بهترین فودکورت‌ های مشهد

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ تصمیم گرفتیم تا بهترین فودکورت‌ های مشهد را معرفی کنیم که بسیار پرطرفدار هستند. برای آشنایی با این فودکورت ها در ادامه با ما همراه باشید.

فودکورت‌ها به غرفه‌هایی گفته می‌شوند که در مراکز تجاری و تفریحی به ارائه طیف گسترده‌ای از غذاها می‌پردازند. فودکورت ها از محبوب‌ترین بخش‌های مجتمع‌های تجاری هستند و تنوع غذایی بسیار بالایی دارند. شهر مشهد از بزرگترین شهرهای کشور بوده و گردشگران و مسافران زیادی را در خود جای می‌دهد. در اغلب مجتمع‌های تجاری و مراکز تفریحی مشهد به راه‌اندازی فودکورت‌های باکیفیت پرداخته شده که با روی باز از مهمانان استقبال می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین فودکورت‌های مشهد آشنا شویم.

معرفی بهترین فودکورت‌ های مشهد

فودکورت چالیک

در طبقه چهارم مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد بزرگترین فودکورت کشور به نام فودکورت چالیک قرار دارد. این فودلند دارای دو فضای سرپوشیده با ۲۳۰۰ مترمربع و یک فضای روباز با ۲۴۰۰ متر است. فضای روباز از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار بوده و دارای یک کافی‌شاپ مرکزی و رستوران با سقف بازشونده است. همچنین کافی‌شاپ، فست‌فود و انواع غرفه‌های مختلف غذایی در این فودکورت قرار دارند.

تنوع غذای این فودکورت بسیار بالا بوده و برای تمام ذائقه‌ها غذاهای لذیذ و باکیفیت سرو می‌کند. غذاها طی فرآیند کاملا بهداشتی تهیه و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. پس از خوردن یک غذای لذیذ و استراحت می‌توانید از سایر امکانات مرکز خرید ویلاژ توریست مانند شهربازی و سینما استفاده کنید. این مجتمع دارای پارکینگ اختصاصی و طبقاتی است که بدون دغدغه جای پارک، تمام حواستان به غذایتان خواهد بود. اطلاعات فودکورت چالیک مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، امام رضا ۸، مجتمع تجاری ویلاژ توریست، طبقه ۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۳۱۲۹۳۲۴
  • ساعات کاری: ۱۳ الی ۲۴
بهترین فودکورت‌ های مشهد
بهترین فودکورت‌ های مشهد

فودکورت آرمیتاژ

در طبقه سوم برج آرمیتاژ گلشن یکی از بهترین فودکورت‌های مشهد به نام فودکورت آرمیتاژ قرار دارد. این فودکورت از ۱۰ غرفه تشکیل شده و انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، برگر، سیب‌زمینی، پیتزا، پاستا، استیک، ساندویچ، سالاد، آبمیوه و انواع نوشیدنی‌های گوارا در آن سرو می‌شوند. حتماً سری به این فودکورت بزنید و از خوردن غذاهای بین‌المللی آن لذت ببرید.

فودکورت تنها یکی از امکانات برج آرمیتاژ است که در کنار آن می‌توانید از سایر امکانات برج مانند سالن‌های کنفرانس، کلوپ ورزشی و سلامت، روم سرویس، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، صرافی و روف گاردن برخوردار شوید. همچنین یک کافه رستوران ویژه کودکان در این برج قرار دارد که غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقه بچه‌ها را با دیزاین کودکانه و جذاب ارائه می‌دهد. اطلاعات فودکورت آرمیتاژ عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، هنرستان، بلوار هفت تیر، خیابان گلشن
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۱۹۰۵
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۴
خواندن
با 4 تا از بهترین شهر‌های توریستی ایران بیشتر آشنا شوید

فودکورت اطلس

یکی از زیباترین و محبوب‌ترین فودکورت‌های مشهد در بلوار کوشش و بازار بزرگ اطلس واقع شده است. این محل غذاخوری فضای بسیار بزرگی دارد و از دکور مدرن و مجهزی تشکیل شده است. کیفیت بالای غذاهای این مجموعه رضایت مشتریان را به همراه داشته و بهترین برندهای غذایی مطرح در آن وجود دارند. از مهمترین مزیت‌های این فودکورت می‌توان به قیمت مناسب آن نسبت به دیگر فودکورت‌های شهر اشاره کرد. علاوه بر فودکورت، سرزمین بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه و سرویس بهداشتی از دیگر امکاناتی هستند که در بازار بزرگ اطلس وجود دارند. اطلاعات فودکورت اطلس عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، میدان حافظ، بلوار کوشش، نبش کوشش ۳۹، بازار بزرگ اطلس
  • شماره تماس: ۰۹۰۱۴۴۵۶۸۸۵
  • ساعات کاری: ۱۱ الی ۲۴
بهترین فودکورت‌ های مشهد
بهترین فودکورت‌ های مشهد

