یکی از المان‌های منحصربه‌فرد برای زیبایی فضای خانه و دکوراسیون، استفاده از فرش‌های دستباف است. این محصولات دستباف باعث گرمابخشیدن به محیط منزل شما می‌شود. آیا می‌دانستید امروزه فرش‌های دستباف به‌عنوان یکی از هنرهای اصیل ایرانی با استقبال بالایی مواجه هستند؟ با پیشرفت تکنولوژی و تولید فرش‌های ماشینی، این مدل از فرش‌های نسل جدید مورد توجه قرار گرفتند.

حال با تولید فرش‌های ماشینی، فرش‌های دستباف نیز همچنان جایگاه خاص خود را حفظ کردند. این مدل فرش‌ها نشان تاریخ، هنر و فرهنگ ما ایرانیان هستند و در جهان شهرت بسیار زیادی دارند. قطعاً شما هم برای انتخاب بهترین فرش دستباف به بررسی پارامترهایی همچون قیمت فرش دستباف می‌پردازید.

آیا می‌دانید خرید این محصولات زیبا و منحصر به فرد از چه مجموعه‌ای مقرون به صرفه‌تر خواهد بود؟ آریاس (https://arias.ir/) به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش دستباف، جزو تنها مجموعه‌هایی محسوب می‌شود که پشتیبانی آنلاین دارد. با بهره‌مندی از این خدمات معتبر آریاس می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از مشاوران این مجموعه راهنمایی بگیرید.

تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید فرش دستباف
تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید فرش دستباف

مشاوره قبل از خرید برای انتخاب مناسب

فرش دستباف یکی از صنایع دستی بسیار زیبا و منحصر به فرد ما ایرانیان است. تمامی صنایع دستی به ویژه این محصولات پرفروش نشان از فرهنگ، هنر، تمدن و تاریخ ایران دارد. به جرات می‌توان گفت قدمت این فرش‌های زیبا و اصیل به درازای تاریخ هنر و فرهنگ کشور است.

اگر قصد خرید فرش دستباف دارید، بدون شک با مشاوره آقای دلجوان در فروشگاه آریاس خرید اقتصادی پیش رو خواهید داشت. برای خرید آنلاین فرش دستباف فروشگاه آریاس بهترین مجموعه‌ای است که می‌توانید در آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مجموعه تنوع زیادی از انواع فرش‌های دستباف قم، تبریز و عشایری در رج‌های مختلف وجود دارد. همچنین به تنوعی از انواع فرش با طرح‌های مختلف و با ابعاد متنوع دسترسی پیدا می‌کنید. آریاس بزرگترین بازار آنلاین فرش‌های دستباف است که می‌توانید در این مجموعه انتخاب بهتری داشته باشید.

قبل از خرید فرش دستباف می‌توانید از مشاوره‌های آقای دلجوان بهره‌مند شوید. در مشاوره‌های قبل از خرید اطلاعات کافی در رابطه با انتخاب بهترین فرش در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. قیمت فرش دستباف در این فروشگاه باورنکردنی است، و با راهنمایی‌های آقای دلجوان به این موضوع بیشتر پی خواهید برد.

تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید فرش دستباف
تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید فرش دستباف

قیمت فرش دستباف

فرش دستباف یکی از صنایع دستی ارزشمند بسیاری از مناطق کشور محسوب می‌شود. تاثیرات این نوع فرش روی اقتصاد زیاد است، به گونه‌ای که در بسیاری از مناطق اقتصاد خانواده‌ها به این نوع صنایع دستی بستگی دارد. هم‌اکنون دستباف‌های تولید داخل به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می‌شود.

در بازارهای سنتی بسیاری از کشورها، فرش‌های دستباف ایران با طرح‌ها و رنگ‌های فوق‌العاده زیبا به فروش می‌رسند. اگرچه فرش‌های دستباف در بازار بین المللی رقابت بسیار زیادی دارند؛ اما تولیدات داخل منحصر به فرد هستند.

کیفیت تولیدات داخل و زیبایی طرح‌های آن باعث شده تا فرش دستباف جایگاه اقتصادی فوق العاده عالی در کشور داشته باشد. قیمت فرش دستباف تحت تاثیر پارامترهای متعددی قرار دارد. شما می‌توانید بهترین فرش‌های دستباف تولید داخل را از فروشگاه آریاس با کمترین قیمت بازار تهیه کنید؛ البته این قیمت تحت تاثیر چند پارامتر مهم تعیین می‌شود که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شود.

