بهترین رستوران‌ های مشهد

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران‌ های مشهد را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

آیا تا به الان به شهر مشهد سفر کرده‌اید؟ تاکنون به یکی از رستوران‌های مطرح موجود در این شهر رفته‌اید و از غذاهایی که در این رستوران‌ها پخته می‌شوند میل کرده‌اید؟ می‌دانید کدام یک از این رستوران‌ها جهت استراحت مناسب هستند؟

مشهد، شهری است که در درون خود مراکز رفاهی بسیار زیادی از جمله رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی را جای داده است. به گونه‌ای که نمی‌توان انتخاب مناسبی در بین رستوران‌ها جهت میل یک غذای مناسب داشته باشید، زیرا گزینه‌های انتخابی فراوان است.

معین درباری، رستورانی اصیل و شلوغ

اگر به دنبال غذاهای بسیار قدیمی و سنتی در دل شهر مشهد هستید تا بتوانید انواع غذاهای خوشمزه و فوق‌العاده آن را میل کنید، می‌توانید سری به رستوران معین درباری بزنید. این رستوران یکی از رستوران‌های بسیار قدیمی و خاص در این شهر بوده که به دلیل ارائه خدمات مختلف، از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.

نکته قابل‌توجه در خصوص این رستوران این است که اگر می‌خواهید به سراغ آن بروید باید از قبل برای خود میزی را رزرو کنید. چرا که این رستوران جزو رستوران‌های بسیار شلوغ و پر طرف‌دار در شهر مشهد بوده و در هر ساعت شما با حجم زیادی از مردم مواجه خواهید شد.

  • نشانی: خراسان رضوی، مشهد، خیابان پاسداران (جم)، بین ۲ و ۴، مقابل هتل باختر
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۸۷۰۵۰
بهترین رستوران‌های مشهد
بهترین رستوران‌ های مشهد

رستوران رضایی، رستورانی بسیار قدیمی

یکی از رستوران‌های بسیار قدیمی در شهر مشهد، رستوران رضایی است. این رستوران از قدیمی‌ترین رستوران‌های موجود در شهر مشهد بوده که به دلیل معروفیت بسیار بالا دارای چندین شعبه مختلف در سطح شهر است. این رستوران به دلیل داشتن کباب‌های بسیار خاص و خوشمزه در بین مشتریان خود معروف بوده و توانسته ازاین‌جهت محبوبیت بسیار بالایی را به دست بیاورد.

خواندن
آشنایی با بهترین رستوران‌ های اردبیل

این رستوران در چند شعبه و در مناطق مختلف شهر ساخته شده است که یکی از قدیمی‌ترین شعبه‌ها که به‌عنوان نخستین شعبه این رستوران به‌حساب می‌آید، شعبه‌ای است در خیابان نخریسی است. این شعبه در سال ۱۳۳۷ ساخته و بنا شده. این رستوران در مناطق مختلفی از جمله میدان گنبد سبز، میدان آزادی، تقاطع خیابان آب کوه و کلاه‌دوز، خیابان دریادل و همچنین ابتدای بلوار شهید منتظری شعبه داشته که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها از خدمات مختلف و متنوع آن بهره‌مند شوید.

  • نشانی: مشهد، آخوند خراسانی (خاکی)، بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۲۲۱۱۱۰۰

رستوران پسران کریم

اگر بخواهیم یکی از معروف‌ترین، خاص‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های موجود در شهر مشهد را عنوان کنیم، بدون شک رستوران پسران کریم است. به‌گونه‌ای که اگر از هر کدام از گردشگران و مسافران بپرسیم که کدام یک از رستوران‌ها در مشهد بسیار مناسب‌تر بوده، بدون شک پاسخ آن رستوران پسران کریم است.

  • نشانی: بلوار خیام به سمت الماس شرق، بعد از چهار راه هدایت، بین خیام ۶۱ و ۶۳، ساختمان مروارید
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۱۹۱۹
بهترین رستوران‌ های مشهد
بهترین رستوران‌ های مشهد

رستوران ارم شاندیز

اگر بخواهیم لیستی کامل از بهترین رستوران‌های مشهد را ارائه دهیم، قراردادن نام رستوران ارم شاندیز خارج از لطف نیست. این رستوران، مدرن‌ترین رستوران در شهر مشهد است که در سال ۱۳۶۲ ساخته شده است. رستوران ارم شاندیز به دلایل مختلفی موردتوجه افراد قرار گرفته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تشکیل این رستوران از ۳ بخش متنوع است. این رستوران از ۳ بخش عمده که شامل بخش رستوران سنتی، فضای باز و بخش vip می‌شود.

