در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های شاندیز مشهد را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

رستوران‌گردی و چشیدن طعم‌های جدید یکی از تفریحات لذت‌بخش برای بسیاری از افراد است؛ حال اگر این رستوران‌ها در منطقه‌ای زیبا مانند شاندیز قرار داشته باشند، این لذت چندین برابر خواهد شد. شاندیز منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در مشهد بوده که افراد با شنیدن نام این مکان، غذاهای خوشمزه و رستوران‌های گران‌قیمت آن را از خاطر می‌گذرانند. رستوران‌هایی که هر کدام در جایگاه خود می‌توانند بهترین باشند؛ اما از نظر محیط رستوران و همچنین کیفیت غذاها با یکدیگر متفاوت هستند.


آیا میدانید که نرم افزار رستوران و منوی دیجیتال چطور می تواند در بهبود عملکرد رستوران ها تاثیر گذار باشد. نرم افزار رستورانی ماپرا با قابلیت های متعدد و منوی دیجیتالی که در اختیار مدیران رستوران قرار میدهد، باعث بهبود عملکرد و افزایش فروش آنها تا ۳۰۰% می شود.


هر کدام از رستوران‌های شاندیز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و عالی برخوردار بوده که برخی از بهترین رستوران‌های شاندیز مشهد در ادامه آمده‌اند. اگر به این منطقه از شهر مشهد سفر کرده‌اید و به‌دنبال رستورانی خاص بوده‌اید، بدون شک این لیست می‌تواند به شما کمک کند.

 

رستوران ارم شاندیز
رستوران ارم شاندیز

شاندیز، منطقه‌ای ییلاقی در نزدیکی شهر مشهد است که مردم مشهد و گردشگران در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها به این مکان می‌روند. تمامی گردشگران و مردم بومی که به امکان مراجعه می‌کنند، اولین تفریح در این منطقه را میل کردن غذاهای لذیذ می‌دانند. در نتیجه هر زمان که به این شهر سفر کنید، رستوران‌های این شهر را شلوغ و مملو از جمعیت خواهید دید.

رستوران‌های شاندیز در میان گردشگران به‌ دلیل طبخ انواع غذاها همراه با کیفیت بسیار خوب و عالی بسیار محبوب و مشهور است. اگر به این منطقه از شهر مشهد سفر می‌کنید، حتما شیشلیک معروف شاندیز را در یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه سفارش داده و میل کنید تا از طعم فوق‌العاده آن نهایت لذت را ببرید.

رستوران های شاندیز

رستوران پدیده شاندیز؛ رستورانی معروف در منطقه شاندیز

پدیده شاندیز یکی از رستوران‌ها معروف و البته محبوب منطقه زیبای شاندیز مشهد به حساب می‌آید. این رستوران در شهر مشهد دو شعبه داشته که شعبه شاندیز آن از یک فضای وسیع و سرسبز با امکاناتی عالی برخوردار است. در این رستوران دو محیط جدا از هم به دو سبک مدرن و سنتی به چشم می‌خورند که انواع غذا را با بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کنند. در محیط زیبا و سرسبز پدیده شاندیز شاهد درختان سربه‌فلک کشیده‌ای خواهید بود که در فصل تابستان سایه عظیم خود را بر سر مهمانان می‌گسترانند. همچنین می‌توانید غذای خود را در آلاچیق‌ها یا تخت‌های بزرگ تعبیه شده در فضای باز صرف نمایید.

خواندن
آشنایی با بهترین رستوران‌ های مشهد

در فضای داخلی رستوران پدیده شاندیز میز و صندلی‌هایی برای پذیرایی از ۲۰۰۰ نفر در نظر گرفته شده که می‌توان جشن‌ها و مراسمات بزرگ خود را در این مکان برگزار کرد. این رستوران خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و غذاها در این مکان با بهترین کیفیت و مواد اولیه و همچنین باسلیقه تزئین شده و سرو می‌گردند. در میانه سالن این رستوران جایگاهی برای اجرای نوازندگان موسیقی زنده در نظر گرفته شده که لذت صرف غذای لذیذ را دوچندان خواهد کرد. همچنین می‌توانید از سالاد بار این رستوران، سالاد مورد علاقه خود را انتخاب کرده و میل نمایید.

پارکینگ اختصاصی رستوران پدیده شاندیز از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود؛ اما در نظر داشته باشید که در روزهای تعطیل یا تابستان به‌دلیل ازدحام جمعیت، پیشنهاد می‌شود تا پیش از مراجعه به این مکان میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

  • آدرس رستوران پدیده شاندیز: مشهد، شاندیز، نبش ولیعصر ۱۱
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۳۱۸۱۸۱۵ و ۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱
بهترین رستوران های شاندیز مشهد
بهترین رستوران های شاندیز مشهد

رستوران حاج حسن شاندیز

رستوران حاج حسن شاندیز از دیگر رستوران‌های مطرح در منطقه شاندیز مشهد است. صاحب این رستوران، صاحب رستوران ارم شاندیز نیز بوده که توانسته غذاهایی با کیفیت عالی را همانند دیگر رستوران خود طبخ کرده و به مشتریان خود ارائه دهد. رستوران حاج حسن شاندیز رستورانی بسیار معروف در این منطقه محسوب می‌شود؛ به‌گونه‌ای که اگر شما در اوج سفرها و در فصل‌های گردشگری به این منطقه سفر کنید و قصد میل کردن یک غذای خوشمزه را داشته باشید، شانس یافتن یک صندلی خالی برای شما کم‌تر خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این موضوع برای روزهای تعطیل و تعطیلات آخر هفته در دیگر فصل‌ها نیز صدق می‌کند.

خواندن
بهترین فودکورت‌ های مشهد کدامند؟

اگر قصد دارید به رستوران حاج حسن شاندیز مراجعه کنید، در نظر داشته باشید که این رستوران منوی بسیار متنوعی ندارد. منوی این رستوران دارای ۳ یا ۴ نوع غذا بوده که شما می‌توانید یکی را به دلخواه سفارش دهید. البته تمامی غذاهایی که در این رستوران طبخ می‌شوند از کیفیت بسیار خوب و مناسبی برخوردار هستند و زائرین، گردشگران و افراد بومی می‌توانند در روزهای تعطیل به این مکان مراجعه نمایند.

  • آدرس رستوران حاج حسن شاندیز: مشهد، شاندیز، بلوار امام رضا، نرسیده به میدان دوم
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۳۱۵۰۶۶۶

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم یا ایزدی شاندیز یکی دیگر از رستوران‌های معروف و مشهور در شهر مشهد است که به عنوان یکی از رستوران‌های قدیمی شاندیز شناخته می‌شود که در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز نمود. این رستوران توانسته با ارائه خدمات مختلف و همچنین پخت انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی به جایگاه خوبی در بین رستوران‌های مشهد دست یابد. رستوران ارم شاندیز رستورانی بسیار بزرگ در شاندیز بوده که شما می‌توانید انواع غذاها از کباب‌ها گرفته تا خورش و انواع دسر را در منوی غذایی این رستوران یافته و سفارش دهید.

این رستوران به‌دلیل داشتن کارخانه‌ای شخصی، لبنیات تازه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پس اگر به این رستوران مراجعه کرده‌اید حتما از لبنیات این رستوران سفارش داده و در کنار غذای خود از آن‌ها میل کنید. همچنین اگر می‌خواهید غذایی برای خود سفارش دهید حتما شیشلیک‌های این رستوران را امتحان کرده و از مزه‌ فوق‌العاده آن لذت ببرید.

