بهترین رستوران های ساری

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های ساری را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

یکی از مزیت‌هایی که سفر کردن به شما می‌دهد، تجربه خوردن غذا‌های مختلف مناطق جغرافیایی مختلف در کشور است. در کشور ایران، از پرطرفدارترین مناطق جغرافیایی، شهر‌های شمال کشور هستند که افراد در ایام مختلف سال به آنجا سفر می‌کنند. یکی از دیدنی‌ترین شهر‌های این منطقه، شهر ساری است.

با سفر کردن به این شهر شمالی و بازدید از جاهای دیدنی ساری می‌توانید تجربه غذا‌های لذیذ در رستوران‌های مختلف آن را داشته باشید. از رستوران‌های محلی گرفته تا سنتی و فست فود در این شهر قرار دارند که می‌توانید با سلیقه خود، یکی از بهترین رستوران‌های ساری را انتخاب و در آنجا به خوردن غذا‌های محلی بپردازید.

بهترین رستوران های ساری
بهترین رستوران های ساری

رستوران حاج حسن ساری

یکی از بزرگ‌ترین و پر طرفدارارترین رستوران‌های شهر ساری، رستوران حاج حسن به شمار می‌رود. این رستوران دارای وسعت بسیاری بوده و قابلیت برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های مختلفی را نیز دارا است. معماری این رستوران به صورت ساده و خیلی شیک در نظر گرفته شده که در بین مردم ساری یکی از بهترین‌های این شهر به شمار می‌رود. از محبوب‌ترین غذا‌های سنتی و محلی این رستوران می‌توان به میرزا قاسمی و چلو گردن اشاره کرد که هم جزء غذای محلی شمالی هستند و هم از بهترین غذا‌های این رستوران به حساب می‌آیند.

در منوی رستوران حاج حسن، به جز غذا‌های محلی، غذا‌های اصیل ایرانی نیز جای داده شده است. فضای بزرگ این رستوران موجب دل باز شدن و زیباتر شدن آن شده و دلیل محبوبیتش نیز برخورداری از مکانی دنج و غذا‌هایی لذیذ است. در این رستوران می‌توانید همراه غذا، انواع چاشنی‌های غذایی مختص این شهر، از جمله سیرترشی، زیتون پرورده و… را میل نمایید. ساعت کاری این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب است.

  • نشانی: استان مازندران، ساری، کمربندی غربی، جنب میدان میوه و تره بار ساری
  • شماره تماس: ۰۱۱۳۳۲۱۴۵۸۴
خواندن
رستوران کلود سون | یکی از ۱۰ رستوران برتر استانبول
بهترین رستوران های ساری
بهترین رستوران های ساری

رستوران شالی ساری

یکی از مدرن‌ترین و زیباترین رستوران‌های ساری، رستوران شالی به شمار می‌رود. در این رستوران از فضای مدرن و زیبا برای جلب رضایت مشتریان استفاده شده است. این رستوران جزء قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین رستوران‌های شهر ساری بوده که یکی از مزیت‌های بزرگ این رستوران برخورداری از ویژگی سلف سرویس است. علاوه بر این از دیگر ویژگی‌های بارز رستوران شالی که باعث محبوبیت آن در بین اهالی این شهر شده است، می‌توان به ارائه انواع غذا‌های اصیل ایرانی، محلی و همچنین فرنگی اشاره کرد که می‌توانید با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای، یکی از غذا‌های منوی این رستوران را انتخاب کرده و میل نمایید.

برای ارائه خدمات بیشتر، این رستوران از کادری مجرب و بسیار حرفه‌ای تشکیل شده و قیمت غذا‌های آن نسبت به حجم زیادی که دارند، مناسب هستند و افراد قشر مختلف با هر بودجه‌ای می‌توانند یکی از غذا‌های بی‌نظیر رستوران شالی را نوش جان نمایند.

  • نشانی: استان مازندران، شهر ساری، جاده دریا و درون مرکز خرید پردیس
  • شماره تماس: ۰۱۱۳۳۶۸۸۰۰۰

رستوران سنتی کارن ساری

رستوران کارن یکی از خاص‌ترین و به عبارتی همه چی تمام‌ترین رستوران‌های این شهر در بین اهالی آن به شمار می‌رود. معماری داخلی این مجموعه به صورت کاملاً مدرن و خیلی خاص طراحی شده و از مهمترین ویژگی‌های آن که باعث خاص‌تر شدن آن نسبت به سایر رستوران‌های این شهر شده است، به کارگیری از سه فضای متفاوت در یک مجموعه است. به عبارت دیگر کارن هم یک رستوران مدرن برای سرو غذا‌های محلی و اصیل ایرانی بوده و هم به عنوان سفره خانه سنتی طراحی شده و هم بخشی از فضای آن به عنوان یک کافی شاپ مدرن برای قشر جوان شهر در نظر گرفته شده است.

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های بارز رستوران کارن به شمار می‌روند. کامل‌ترین و متنوع‌ترین محلی که می‌توانید با خانواده و دوستان به آن مراجعه کنید همین رستوران بوده؛ چراکه برای راحتی و رضایت بیشتر مشتریان، از میز و صندلی‌ها و حتی آلاچیق‌هایی، به کار برده است. کارن برای همه سنین و همه سلایق احترام قائل بوده و بهترین‌ها را با بیشترین تنوع برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

  • نشانی: استان مازندران، شهر ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح، قبل از دوربرگردان
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۳۸۰۹۲۰۰
خواندن
بهترین رستوران های طرقبه مشهد + آدرس و توضیحات
بهترین رستوران های ساری
بهترین رستوران های ساری

رستوران سالاردره ساری

رستوران سالاردره ساری در هتل ۴ ستاره سالاردره شهر ساری واقع شده است. این رستوران علاوه بر مهمان‌های هتل، افراد عادی را نیز همه روزه پذیرای خود است. این رستوران به دلیل قرار‌گیری درون قرارگیری در داخل هتل از فضای زیبا شیک و مدرن برخوردار است که توجه مسافران و افراد عادی مراجعه‌کننده به آن را به خود جلب می‌کند. برای ایجاد فضای دلنشین‌تر و زیبا‌تر، اطراف رستوران را با دیوار‌های شیشه‌ای پوشانده‌اند که در این صورت می‌توانید به هنگام صرف غذا، شاهد فضای سرسبز و زیبای بیرون نیز، از آن قسمت رستوران باشید. فضایی بسیار رویایی و دلنشین.

در این رستوران نیز تمامی غذا‌های اصیل ایرانی و محلی به همراه تمامی مخلفات محلی ساری، از جمله: سیر ترشی، زیتون پرورده و… سرو می‌شوند. برای داشتن حق انتخاب بیشتر مسافران و مراجعه‌کنندگان، در این رستوران از دو فضای سنتی و مدرنیته استفاده شده که بخش سنتی آن به صورت سفره خانه و بخش مدرنیته آن به صورت کافی شاپ در نظر گرفته شده است.

  • نشانی: استان مازندران، ۱۲ کیلومتری جنوب ساری، جاده ساری به سمنان
  • شاره تماس: ۰۱۱۳۳۴۵۵۱۰۱

رستوران ایتالیایی میلان ساری

این رستوران یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین رستوران‌های شهر ساری به شمار می‌رود که در آن انواع غذا‌های ایتالیایی با بهترین کیفیت ممکن طبخ می‌شوند. در واقع شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران تجربه خوردن غذا‌های ایتالیایی را از نزدیک لمس کنید. اگر می‌خواهید طعمی متفاوت را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما غذا خوردن در رستوران ایتالیایی میلان، شهر ساری است. معمولاً اصلی‌ترین غذا‌های ایتالیایی‌ها به صورت غذا‌های فست فودی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیتزا در طعم‌های مختلف و نیز استیک اشاره کرد. هر دو نوع این غذا‌ها در انواع طعم‌های مختلفی در این رستوران آماده می‌شوند.

خواندن
معرفی بهترین رستوران‌ های قزوین

از دیگر تفاوت‌ها و زیبایی‌های این رستوران می‌توان به امکان مشاهده نحوه پخت غذا‌های ایتالیایی از فاصله نزدیک اشاره کرد. شاید برایتان جذاب باشد که با نحوه پخت این نوع از غذا‌ها آشنا شوید. رستوران میلان مکانی شیشه‌ای را در نظر گرفته است که مراجعه‌کنندگان می‌توانند از پشت آن شیشه شاهد نحوه مراحل پخت غذا‌های ایتالیایی، از صفر تا صد باشند.

  • نشانی: استان مازندران، شهر ساری، خیابان فرهنگ و انتهای خیابان پیوند
  • شماره تماس: ۰۱۱۳۳۳۰۵۳۹۷

سخن پایانی

بهترین رستوران‌های ساری، هر یک دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث ایجاد تمایز بین آن‌ها جهت انتخاب مشتریان با سلایق مختلف شده است. در واقع با هر نوع سلیقه غذایی که باشید، می‌توانید در هر کدام از این رستوران‌ها غذا‌های محلی و حتی غذا‌های اصیل ایرانی را با بالاترین و لذیذترین حالت ممکن میل نمایید.

از مخلفات محلی این منطقه می‌توان به زیتون پرورده، سیرترشی و… اشاره کرد که معمولاً در تمام رستوران‌های این شهر به همراه غذا سرو می‌شوند. اگر به ساری سفر کردید، حتماً به رستوران‌های بی‌نظیر این شهر سربزنید. با این وجود هنگام سفر به این شهر، دیگر دغدغه رستوران و غذا را نخواهید داشت.

مقالات بیشتر بخوانید: