بهترین رستوران‌ های لاهیجان

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران‌ های لاهیجان را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

سفر به شهرهای شمالی آن هم شهرهای مربوط به گیلان می‌تواند تجربه‌ای بسیار دل‌انگیز و خاصی باشد. سفری که اگر همراه با گشت‌وگذار در رستوران‌های مختلف و میل انواع غذاهای محلی باشد می‌تواند فوق‌العاده و عالی باشد.

پس اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید به شهر شمالی ایران یعنی لاهیجان سفر کنید حتما سری به رستوران‌های این شهر بزنید و از غذاهای معروف آن میل کنید. اما در سفر به لاهیجان به کدام رستوران‌های معروف این شهر برویم؟

رستوران معروف آقای کباب

اگر می‌خواهید در شهر لاهیجان کباب‌های بسیار خوشمزه و معروفی را میل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به رستوران معروف آقای کباب بزنید. رستوران آقای کباب یکی از رستوران‌های معروف در این شهر بوده که به دلیل داشتن فضایی بسیار دلنشین و خاص علاوه بر ارائه غذاهای فوق‌العاده توانسته در بین مردمان بومی و گردشگران معروف و مشهور شود.

این رستوران دارای منوی متنوع و خاصی است که شما می‌توانید در آن تمامی کباب‌ها را پیدا کرده، سفارش داده و از غذای خود نهایت لذت را ببرید. این رستوران دارای ویژگی‌های مثبت و عالی مختلفی است که برخی از آن‌ها شامل رفتار عالی پرسنل و سرو غذا در محیطی بسیار شیک و تمیز می‌شوند.

  • نشانی: گیلان، جاده لاهیجان به لنگرود، لیالستان، جنب برج لیالستان
  • شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۳۶۸۰۷۰
بهترین رستوران‌های لاهیجان
بهترین رستوران‌های لاهیجان

رستوران مهتاب، رستورانی سنتی در لاهیجان

اگر شما عاشق محیط‌های سنتی هستید و می‌خواهید غذای خود را در محیطی کاملاً سنتی و قدیمی میل کنید، رستوران مهتاب می‌تواند یک گزینه عالی، خاص و فوق‌العاده برای شما باشد. این رستوران به دلیل ارائه خدمات مختلف و متنوع توانسته جزو یکی از بهترین رستوران‌های لاهیجان باشد. رستوران مهتاب دارای محیطی بسیار خاص و دنج بوده که شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده به همراه خانواده خود ساعاتی وقت خود را در آن بگذرانید.

خواندن
بهترین رستوران ‌های کاشان | شکم گردی در یکی از شهرهای سنتی ایران

شما به هنگام ورود به این رستوران و در محیط بیرونی آن در ابتدا با یک حوض کوچک و سرسبزی‌های خاص این مجموعه مواجه می‌شوید. فضایی که می‌تواند بسیار دل‌انگیز و خاص باشد. چرا که شما می‌توانید در این محیط صدای فواره حوض آبی این مجموعه را در سکوت کامل بشنوید و آرامش مختص به این محیط را دریافت کنید. به هنگام ورود و نشستن در محیط این رستوران، شما با بوی نان داغ مواجه خواهید شد.

شما می‌توانید از غذای معروف این مجموعه که شامل جوجه ترش و کباب ترش می‌شود، امتحان کرده و از مزهٔ فوق‌العاده آن لذت ببرید. منوی این رستوران بسیار کامل بوده و شما می‌توانید انواع و اقسام غذاها از جمله غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی، انواع خورش‌های محلی و دسرها را در منوی این رستوران پیدا کرده و سفارش دهید.

  • نشانی: لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۱۵
  • شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۴۲۶۰۰۶
بهترین رستوران‌ های لاهیجان
بهترین رستوران‌ های لاهیجان

رستوران شاندیز، شعبه لاهیجان

به طور حتم نام رستوران‌های شاندیز به گوش شما خورده است. یکی دیگر از بهترین رستوران‌های لاهیجان به طور حتم رستوران شاندیز است. رستوران شاندیز در لاهیجان رستورانی است که به دلیل ارائه خدمات مختلف و متنوع به مشتریان خود توانسته جزو بهترین و خاص‌ترین رستوران‌های این شهر به‌حساب بیاید. شما می‌توانید در این رستوران یک غذای کاملاً خوب همراه با یک قیمت مناسب سفارش دهید. تمامی غذاهایی که در این رستوران طبخ می‌شوند، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

در کنار رستوران شاندیز یک سفره‌خانه سنتی نیز وجود داشته که شما می‌توانید پس از میل غذای خود به این سفره‌خانه رفته و سفارش چای دهید. این رستوران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود همواره پذیرای گردشگران و مسافرانی است که وارد این شهر می‌شوند.

