بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران‌ های نمک آبرود را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

رستوران‌های محلی با غذاهای خوشمزه و ترش و ملس شمالی بسیار زیادی در نمک‌آبرود وجود دارند؛ ولی به دلیل متعدد بودن رستوران‌ها نمی‌توانیم بهترین آنها را تشخیص دهیم.

احتمالاً تا حالا پیش‌آمده که به رستوران‌های گرانی بروید؛ ولی از کیفیت منو و سرویس‌دهی آنها راضی نباشید برای همین اگر می‌خواهید در سفر به این شهر به یاد ماندنی‌ترین طعم‌ها را تجربه کنید با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های نمک‌آبرود آشنا شوید.

رستوران ملورین

رستوران ملورین یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های نمک‌آبرود است که در شهرستان نور در منطقه روستایی ملورین قرار دارد. این رستوران طبق معماری سنتی و زیبایی ساخته شده و چشم‌انداز طبیعی زیبایی را به خود اختصاص داده است. منوی رستوران ملورین شامل انواع غذاهای دریایی مانند ماهی، سبزی‌ها دریایی، میگو و کپور می‌شود.

همچنین غذاهای سنتی مازندرانی مانند میرزاقاسمی، قیمه‌بادمجان، کباب‌تنوری، زرشک‌پلو و خورشت قورمه سبزی نیز در منوی این رستوران قرار دارند. رستوران ملورین به دلیل منوی خوب، معماری سنتی زیبا، چشم‌انداز طبیعی دلنشین و خدمات عالی، توانسته است بین مردم محلی و گردشگران شهرت ویژه‌ای پیدا کند و به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در منطقه تبدیل شود.

  • نشانی: کلارآباد، ابتدای بلوار شهید بهشتی
  • شماره تلفن: ۰۱۱۵۴۶۰۵۴۱۳
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

رستوران آبادگران

اگر می‌خواهید در ساحل با موسیقی زنده لذت غذاخوردن را تجربه کنید به رستوران آبادگران نگاهی بیندازید. رستوران آبادگران با داشتن منظره‌ای زیبا از دریا و جنگل، محیطی دلنشین و راحت و منوی بسیار خوشمزه، یکی از مقاصد محبوب گردشگری و بهترین رستوران نمک‌آبرود در منطقه است. منوی رستوران آبادگران با تمرکز بر استفاده از مواد اولیه تازه و ارگانیک و آشپزهای مجرب غذاهایی به‌صورت محلی و سنتی تهیه کرده است به همین دلیل قیمت‌های این رستوران متوسط به بالاست.

خواندن
معرفی بهترین رستوران‌ های کیش ☀️

همچنین در این رستوران شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های محلی مانند شربت‌های سنتی و آبمیوه‌های تازه را نیز امتحان کنید. این رستوران برای برگزاری مراسم‌های خاص مانند عروسی و مجالس خانوادگی، یکی از بهترین گزینه‌هاست. درضمن حتما در خاطر داشته باشید که قبلا از مراجعه به این رستوران میز رزرو کنید چون رستوران بسیار شلوغی است.

  • نشانی: بعد از نمک آبرود، اول کلارآباد، جنب لایکو
  • شماره تلفن: ۰۹۳۷۴۸۰۷۸۷۴

رستوران ماتینا

رستوران ماتینا یکی دیگر از بهترین رستوران‌های نمک‌آبرود است که باتوجه‌به لذیذی و بی‌نظیری غذاهایش از محبوبیت بیشتری برخوردار هست. فضای داخلی رستوران با استفاده از رنگ‌های آرام، دیوار و صندلی‌های چوبی طراحی شده و همچنین دارای فضای بیرونی با نمایی زیبا از دریا و جنگل است که برای تجربه غذاخوردن در فضای باز بسیار مناسب است.

رستوران ماتینا با داشتن آشپزان ماهر، خدمات عالی، منوی گوشتی و گیاهی، غذاهای محلی و دریایی که با استفاده از بهترین مواد اولیه و قیمت مناسب سعی در ارائه غذاهای باکیفیت و خوشمزه دارد و بر اساس بازخوردهای مشتریان، موفق به رسیدن به این هدف شده و یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگران و مسافران با تمایلات مختلف در این منطقه است.

  • نشانی: چالوس، هچیرود، اول دوجمان، جنب فروشگاه راگا
  • شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۱۶۳۶۴۷
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

رستوران کلبه گیلانه

اگر در میان بهترین رستوران‌های نمک‌آبرود به دنبال رستورانی هستید که تجربه غذاخوردن در آن رستوران همچون سفر زیبا به معماری و دکوراسیون چوبی و سنتی باشد رستوران کلبه گیلانه را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران علاوه بر غذاهای شمالی از غذاهای گیلانی لذیذ هم برخوردار هست.

فضای داخلی رستوران کلبه گیلانه با دکوراسیونی سنتی و محیطی دلنشین، فضایی گرم و مهمان‌نواز برای تجربه غذاخوردن فراهم می‌کند. در منوی رستوران کلبه گیلانه، غذاهای محلی و سنتی از جمله خوراکی‌های گیلانی، ماهی، کباب، سالاد و پیش‌غذاهای متنوعی قرار دارد که با تزئینات زیبایی سرو می‌شود تا ظاهر زیبایی را برای مخاطب به نمایش بگذارند.

  • نشانی: چالوس، بعد از پلیس راه نمک آبرود، رو به روی ورودی نمک آبرود
  • شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۱۶۴۳۵۰
خواندن
آشنایی با بهترین رستوران های کرج

رستوران تیشین

اگر به دنبال یک رستوران شیک و لوکس برای تجربه غذاهای لذیذ و گرفتن عکس‌های سلفی هستید رستوران تیشین نمک‌آبرود را امتحان کنید. این رستوران به دلیل منوی باکیفیت، خدمات پرسنلی عالی، فضایی شیک و مدرن یکی دیگر از رستوران‌های گران‌قیمت نمک‌آبرود هست؛ چرا که بسیاری از مشتریان از آن راضی بوده‌اند.

در رستوران تیشین نمک‌آبرود، منوی غذایی شامل انواع غذاهای دریایی و محلی است که با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت معیارهای بهداشتی تهیه می‌شود. علاوه‌برآن سالادهایی همچون سیرترشی، زیتون‌پرورده، ماست چکیده و مغز گردو در این رستوران موجود است.

  • نشانی: بین نمک آبرود و چالوس
  • شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۱۶۴۷۲۳
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود

سخن پایانی

رستوران‌های نمک‌آبرود با طعم‌های خوشمزه و تنوع غذاهای شمالی، افراد بسیاری را به خود جذب کرده‌اند؛ اما به دلیل تعداد زیاد رستوران‌ها، انتخاب بهترین آنها دشوار است. برای تجربه غذاهای به‌یادماندنی در سفر به نمک‌آبرود، بهترین رستوران‌ها را معرفی به شما معرفی کردیم تا با مراجعه به آن‌ها خاطره‌ای خوش از سفر خود به نمک‌آبرود داشته باشید.

مقالات بیشتر بخوانید:

خواندن
بهترین رستوران های بندرعباس را بیشتر بشناسید