بررسی ویژگی چند محصول پر فروش از برند اسنوا

برند اسنوا یک شرکت ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی بوده که در سال ۱۳۸۴ تاسیس و شروع به فعالیت کرده است. از جمله محصولات اولیه ای که این برند تولید کرد، کولر آبی و اجاق گاز بود، اما امروزه این برند مشغول به تولید محصولات دیگری از جمله ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جاروبرقی و … بوده. در این مقاله میخواهیم نگاهی به دو دسته محصول محبوب و پر فروش این برند داشته باشیم، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید و یخچال فریزر های اسنوا جزو محصولات محبوبی هستند که توانسته با تکنولوژی روز دنیا و کیفیت بالایی که دارند، رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کنند. در ادامه به بررسی کلی این محصولات می‌پردازیم.

بررسی ویژگی چند محصول پر فروش از برند اسنوا
بررسی ویژگی چند محصول پر فروش از برند اسنوا

یخچال و ساید بای ساید های اسنوا

همه محصولات یخچال فریزر و ساید بای ساید های اسنوا مجهز به موتور های قدرتمند، سرمایش سریع در فریزر (در بعضی مدل ها)، سرمایش هوشمند، فیلتر های تهویه هوا و آنتی باکتریال، هشدار باز بودن درب، پنل های لمسی، نور LED، هوم بار (در بعضی مدل های ساید) سیستم بدون برفک، سیستم رفع بوی بد، قفل کودک و … که در ادامه به برسی چند مورد از آنها می‌پردازیم.

موتور و کمپرسور: همه مدل های اسنوا از بهترین موتور های روز دنیا استفاده می‌شود. در یخچال های اسنوا از یک ریزپردازنده استفاده شده که در هنگام پایین آمدن دمای یخچال، مقدار برق موجود در کمپرسور تنظیم می‌شود که باعث عملکرد بهتر یخچال اسنوا خواهد شد. یکی از مزایای این کمپرسور ها پایین آمدن مصرف برق، کاهش آلودگی صوتری و همچنین افزایش عمر آن است.

فیلتر: فیلتر های موجود در ساید ها و یخچال های اسنوا، باکتری های داخل یخچال را جذب و از کپک زدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

گردش هوای چند گانه: با این تکنولوژی از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال جلوگیری می‌شود و همیشه حس تازگی و تمیزی را به یخچال شما می‌دهد.

سرمایش سریع: این قابلیت باعث می‌شود که سرمایی یکنواخت در سراسر یخچال و فریزر پایدار باشد و در به خنک ماندن و تازگی مواد غذایی کمک کند.

بررسی ویژگی چند محصول پر فروش از برند اسنوا
بررسی ویژگی چند محصول پر فروش از برند اسنوا

بررسی ویژگی های لباسشویی اسنوا

یکی از محصولات پر طرفدار برند اسنوا که در چند سال اخیر به دلیل استفاده از تکنولوژی های مهم و روز دنیا به همراه طراحی ظاهری شیک و مدرن، توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند، لباسشویی اسنوا بوده، این محصول با توجه به کیفیت ساختی که دارد، نسبت به محصولات هم رده داخلی و خارجی خود از قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه به برسی یکسری از ویژگی های کلی درباره لباسشویی های اسنوا خواهیم پرداخت.

کم مصرف بودن: از جمله ویژگی های مهم و قابل توجه ای در ماشین لباسشویی اسنوا وجود دارد و بیشتر خریداران به آن جذب می‌شوند، مصرف پایین انرژی در آنهاست.

برنامه های شستشو: در بیشتر لباسشویی های اسنوا بین ۱۰ تا ۱۵ برنامه مهم شستشو وجود دارد که برای هر نوع لباسی در کنار نوع شستشو های مختلف در آن تعبیه و برنامه ریزی شده است.

موتور اینورتر دیجیتال: در بیشتر این محصولات از موتور اینورتر دیجیتال استفاده شده که کم مصرف بوده و همچنین دارای بازدهی بالایی می‌باشد.

تکنولوژی نانو سیلور: در مدل های پیشرفته این ماشین لباسشویی ها از تکنولوژی نانو سیلور استفاده شده که باعث میکروب کشی و از بین رفتن قارج ها از لباس می‌شود.

دیگ الماسه: طراحی دیگ لباسشویی های اسنوا به سورت الماسه بوده که در برنامه های قابل تنظیم میتوان شستشو با دست را برای لباس تشبیه کرد.

نتیجه گیری

مواردی که در بالا به آنها شاره شد از جمله ویژگی های مهم و قابل توجه در یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا و همینطور لباسشویی های آن است. جدا از این ویژگی ها، قابلیت های بارز دیگری نیز وجود دارد که ما در سایت انتخاب سنتر به برسی تک به تک مدل های این برند پرداخته ایم. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز خرید و مشاوره لوازم خانگی می‌باشد. شما میتوانید برای خرید انواع یخچال فریزر و همینطور لباسشویی های برند اسنوا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید. انتخاب سنتر نماینده رسمی برند اسنوا می باشد و تمامی محصولات این برند را با ضمانت نامه رسمی و شرکتی انتخاب الکترونیک به فروش می‌رساند.