فودکورت گاچ

از بهترین فودکورت‌های مشهد در محله سجاد فودکورت گاچ را می‌توان نام برد. این فودکورت از یک گروه آشپزی چند ملیتی تشکیل شده که بیش از ۲۰۰ نوع غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند. علاوه بر غذاهای ایرانی انواع غذاهای هندی، لبنانی، ترکی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی در این محل سرو می‌شوند این فودکورت فضای باز و دلنشینی دارد که مشتریان با احساس آرامش غذای خود را میل خواهند کرد. این فودکورت دارای ۵۰ نفر ظرفیت است و امکان رزرو میز با هماهنگی در آن وجود دارد. علاوه بر آن می‌توانید از امکانات پرداخت الکترونیک و پارکینگ خیابانی رایگان نیز بهره‌مند شوید. اطلاعات فودکورت گاچ عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، خیام ۱۰، گلایل ۲
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۶۰۶۰
  • ساعت کاری: ۱۱ الی ۲۴

شهر غذای پاژ

در مجتمع تجاری پاژ مشهد یکی از بهترین فودکورت‌ها قرار دارد که مساحت آن بین ۳۱ تا ۱۵۵ مترمربع است. این فودکورت ۱۱ مجموعه دارد و انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید در یک محیط شیک و آرام غذای محبوب خود را نوش جان کنید حتماً در سفر خود به مشهد به شهر غذای پاژ سری بزنید. سینما، مراکز همایش، فضای بازی کودکان، کافه کتاب، سالن ورزشی و هایپرمارکت از دیگر امکانات مجتمع تجاری پاژ مشهد هستند. اطلاعات فودکورت شهر غذای پاژ عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، نبش جانباز ۲
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۰۵۶۹۳۰
  • ساعات کاری: ۱۳ الی ۲۴
خواندن
آشنایی با رستوران هفت خوان شیراز
بهترین فودکورت‌ های مشهد
بهترین فودکورت‌ های مشهد

فودکورت برج سلمان

فودکورت برج سلمان از بهترین فودکورت‌های مشهد در منطقه سلمان فارسی است. این فودکورت فضای باز و زیبایی دارد که مشتریان در آرامش کامل غذای مورد علاقه خود را میل می‌کنند. همچنین کیفیت غذاها بسیار بالا بوده و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌های این فودکورت می‌توان به دکور شیک و منظم و برخورد مناسب پرسنل اشاره کرد. انواع برندهای غذایی در این محل وجود دارند و به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند. اطلاعات فودکورت برج سلمان عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، خیابان راهنمایی، خیابان سناباد، خیابان سلمان فارسی، برج تجاری اداری سلمان
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۸۴۴۴۴
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۳:۴۵

فودکورت آرمان

یکی از پرطرفدارترین فودکورت‌های مشهد متعلق به فودکورت آرمان است. این فودکورت در مجتمع تجاری آرمان واقع شده و از بهترین محل‌های غذاخوری در خیابان نواب صفوی به شمار می‌رود. این فودکورت از مجموعه‌های غذایی متنوعی تشکیل شده که شامل واحدهای فست‌فود با انواع پیتزا، برگر و سیب‌زمینی، رستوران ممتاز گلپایگانی با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، غذای سنتی آراز با انواع کباب و دیزی، آراز برگر با انواع ساندویچ و برگر، پیتزا پینو با انواع پیتزا، بشقاب داغ و پیش‌غذا هستند.

بهترین فودکورت‌ های مشهد
بهترین فودکورت‌ های مشهد

از مهمترین ویژگی‌های این محل می‌توان به دکوراسیون زیبا و بهداشت فوق‌العاده آن اشاره کرد که در جذب مشتریان تاثیرگذار بوده‌اند. فودکورت آرمان دارای ۱۳۰۰ نفر ظرفیت بوده و امکانات دیگری شامل دو طبقه پارکینگ با ظرفیت ۴۲۰ نفر و وسایل بازی و سرگرمی است. در این مجموعه هنگامی که مشغول خوردن غذا هستید از تماشای صخره‌های سنگی زیبا، مجسمه‌های سنگ، آبشار مصنوعی و درختان نخل بلند لذت خواهید برد. اطلاعات فودکورت آرمان عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، زیرگذر حرم، بلوار نواب صفوی
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۳۹۱۳۲۴
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۴

فودکورت کیان سنتر

یکی از بزرگترین و بهترین فودکورت‌های مشهد در مجتمع تجاری و تفریحی کیان سنتر واقع شده است. فودکورت کیان سنتر با نام فودکورت ۲۱ نیز شناخته می‌شود. همچنین از ۹ غرفه با ارائه بهترین برندهای غذایی تشکیل شده است. این محل دارای فضای اختصاصی برای تولد بوده و استفاده وی‌آی‌پی آن برای مشتریان امکان پذیر است. فودکورت ۲۱ تنوع غذایی بسیار بالایی دارد؛ به صورتی که هر فردی می‌تواند با هر سلیقه‌ای غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد. دکوراسیون این فودکورت بسیار مدرن و باصفا بوده و فضای مناسبی برای ملاقات‌های دو نفره و دوستانه است. از جمله غرفه‌های این فودکورت می‌توان به ایران لبنان، رئیس، استانبول، غذا مذا، ژین برگر، کالریک، مالکوم، سان پیچ و کافه ونگوک اشاره کرد. اطلاعات فودکورت ۲۱ عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار جانباز، مجتمع کیان سنتر ۲، طبقه ۵
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۲۷۷۹۷۹۷
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۴
خواندن
معرفی بهترین رستوران‌ های قزوین
بهترین فودکورت‌ های مشهد
بهترین فودکورت‌ های مشهد

فودکورت آبان

از دیگر فودکورت‌های محبوب مشهد فودکورت آبان را می‌توان نام برد که فضای شیک و دنجی دارد. این فودکورت دارای منوی باز نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی و شیک است. امکان برگزاری تولد با تم دلخواه و مهمانی در این مکان وجود دارد. این فودکورت دارای پرسنل خوش‌برخورد و مجربی است که فضای آرام و دلنشینی برای مشتریان ایجاد می‌کنند. تمامی نوشیدنی‌ها و مواد غذایی از مواد درجه یک تشکیل می‌شوند و طعم فوق‌العاده لذیذی دارند. اطلاعات فودکورت مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، خیابان هاشمیه ششم
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۴۳۲۲۴
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۳:۳۰

فودکورت پروما

در مجتمع تجاری پروما یکی دیگر از بهترین فودکورت‌های مشهد قرار دارد. این فودکورت به ارائه انواع پیتزا، ساندویچ، پیش‌غذا و نوشیدنی می‌پردازد. پروما از ارائه دهندگان انواع غذاهای فست‌فودی در مشهد است که علاوه بر ساکنان مشهد بسیاری از گردشگران و مسافران برای امتحان بهترین فست‌فود به این فودکورت مراجعه می‌کنند. این محل فضای بسیار شیک و مدرنی دارد و از پرسنل خوش‌برخورد و مجربی تشکیل شده است. اطلاعات فودکورت پروما عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، محله جانباز، بلوار فردوسی، خیابان فردوسی پنجم، خیابان یاس دوم
  • شماره تماس: ۰۹۰۳۶۲۲۰۱۲۵
  • ساعات کاری: ۹ الی ۲۳
بهترین فودکورت‌ های مشهد
بهترین فودکورت‌ های مشهد

فودکورت الماس شرق

در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد یکی از بهترین فودکورت‌ها قرار دارد. این مجموعه از کافی‌شاپ و فست‌فود و رستوران تشکیل شده و شما می‌توانید در آن غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. کیفیت غذاها بسیار بالا است و مطابق با ذائقه‌های مختلف تهیه و سرو می‌شوند. دکوراسیون جذاب و شیک این فودکورت نظر مثبت مشتریان را به دنبال داشته و محیط مناسبی برای خانواده‌ها و دورهمی‌های دوستانه است. اطلاعات فودکورت الماس شرق عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع الماس شرق، طبقه ۳
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱
  • ساعت کاری: ۹ الی ۱ بامداد

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین فودکورت‌های مشهد همراه با مشخصات پرداخته شد. گردشگران و زائران محترم در مراکز خرید مشهد علاوه بر خرید و تامین وسایل موردنیاز خود می‌توانند با مراجعه به فودکورت‌ها با یک غذای لذیذ از خود پذیرایی کنند. در این مراکز غذاهای متنوع با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند و لحظات خوبی را برایتان رقم می‌زنند.