  • آدرس رستوران ارم شاندیز: مشهد شاندیز، بلوار امام رضا
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۸۶۰۹۱
بهترین رستوران های شاندیز مشهد
بهترین رستوران های شاندیز مشهد

رستوران تخت جمشید شاندیز

در معماری و طراحی فضای رستوران تخت جمشید، بنابر نام آن، از المان‌های باستانی و تاریخی استفاده شده که یادآورد شکوه تخت جمشید است. این مکان به عنوان یکی از رستوران‌های لوکس و مجلل شاندیز شناخته می‌شود که فضای آن را با گل‌های طبیعی تزئین کرده‌اند.

منوی غذایی این رستوران بسیار پربار بوده؛ اما نسبت به سایر رستوران‌ها گران‌‌تر است. سرویس‌دهی و خدمات این مکان بسیار مناسب بوده و غذاهای آن نیز از کیفیت عالی برخوردار هستند. در این رستوران تازه تاسیس، انواع غذاهای بین‌المللی و سنتی ایران طبخ می‌گردند و از طعم بسیار لذیذی برخوردار هستند.

  • آدرس رستوران تخت جمشید شاندیز: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، بین خیابان امام رضا سوم و پنجم
  • شماره تماس: ۰۹۰۱۱۰۱۲۱۲۱
خواندن
آشنایی با بهترین رستوران های اراک

رستوران هوایی دهکده شاندیز

آیا قصد دارید که غذای خود را در اوج هیجان و در ارتفاعات میل کنید؟ رستوران هوایی دهکده شاندیز رستورانی بسیار خاص در این منطقه است که شما می‌توانید در اوج هیجان و در یک محیط بی‌نظیر، همراه با منظره‌ای خاص بنشینید و علاوه‌بر میل کردن غذای خود از منظره‌ اطراف نیز نهایت لذت را ببرید. رستوران هوایی دهکده شاندیز رستورانی است که در ارتفاع ۴۰ متری از زمین توسط یک جرثقیل قرار دارد. این موضوع سبب گردیده تا این رستوران در دید مخاطبان بسیار خاص و متفاوت باشد. در این رستوران ۱۰ نفر به عنوان کارکنان آن امکان پذیرایی از ۲۸ نفر را در یک ساعت دارند.

همچنین تمامی افراد در مدت زمان حضور در این رستوران معلق بیمه خواهند شد. پروژه ساخت این رستوران یکی از بزرگ‌ترین، بلندترین و همچنین مجهزترین پروژه‌های رستورانی معلق در ایران و البته در جهان است. این رستوران در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید. شما می‌توانید از طریق دهکده‌ معروف شاندیز به این رستوران بروید. اگر به این رستوران مراجعه کرده‌اید پیشنهاد می‌شود حتما از شیشلیک این رستوران میل کنید. یکی از مزایای این رستوران پخش موسیقی در این فضای معلق است که لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند. یکی دیگر از تفریحات این مکان، بانجی جامپینگ نام دارد.

  • آدرس رستوران هوایی دهکده شاندیز: مشهد، کیلومتر ده جاده شاندیز- مشهد، دهکده شاندیز
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۴۰۳۰۸۵۰
بهترین رستوران های شاندیز مشهد
بهترین رستوران های شاندیز مشهد

سخن پایانی

شاندیز یکی از مناطق بسیار دیدنی، خاص و لوکس در شهر مشهد است. شما با پیاده‌روی در این منطقه و در کوچه‌های آن با رستوران‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. رستوران‌هایی که هر کدام از آن‌ها به تابعیت از منطقه خود به عنوان لوکس‌ترین رستوران‌های موجود در شهر مشهد به حساب می‌آیند. رستوران‌هایی که با یکدیگر در حال رقابت هستند. پس انتخاب یک رستوران با کیفیت بسیار خوب در بین این حجم از رستوران‌ها کار سختی خواهد بود. پیشنهاد می‌شود که زمان مراجعه به هر کدام از این رستوران‌ها، خوردن یک شیشلیک لذیذ را از دست ندهید.