  • نشانی: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم رستوران ارم شاندیز
  • تلفن همراه: ۰۵۱ ۳۴۲۸ ۴۰۰۰
خواندن
بهترین رستوران های اصفهان | شکم گردی در نصف جهان

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت از دیگر رستوران‌های قدیمی در دل شهر مشهد است که در محله بسیار قدیمی و کهنهٔ این شهر قرار گرفته است. رستوران بابا قدرت مشهد در ساختمانی قدیمی و در دوطبقه ساخته شده که قدمت آن به دو قرن برمی‌گردد. این ساختمان همراه با رستوران معروف آن در سال ۱۳۸۰ مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

امروزه این ساختمان به‌صورت رستوران، چایخانه سنتی و بازارچه سنتی بوده که در دسترس مردم قرار گرفته است. شما می‌توانید با میل یک غذای کاملاً سنتی در محیطی سنتی و قدیمی از مزه غذای خود نهایت لذت را ببرید. در این رستوران منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست‌فودی وجود دارد که شما می‌توانید باتوجه‌به سلیقهٔ خود یکی را به‌دلخواه انتخاب کرده و از مزه لذیذ انواع غذاها لذت ببرید.

  • نشانی: انتهای بازار امام رضا (علیه السلام) ، میدان ۱۷ شهریور ، بلوار صدر ، نبش صدر ۱۶ تهران ، میدان هروی خیابان وفا منش نبش کوچه شمس
  • تلفن همراه: ۰۵۱۳۳۴۴۰۸۰۳
بهترین رستوران‌ های مشهد
بهترین رستوران‌ های مشهد

کترینگ رز

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق غذاخوردن و جست‌وجو در رستوران‌های مختلف هستید، به طور حتم نام آشپز معروف حاج‌محمد ریخته گرزاده رو شنیده‌اید. ایشان به‌تازگی اقدام به تأسیس یک کترینگ بسیار معروف و خاص تحت عنوان برند رزا کرده است. این رستوران دارای محیطی بسیار تمییز بوده که شما می‌توانید انواع و اقسام غذاها با طعم‌های بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای را پیدا کرده و از مزه آن‌ها نهایت را ببرید.

این رستوران دارای منوی بسیار متنوع و خاصی است که شما می‌توانید انواع و اقسام غذاها را در آن پیدا کنید و میل کنید. در این منو غذاهایی همچون جوجه‌کباب، کباب‌برگ، ماهی کبابی و انواع خورش‌ها از جمله خورش قیمه، فسنجان، قورمه سبزی و غیره وجود دارد. دقت داشته باشید تمامی غذاهایی که گفته شد همراه با برنج سفید یا سبزی‌پلو ارائه می‌شود و شما می‌توانید به‌دلخواه یکی را انتخاب کنید.

  • نشانی: محله شهید بهشتی، محله کوه سنگی، خیابان کوهسنگی، خیابان امیرکبیر، خیابان جهان آرا
  • شماره تلفن: ۰۵۱۳۷۴۶۲۷۰۱
خواندن
بهترین رستوران های قشم را بیشتر بشناسید

سخن پایانی

مشهد یکی از شهرهای بسیار خاص، جذاب و درعین‌حال توریستی در شمال شرق ایران است که همواره گردشگران زیادی جهت تفریح و گشت‌وگذار به آن سفر می‌کنند. این شهر به دلیل توریستی بودن خود همواره رستوران‌های مختلفی را در دل خود جای‌داده است. به طور حتم این شهر رستوران‌های زیادی در دل خود دارد که به دلایل مختلفی از جمله ارائه خدمات مختلف، طبخ انواع غذاهای خوشمزه همراه باکیفیت بسیار خوب و همچنین برخورد خوب پرسنل جزو بهترین رستوران‌های مشهد به‌حساب می‌آیند.

ازاین‌رو نمی‌توان لیستی محدود در خصوص بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های این شهر ارائه داد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قبلاً به شهر مشهد سفر کردید و یک سفر شکم‌گردی داشته‌اید، می‌توانید در قسمت نظرات نام دیگر بهترین رستوران‌های این شهر را همراه با خدماتی که ارائه می‌دهند، ذکر کنید.

مقالات بیشتر بخوانید: