طرز تهیه پاپ کورن شکلاتی

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ شما را با طرز تهیه پاپ کورن شکلاتی خوشمزه و خانگی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اگر می خواهید طعم خوش و لذیذ پاپ کورن را بچشید پاپ کورن شکلاتی (Chocolate popcorn) یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین پاپ کورن ها به شمار می رود. پاپ کورن شکلاتی را می توانید به راحتی در منزل تهیه کرده و آن را به عنوان میان وعده‌ای خوشمزه میل کنید. در ادامه با آموزش کامل طرز تهیه پاپ کورن شکلاتی خوشمزه و خانگی همراه ما باشید.

طرز تهیه پاپ کورن شکلاتی

مواد لازم

  • ذرت ۱/۲ پیمانه
  • کره ۵۰ گرم
  • نمک به مقدار لازم
  • شکلات تخته ای به مقدار لازم

طرز تهیه

کره یا روغن را داخل تابه یا قابلمه مورد نظر بریزید تا ذوب شود. وقتی کره کاملا ذوب شده دانه ذرت را به کره اضافه کنید و سریع و مداوم هم بزنید تا ذرت ها کاملا در کره غرق باشند. در قابلمه یا تابه را قرار دهید و صبر کنید تا پف کنند. سپس از قابلمه خارج کنید و به دلخواه نمک بزنید.

شکلات را درون ظرفی مناسب در مایکروفر به مدت ۳۰ ثانیه حرارت دهید. مراقب باشید بیش از اندازه آن را حرارت ندهید تا شکلات نسوزد.

پاپ کورن‌ ها را درون شکلات ذوب شده قرار دهید و بگذارید کاملا آغشته به شکلات شوند. سپس آنها را با چنگال از درون شکلات ذوب شده بیرون آورده و بگذارید شکلات‌های اضافی آن جدا شود.

پاپ کورن‌ های آغشته به شکلات را جدا از هم روی کاغذ روغنی که قبلا درون بشقاب قرار داده‌اید بچینید و به مدت ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که روکش شکلاتی‌ آن‌ها سفت شوند درون فریزر قرار دهید. پاپ کورن‌های شکلاتی را از درون فریزر بیرون آورده و آن‌ها را درون ظرف مناسبی ریخته و میل کنید. نوش جان.

خواندن
طرز تهیه پاپ کورن کره ای خوشمزه و خانگی

طرز تهیه پاپ کورن شکلاتی