زیبایی تنها به چهره افراد ختم نمی شود و امروزه داشتن سینه هایی حجیم و لیفت شده یکی از گزینه های زیبایی به شمار می رود. اما آیا تا کنون شما نیز به این موضوع اندیشیده اید ، که آیا شما هم نیازمند این پروسه زیبایی می باشید یا خیر ؟ سینه هایی کوچک یا سینه هایی بزرگ و افتاده تنها با یک پروسه جراحی ظاهری زیبا خواهند داشت ، که در داشتن یک اندام ایده آل به شما کمک می کند. دکتر رجب پور با دید وسیعی که در این رابطه دارد ، به شما عزیزان می تواند کمک شایانی کند ، در واقع با مراجعه به ایشان علاوه بر لیفت و پروتز سینه می توانید تحت یک جراحی شگفت انگیز به نام پروسه لیفت سینه و پروتز به صورت همزمان قرار بگیرید. برای مطالعه چکیده اید از این فرایند ها تنها زمان اندکی از وقت خود را به ما اختصاص دهید ، بی شک راز زیبایی را به شما خواهیم گفت.

لیفت و پروتز سینه با دکتر رجب پور

لیفت سینه ؟ چرا و چگونه ؟!

تغییراتی که در گذر زمان رخ می دهد ، تاثیر قابل توجهی بر سینه ها دارد ، در واقع با بالا رفتن سن و بارداری و عوامل مختلف دیگر همانند تغییر وزن و شیر دهی و غیره سینه ها دچار تغییرات ظاهری و افتادگی می شوند ، پروسه جراحی لیفت سینه در واقع یک گزینه جوانسازی بوده که نابود کننده تمامی تاثیرات منفی می باشد. اما این تکنیک چگونه انجام می شود ؟ در این مرحله با برداشت پوست اضافی از سینه و اطراف آن ، پستان ها لیفت شده و پزشک به آن ها فرم می دهد. یک نکته ای که باید بدانید هرگز در این پروسه سینه ها حجیم و بزرگ تر نخواهند شد و تنها فرم آن ها تغییر خواهد کرد.

خواندن
انواع سبک های پذیرایی در تالار عروسی + تفاوت ها، مزایا و معایب

پروتز سینه ، همان معجزه افزایش حجم سینه ها !

امروزه یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع جراحی ها پروتز پستان می باشد. این روش سبب برجستگی سینه با فرمی عالی شده ، که جلوه ای فوق العاده دارد. این تکنیک ممکن است به روش های گوناگونی انجام شود ، که ممکن است برش ها لازم در نواحی مختلفی ایجاد شوند. در صورتی که سینه هایی نا متقارن دارید و فرم آن ها غیر طبیعی است ، یا مشکلات ژنتیکی سبب کوچک ماندن سینه های شما شده است و یا به هر دلیلی نیازمند پروتز سینه می باشید بهتر است بدانید ، که روشی عالی برای دست یابی به خواسته های تان است. برخی از افراد با توجه به ابتلا به سرطان سینه ، حجم قابل توجهی از بافت سینه های آن ها برداشته می شود ، پروتز سینه همان معجزه افزایش حجم سینه برای این دسته از افراد است که در لینک زیر به صورت مفصل درباره آن صحبت شده است حتما برای کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه کنید.

https://rajabpur.com/breast-implant

اگر کاندیدای همزمان پروتز سینه و پستان هستید ، دیگر تردید نکنید !

گاهی اوقات ممکن است عارضه های موجود تنها نیازمند یک روش درمانی نباشد ، به این منظور که ممکن است عده ای از زیبا جویان نیازمند پروتز سینه و لیفت سینه باشد ، اما انجام هر یک از ان ها به صورت جداگانه زمان بر و کمی سخت خواهد بود. در واقع در روش جراحی به صورت همزمان ، تغییرات لازم در یک جراحی اعمال خواهد شد و هیچ نیازی به جراحی پستان به صورت جداگانه نمی باشد. پروتز پستان برای افرادی با سینه های کوچک انجام می شود ، در صورتی که لیفت سینه برای افرادی با سینه های بزرگ اما افتاده کاربرد دارد. بنابراین در این مواقع لیفت و پروتز همزمان سینه از جانب دکتر رجب پور توصیه خواهد شد. اگر نارضایتی شما از حجم سینه و افتادگی سینه ها باشد ، دیگر تردید را کنار بگذارید و برای جراحی آماده شود. زیرا هیچ یک از ما تمایلی برای گذراندن دو دوره نقاهت را نخواهیم داشت ، اما جراحی همزمان دوره نقاهت شما را کاهش داده و یک باره شما را به نتیجه نهایی می رساند. در لیفت سینه تنها با کشیدن پوست حالت آن تغییر می کند. اما در ایمپلنت پستان ماده ای خارجی داخل آن قرار می گیرد. قطعا این فرایند زیبایی به همین موارد و به این توضیحات ختم نمی شود ، تنها مراجعه به دکتر رجب پور می تواند دید شما را برای این پروسه های زیبایی افزایش دهد ، که با اطمینان خاطر تحت جراحی قرار بگیرید ، بدون آن که اندکی نگرانی از  نتیجه پایانی آن داشته باشید. همچنین از مزایای این پروسه همزمان نیز می توانیم به کاهش هزینه و کوتاه شدن دوره نقاهت ، افزایش اعتماد بنفس در بانوان و ایجاد تناسب در ظاهر سینه ها ، خوش فرمی و جوان تر شدن پستان ها و غیره اشاره کنیم که بسیار خوش آیند می باشد.

خواندن
مجموعه تفریحی گردشگری اقیانوس پارک تهران

در پایان توصیه می شود اگر قصد به انجام این جراحی را دارید بهترین زمان برای انجام آن بعد از بارداری و دوره شیردهی کودک و یا تمایل فرد به عدم بارداری مجدد بوده است. همچنین تغییر وزن ( کاهش وزن) می تواند تاثیرات منفی در افتادگی سینه ها را به دنبال داشته باشد.

منبع : دکتر رجب پور