صیفی جات استفاده کنید و یک سوپ لعابدار و خوشمزه تهیه کنید و در انتها به آن کمی لیموترش تازه اضافه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه سوپ ورمیشل به سایت آلامتو مراجعه کنید.

طرز تهیه سوپ جو پوست کنده رستورانی