  • نشانی: لاهیجان، بلوار انصاری
  • شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۲۳۳۱۳۴
خواندن
بهترین رستوران های شاندیز | لذت شکم گردی در مشهد
بهترین رستوران‌های لاهیجان
بهترین رستوران‌های لاهیجان

رستوران زیبا

آیا به دنبال فضایی خاص و نوستالژیک هستید تا غذای خود را در محیطی سنتی میل کنید؟ یکی از رستوران‌های بسیار قدیمی در شهر لاهیجان رستوران زیبا است. این رستوران به دلیل ارائه خدمات مختلف و متنوع توانسته در بین مردمان بومی و گردشگران جایگاه بسیار خوبی پیدا کند. رستوران زیبا قدمتی طولانی داشته و سال ساخت آن به سال ۱۳۳۸ برمی‌گردد.

اگر به سراغ این رستوران آمده‌اید در ابتدا شما با یک نمای عادی مواجه خواهید شد. اما پس از ورود به رستوران شما با یک محیط متفاوت و نوستالژیک مواجه خواهید شد که می‌تواند شما را جذب خود کند. در این رستوران شما می‌توانید با لباس‌های محلی و قدیمی این منطقه نیز آشنا شوید. چرا که در محیط داخلی آن شما می‌توانید شاهد این لباس‌ها باشید. شما می‌توانید انواع و اقسام غذاهای محلی از جمله جوجه ترش، ماهی قزل‌آلا و کباب ترش را در منوی این رستوران پیدا کرده و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

  • نشانی: لاهیجان بلوار امام رضا، روبرو استخر
  • شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۳۳۳۸۴۴

رستوران سیمرغ

اگر به سراغ استخر لاهیجان رفته‌اید و می‌خواهید پس از تفریح خود به سراغ یک رستوران خوب و درجه یک لاهیجان بروید، پیشنهاد ما رستوران سیمرغ است. این رستوران در نزدیکی استخر لاهیجان بوده و از نظر طبخ غذا یکی از رستوران‌های بسیار خوب در این منطقه بوده که شما می‌توانید انواع غذاها را باکیفیت بسیار خوب سفارش دهید. این رستوران در محیطی بسیار لوکس و در داخل یک ساختمان پنج‌طبقه‌ای قرار گرفته است. شما می‌توانید انواع غذاها را در این رستوران با یک قیمت به‌صرفه و عالی سفارش دهید.

خواندن
بهترین رستوران های اصفهان | شکم گردی در نصف جهان

شما با مراجعه به طبقه پنجم این ساختمان می‌توانید از نمای بسیار لذت‌بخش این رستوران بهره‌مند شوید. فضایی که شامل بام سبز، استخر نزدیک به این هتل و دیگر مراکز می‌شود. این رستوران همچنین دارای یک فست‌فود بسیار عالی است. پس اگر خواهید یک غذای فست‌فودی نیز میل کنید می‌توانید سری به این بخش از رستوران بزنید.

  • نشانی: لاهیجان، بلوار خلیج فارس
  • شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۴۲۴۰۸۸
بهترین رستوران‌های لاهیجان
بهترین رستوران‌های لاهیجان

سخن پایانی

اگر به دنبال رستوران‌های معروف و خاصی در شهر لاهیجان هستید، مطالعه این مقاله می‌تواند کمک زیادی به شما کند. رستوران‌های لاهیجان همگی در جایگاه خود دارای کیفیت مطلوب و خوبی هستند؛ برخی از این رستوران‌ها به دلیل ارائه خدمات بهتر و بیشتر توانسته‌اند جزو بهترین رستوران‌های این شهر باشند.

به‌ عنوان‌ مثال اگر شما از یک فرد قدیمی لاهیجانی بپرسید کدام رستوران جزو بهترین رستوران‌های این شهر به‌حساب می‌آید، بدون مکث نام رستوران زیبا در اسامی رستوران‌هایی است که می‌گوید.

مقالات بیشتر بخوانید: