گرگان یکی از شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید و سالانه بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در سفر به یک شهر باید مد نظر داشته باشید، پیدا کردن رستوران‌های با کیفیت در آن شهر‌ است. لازم است بدانید که در شهر گرگان رستوران‌های بسیار با‌کیفیتی وجود دارند که به پخت و سرو بهترین غذاهای محلی و فست فود‌ها می‌پردازند. آشنایی با بهترین رستوران های گرگان این امکان را به شما می‌دهد که در سفر خود برای پیدا کردن غذاخوری‌های باکیفیت با مشکلی مواجه نشوید.

رستوران عمارت

یکی از بهترین رستوران های گرگان، رستوران عمارت بوده که بسیاری از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند از این رستوران زیبا رضایت دارند. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، آن  را به صورت یک عمارت اربابی طراحی کرده‌اند و ظاهر آن بسیار شیک و امروزی است. به همین خاطر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و در لیست بهترین رستوران‌های گرگان جایی گرفته است. به‌علاوه، از آن جایی که این رستوران تنها رستوران در این شهر است که به سبک مراکشی طراحی شده، دارای محبوبیت بسیار زیادی نزد مسافران و ساکنان این شهر است.

مسافران و گردشگرانی که به شهر گرگان سفر می‌کنند، می‌توانند پس از تفریح و خوشگذرانی در بلوار ناهارخوران، به رستوران عمارت سری بزنند و از طعم بی‌نظیر غذاهای آن نهایت لذت را ببرند‌.  به‌علاوه جالب است بدانید در رستوران عمارت گرگان انواع متنوعی از غذاها همچون انواع کباب با گوشت تازه، غذاهای دریایی خاص، غذاهای محلی گرگان و حتی فست‌فود سرو می‌شود. بنابراین مسافران و گردشگران می‌توانند بسته به علاقه و ذائقه خود هر کدام از این غذاها را سفارش داده و در  فضای زیبا و دلنشین این رستوران میل کنند‌.

بهترین رستوران های گرگان

بهشت هیرکان گرگان

اگر قصد دارید در یکی دیگر از بهترین رستوران های گرگان که در بلوار نهارخوران واقع است، یک غذای بی‌نظیر و خوش طعم میل کنید پیشنهاد می‌کنیم بهشت هیرکان گرگان را از دست ندهید.  غذا‌های این رستوران نیز همچون رستوران عمارت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین سبب  اگر یک بار در آن غذا میل کرده باشید برای بار دوم هم حتماً به آن سری خواهید زد. از جمله مواردی که سبب می‌شود این رستوران در لیست بهترین رستوران‌های گرگان قرار بگیرد، فضای زیبا و دلنشین آن بوده و همچنین آلاچیق‌هایی که در این مکان قرار دارند، به زیبایی آن می‌افزایند.

همچنین جالب است بدانید منوی این رستوران زیبا بسیار غنی بوده و افراد می‌توانند با ذائقه‌های متفاوت در این رستوران انواع غذاها را سفارش داده و نهایت لذت را ببرند‌. از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، می‌توان از انواع کباب‌ها و انواع فست فودها همچون پیتزا و ساندویچ نام برد. به‌علاوه، از جمله امکانات منحصربه‌فرد این رستوران می‌توان به چای خانه و کافی‌شاپ آن اشاره کرد که این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم کافی‌شاپی را سفارش داده و میل کنند.

بهترین رستوران های گرگان

کافه رستوران پیانو گرگان

از جمله شیک‌ترین و بهترین رستوران های گرگان می‌توان به کافه رستوران پیانو اشاره کرد. بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به گرگان سفر می‌کنند، می‌توانند در سفر خود برای میل کردن غذا‌های بی‌نظیر به این کافه رستوران سری بزنند. دکور این رستوران بسیار گرم، صمیمی و راحت بوده و بنابراین افرادی که قصد میل کردن غذا در این رستوران را دارند می‌توانند ساعتی پر آرامش را در این مکان سپری کنند.  به‌علاوه، از آنجایی که در این رستوران، پیانو توسط هنرمندان ماهر و با‌تجربه‌ای نواخته می‌شود، این مکان محبوبیت بسیار زیادی نزد هنر دوستان دارد.

بنابراین اگر قصد دارید در سفر خود به گرگان در یکی از بهترین رستوران‌های گرگان غذا میل کنید پیشنهاد می‌شود رستوران پیانو گرگان را از دست ندهید. در خصوص منوی این رستوران لازم است ذکر کنیم که شما می‌توانید از دو منوی متفاوت این رستوران سفارش دهید. یکی از منو‌ها مربوط به کافه بوده و میهمانان می‌توانند انواع دسرها، نوشیدنی‌های گرم و سرد و کیک‌های خوش طعم و لذیذ را انتخاب کرده و سفارش دهند. همچنین در منوی غذای کافه رستوران پیانو امکان سفارش انواع غذاها همچون کباب‌ها، فست فود‌ها و… وجود دارد.

لازم به ذکر است که برخی افراد معتقدند که غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند دارای قیمت بالایی هستند اما لازم است بدانید غذا‌های سرو شده در این رستوران نسبت به کیفیتشان قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای دارند.

آدرس: استان گلستان ، گرگان ، خیابان گلشهر ، نبش گلشهر ۹

بهترین رستوران های گرگان

رستوران باباطاهر گرگان

یکی دیگر از بهترین رستوران های گرگان که در بلوار ناهارخوران این شهر واقع شده است، می‌توان از رستوران باباطاهر گرگان نام برد. از آنجایی که این رستوران در فضای باز قرار دارد و مکانی بسیار زیبا تعبیه شده است، بسیاری از مشتریان علاقه به میل کردن غذا در این رستوران دارند. بنابراین اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به سرو غذا در فضای باز دارند، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به شهر گرگان حتما سری به این رستوران زیبا بزنید.

دکور و طراحی این رستوران بسیار زیبا و خلاقانه بوده به طوری که می‌توانید در آلاچیق‌های بسیار شیک و زیبایی که در فضای بیرونی قرار دارند، نشسته و غذا‌ی خود را  میل کنید. پشتی‌ها و فرش‌های سنتی که داخل این آلاچیق‌ها قرار دارند بر زیبایی آن‌ها افزوده و سبب چشمگیر شدن این رستوران می‌شوند.

همچنین در فضای بیرونی رستوران درختان بلوط بسیار زیبایی وجود دارد که می‌توانید در حین میل کردن غذا از تماشای آن‌ها نهایت لذت را ببرید.  تفاوت این رستوران با سایر رستوران‌های گرگان، در سرو کردن غذاهای آن در ظروف سنتی و بسیار زیبا است.  از جمله دیگر ویژگی‌هایی که سبب قرار گرفتن این رستوران در لیست بهترین رستوران‌های گرگان شده است، بخشی از آن بوده که به صورت گردان طراحی شده است.

بنابراین اگر قصد دارید در فضای رمانتیک و عاشقانه غذای خوشمزه و خوش طعمی میل کنید، می‌توانید بخش گردان رستوران باباطاهر را انتخاب کنید‌.  در منوی این رستوران اغلب غذاهای سنتی همچون کباب‌ها، خورشت‌ها و غذاهای سنتی شمالی سرو می‌شوند. در آخر، نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که با توجه به آن که این رستوران به طور معمول شلوغ است و اغلب میز‌ها رزرو هستند، پیشنهاد می‌شود قبل از رفتن به آنجا اقدام به رزرو میز کنید.

بهترین رستوران های گرگان

رستوران سید مسعود گرگان

اگر شما از دسته افرادی هستید که علاقه بسیار زیادی به میل شیشلیک دارند، پیشنهاد می‌شود در سفر خود به شهر گرگان حتما سری به رستوران سید مسعود گرگان بزنید. این رستوران در لیست بهترین رستوران‌های گرگان واقع شده و جالب است بدانید که اغلب افراد ساکن در گرگان از شیشلیک‌های این رستوران تعریف و تمجید می‌کنند. با این‌ که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خاستگاه غذای شیشلیک مشهد است اما در صورتی که یک بار در رستوران سید مسعود گرگان، این غذای بی‌نظیر را میل کنید، به طور قطع نظرتان تغییر خواهد کرد.

عوامل متفاوتی سبب خوش طعم و بی‌نظیر شدن کباب‌های شیشلیک این رستوران می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به تازه بودن مواد و طعم‌دار کردن شیشلیک در مواد و ادویه‌های خاص و درجه یک اشاره کرد. نکته جالبی که در خصوص سرو شیشلیک در رستوران سید مسعود گرگان وجود دارد، اندازه بزرگ این کباب است.

بنابراین می‌توانید با پرداخت قیمت مقرون به‌صرفه‌ای غذای کاملی را میل کنید. البته لازم است بدانید در این رستوران علاوه‌بر شیشلیک، غذاهای سنتی بسیار زیادی نیز سرو می‌شود که در صورت علاقه می‌توانید آنها را نیز امتحان کنید. دکور و طراحی این رستوران بسیار زیبا و شیک است ‌و صندلی‌های طلایی و قرمز رنگ زیبا و مجلل آن، چشم میهمانان را به خود خیره خواهد کرد. به‌علاوه، از جمله مزیت‌های این رستوران می‌توان به رفتار عالی پرسنل با مشتریان و آماده شدن سریع غذا‌ها پس از سفارش اشاره کرد. بنابراین پیشنهاد می‌شود در صورت سفر به گرگان رفتن به این رستوران را از دست ندهید.

بهترین رستوران های گرگان

سخن پایانی

گرگان یکی از بهترین شهر‌های ایران بوده که بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر سفر می‌کنند. پیدا کردن یک رستوران باکیفیت که در آن غذاهای لذیذ و خوش طعم سرو شوند، جزو سخت‌ترین کار‌ها در سفر است. بنابراین اگر پیش از سفر اطلاعاتی در خصوص بهترین رستوران‌ های مقصد خود داشته باشید در حین سفر با مشکلی مواجه نخواهید شد.