شهر کاشان علاوه‌بر این‌که یک شهر تاریخی و سنتی در ایران به حساب می‌آید رستوران‌های فوق‌العاده‌ای را نیز دارا است. اگر برای مسافرت به شهر کاشان سفر می‌کنید حتما برای صرف ناهار و شام سری به ‌بهترین رستوران ‌های کاشان بزنید. در این شهر تاریخی جاذبه‌های شکم‌گردی بسیاری وجود دارند. یکی از غذاهای محلی در کاشان خورشت چاقاله نام دارد که می‌توانید آن را در برترین غذا خوری‌ های کاشان میل نمایید.

بهترین رستوران ‌های کاشان

رستوران باغ بهشت در کاشان

هر زمان که به ‌‌شهر کاشان سفر کرده‌اید و قصد رفتن به‌ رستورانی برای میل کردن ناهار یا شام را داشتید، توصیه می‌‌کنیم که به‌ فضایی دنج و بی‌نظیر چون رستوران باغ بهشت بروید. در رستوران باغ بهشت چندین آلاچیق به چشم می‌خورند که جذابیت زیادی به این مجموعه بخشیده‌اند. اصلی‌ترین مشخصه‌‌ رستوران باغ بهشت فضای بی‌نظیر و خانوادگی آن است، حتما یک شب را در کنار خانواده خود برای شام در این مجموعه سپری نمایید.

همچنین می‌توانید برای برگزاری جشن‌‌های مختلف از مجموعه درخواست نمایید تا به ‌‌شما سرویس‌هایی را‌ ارائه دهد. مجموعه‌ باغ بهشت در پشت باغ فین قرار داشته و به باغ فین کاشان کاملا نزدیک است و از مراجعه‌کنندگان بهترین میزبانی را به عمل خواهد آورد. از مشخصه‌‌ مهم این مجموعه، می‌‌توان به ‌مرغوبیت بالای غذا و سرویس‌دهی منحصربه‌فرد آن اشاره کرد. از همه مهم‌‌تر این رستوران در میان بهترین رستوران ‌های کاشان قرار دارد‌.

آدرس رستوران باغ بهشت: پشت باغ فین

شماره تماس: ۰۳۱۵۵۳۳۵۰۵۳
ساعت کاری: همه روز از ساعت ۱۰ تا ۲۴

بهترین رستوران ‌های کاشان


پیشنهاد مطالعه : جاهای دیدنی کاشان


رستوران آترینا

یکی از رستوران‌‌هایی که در مجتمع گردشگری کاشان قرار داشته، رستوران آترینا نام دارد. این رستوران می‌تواند ۱۵۰ نفر را در خود جای دهد و فضای خارجی آن به‌‌ شیوه‌‌ای قدیمی طراحی شده؛ این رستوران همچنین دارای آلاچیق و حوض‌‌های آبی رنگ جذابی است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

در این رستوران موسیقی‌‌های گوناگون اجرا می‌‌شوند که می‌‌توانید در زمان میل نمودن غذا از محیط لذت ببرید. رستوران آترینا انواع غذاهایی همچون جوجه کباب، پیتزا، کباب سلطانی و باقالی پلو و… را برای مهمانان خود سرو می‌‌کند. حتی در این رستوران انواع دسر و نوشیدنی نیز موجود هستند و می‌توانید برای صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ به‌ این رستوران مراجعه نمایید و بهترین صبحانه را میل کنید.

آدرس رستوران آترینا: کیلومتر اول جاده کاشان قمصر
شماره تماس: ۰۳۱۵۵۲۰۷۳۳۰

بهترین رستوران ‌های کاشان

رستوران سنتی مظفری

یکی از بهترین رستوران ‌های کاشان که دقیقا در بافت قدیمی شهر و در نزدیکی خانه‌ های تاریخی قرار گرفته، رستوران مظفری نام دارد. این رستوران، حیاط بسیار زیبایی داشته و برخلاف این‌که همیشه مملو از جمعیت بوده، غذاهای آن کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. مخصوصا برنج‌‌های این رستوران که مزه و مرغوبیت بسیار خوبی دارند و به‌‌صورت قالبی سرو می‌شوند.

شفته سماق که یکی از غذاهای محلی کاشان بوده را در این رستوران امتحان کنید. این غذا به‌‌ شکل گوشت‌های قلقلی است که در سس سماق سرو می‌گردد. همچنین پیشنهاد می‌شود که در رستوران مظفری طعم لذیذ کباب یا اکبرجوجه و ماست موسیر همراه با نان تازه را از دست ندهید. کارکنان این مجموعه باوجود شلوغی همیشگی این مکان، برخورد فوق‌العاده‌ای با مهمانان دارند. این رستوران همواره رضایت مراجعه‌کنندگان را جلب نموده؛ لذا غذاهایی که طبخ می‌‌شوند از هزینه مقرون‌به‌صرفه و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

آدرس رستوران مظفری: خیابان علوی روبه‌روی حضرت سلطان امیر احمد
شماره تماس: ۰۳۱۵۵۲۳۵۳۰۰

بهترین رستوران ‌های کاشان

رستوران کی آشیان کاشان

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های کاشان که در بلوار امام رضا واقع شده، رستوران کی آشیان نام دارد. رستوران کی آشیان به‌‌دلیل عرضه‌‌ بهترین و با‌کیفیت‌‌ترین غذاها توانسته به ‌‌یکی از رستوران‌‌های لوکس کاشان تبدیل شود. محیط شیک و باکلاس این غذا خوری همراه با غذاهای مرغوبیت می‌‌تواند یک شب فوق‌‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد. در منوی غذایی رستوران کی آشیان انواع غذاهای سنتی ایران را مشاهده خواهید کرد.

آدرس رستوران کی آشیان کاشان: بلوار امام رضا مجتمع کاشان مال
شماره تماس: ۰۹۳۷۱۵۱۵۳۰۱  آقای مسعود آصفی

بهترین رستوران ‌های کاشان

رستوران پاداش کاشان

یکی دیگر از رستوران‌‌ های محبوب کاشان رستوران پاداش نام دارد و در بین مردم بسیار پرطرفدار است. در منوی غذایی این رستوران غذاهای مختلف ایرانی و انواع پیتزا به چشم‌ می‌خورند. از امکانات رستوران پاداش می‌‌توان به‌‌ نمازخانه، آبشار، سیستم تهویه و… اشاره کرد.

آدرس رستوران پاداش کاشان: میدان شورا
شماره تماس: ۰۳۱۵۵۳۳۲۲۴۴

بهترین رستوران ‌های کاشان

سخن پایانی

کاشان یکی از شهرهای تاریخی ایران به‌شمار می‌رود که همواره مملو از گردشگر و مسافر است. در هر قسمت از این شهر می‌توانید بافت‌‌های سنتی را مشاهده نمایید. همچنین رستوران‌ها و هتل‌ های کاشان نیز دارای بافت‌ قدیمی هستند؛ از جمله این رستوران‌ها می‌توان به آترینا، پاداش، مظفری و… اشاره کرد که هر کدام جزء رستوران‌‌های پرطرفدار کاشان به‌‌حساب می‌آیند. شما می‌توانید براساس انتخاب خود در هر زمان که برای سفر به کاشان مراجعه کرده‌اید این رستوران‌‌ها را برای شام یا ناهار برگزینید.