کیفیت مواد اولیه

آنچه باعث ارزش‌گذاری فرش دستباف می‌شود، کیفیت مواد اولیه تولید آن است. برای بافت این فرش‌ها معمولاً از ابریشم، پشم و … استفاده می‌کنند. قطعاً درجه کیفیت هر یک از این مواد با یکدیگر تفاوت دارد و قاعدتاً همین مسئله روی قیمت فرش دستباف تاثیر می‌گذارد.

طرح و نوع طراحی

قطعاً شما هم در نگاه اول به پیچ و خم گل‌های فرش دستباف توجه می‌کنید که نیاز به زحمت بسیاری داشته است. تمامی این طرح‌ها نشان از خلاقیت و ایده‌های متفاوت طراحان و نقشه‌کش‌های فرش دارند. همین طرح‌ها و زیبایی‌های این اثر هنری باعث ارزش بخشیدن به فرش‌های دستباف می‌شوند.

اهمیت خرید آنلاین فرش دستباف از فروشگاه آریاس؟

فرش‌های دستباف به‌عنوان یکی از زیباترین المان‌های دکوراسیون، امروزه سطح استقبال بسیار بالایی دارند. با توجه به این استقبال بازار به دلیل زیبایی این فرش‌ها، مراکز فروش زیادی نیز فعال هستند. آیا برای شما جالب نیست که چرا در بین تمامی مراکز فروش از فروشگاه آریاس خرید کنید؟ در ادامه به چند مورد مهم در این زمینه اشاره می‌کنیم.

امکان بازگشت محصول خریداری شده

در صورتی که فرش‌های خریداری شده دارای عیوبی باشند یا مورد پسند شما عزیزان نبود، امکان بازگشت کالا وجود دارد.

پرداخت در محل

با توجه به کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط سایت‌های تقلبی، کمتر کسی برای خرید محصولات گران قیمت اینترنتی خرید می‌کند. در این صورت به دنبال شرکت‌هایی خواهید بود که خدماتی همچون پرداخت در محل داشته باشند. پرداخت در محل یکی از خدمات ارزشمند این مجموعه معتبر است که شما مشتریان عزیز را ترغیب به خرید می‌کند.

تضمین اصالت

در خرید آنلاین فرش دستباف قطعاً باید به مراکز فروش شناخته شده مراجعه کرد. در شرکت‌هایی همچون آریاس با توجه به سابقه و نظرات کاربران، با اطمینان کافی خرید خود را انجام می‌دهید. همین تقاضای زیاد محصولات این مجموعه توسط مشتریان، خود تضمین اصالت محصولات آن است.

تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید فرش دستباف
تجربه‌ای منحصر به فرد از خرید فرش دستباف

مزایای فرش‌های دستباف

فرش‌های دستی زیباترین هنرهای هنرمندان ایرانی هستند که با خلاقیت زیادی گره به گره این فرش را بافته‌اند. شاید شما تنها به بالا بودن قیمت فرش دستباف به ویژه در برخی از طرح‌های استثنایی آن توجه کنید. بد نیست به کیفیت و سطح استقبال بالای این فرش‌ها توجه داشته باشید.

با وجود تنوع زیادی از فرش‌های ماشینی با ظرافت، زیبایی و کیفیت بالا، چرا همچنان فرش‌های دستباف جایگاه ویژه‌ای دارند؟ در ادامه پارامترهای مهم این مسئله را نیز برایتان ذکر می‌‎کنیم.

ضد حساسیت

فرش دستباف به دلیل اینکه از پشم و ابریشم تهیه می‌شود، ضد حساسیت و آلرژی است.

جلوگیری از بیماری‌های تنفسی

به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در تار و پود فرش‌های دستباف، بیماری‌های تنفسی ایجاد نمی‌شود.

زیبایی و طبیعی بودن طرح

فرش‌های دستباف با وجود اینکه از الیاف کاملاً طبیعی بافته می‌شوند، حتی طرح و نقش و نگار آنها نیز کاملاً طبیعی و به دلنشین است.

نتیجه‌گیری

آریاس بزرگترین بازار آنلاین انواع فرش‌های دستباف و ماشینی در کشور است. تنوع بسیار زیاد فرش‌های این مجموعه، افراد زیادی را برای خرید از این مجموعه ترغیب می‌کند. با دسترسی اینترنتی سرعت خرید افزایش می‌یابد و می‌توانید به تناسب سلیقه خود در بین تنوعی از فرش‌های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر قصد خرید آنلاین فرش دستباف دارید، قطعاً در این مجموعه کمیاب‌ترین، بی‌نظیرترین و زیباترین فرش‌های دستباف را می‌توانید تهیه کنید. قیمت فرش دستباف در مجموعه آریاس بسیار مقرون به صرفه‌تر از دیگر مراکز فروش اینترنتی است و این را در تجربه اول خود متوجه خواهید شد.

به این مقاله امتیاز دهید