در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های طرقبه مشهد را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

سفر یکی از تفریحات زیبا در زندگی بوده که رستوران‌گردی و آشنایی با طعم‌ها و مزه‌های لذیذ سنتی هر منطقه همواره یکی از جذابیت‌های هر سفر به حساب می‌آید. طرقبه یکی از مناطق بسیار خاص و پرطرفدار در بین گردشگران ایرانی و خارجی در شهر مشهد است.

منطقه طرقبه یکی از جاهای دیدنی مشهد می باشد که به‌ دلیل داشتن حجم بسیار بالای گردشگری رستوران‌های زیادی را در دل خود جای داد. رستوران‌هایی که هر کدام از آن‌ها به دلایل مختلفی توانسته‌اند گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جذب کنند؛ اما کدام یک از این رستوران‌ها به عنوان بهترین رستوران های طرقبه مشهد شناخته می‌شوند؟ با ما همراه باشید.

 

رستوران آبشار؛ قدیمی ترین رستوران طرقبه

رستوران آبشار یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های طرقبه به شمار می‌رود که قدمتی بیش از ۵ دهه دارد. این موضوع دلیلی بسیار واضح بر معروف بودن آن در بین گردشگران ایرانی، خارجی و همچنین مردم بومی مشهد است. رستوران آبشار همچنین علاوه‌بر داشتن قدمت بسیار بالا، دارای فضایی بسیار دلنشین و خاص بوده که شما می‌توانید غذای خود را در محیطی آرام، دلچسب و در بین درختان سرسبز و تنومند سفارش داده و میل کنید.

اگر در فصل تابستان و در اوج گرمای سال به شهر مشهد و منطقه طرقبه سفر کرده‌اید و به‌دنبال یک محیط مناسب جهت استراحت و میل کردن غذا هستید؛ این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه به‌دلیل داشتن آب‌وهوایی خنک، محیطی مناسب برای گشت‌وگذار و ثبت خاطره‌ای خوش از لذت چشیدن طعم‌های بی‌نظیر در طبیعتی زیبا است.

در این رستوران آلاچیق‌های مخصوص سر پوشیده از شیشه به چشم می‌خورند که شما می‌توانید در فصل بهار و تابستان با نشستن در آلاچیق‌ها از فضای اطراف خود لذت ببرید. در این رستوران، آبشار بسیار بزرگی نیز وجود دارد که سبب خاص‌تر شدن آن گردید. همچنین رستوران آبشار به عنوان یک رستوران کامل و حرفه‌ای در منطقه طرقبه شناخته می‌شود؛ چراکه امکانات مختلفی از جمله کافی‌ شاپ، اینترنت رایگان، امکانات مربوط به ماهیگیری و سالن بیلیارد را برای داشتن اوقاتی خوش ارائه می‌دهد. به همین دلیل مشتریان می‌توانند علاوه‌بر صرف یک غذای خوشمزه ایرانی از دیگر امکانات و ویژگی‌های این رستوران بهره‌مند شوند.

  • آدرس رستوران آبشار: مشهد، طرقبه، پل طرقدر
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۲۲۷۵۵
خواندن
آشنایی با بهترین رستوران های اراک
بهترین رستوران های طرقبه مشهد
بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران تشریفات؛ رستورانی شیک

اگر قصد دارید تا به منطقه گردشگری جاغرق در منطقه طرقبه بروید و به‌دنبال یک رستوران بسیار خوب و عالی هستید تا غذای خود را در مکانی زیبا میل کنید، رستوران تشریفات گزینه مناسب برای شما خواهد بود. این رستوران محیطی عالی و فوق‌العاده در قلب جاغرق از منطقه طرقبه است که به‌دلیل داشتن مناطق بسیار چشم‌نواز از زیباترین و خاص‌ترین رستوران‌های این منطقه به حساب می‌آید.

فضای رستوران تشریفات از آلاچیق‌های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آن‌ها باعث خاص‌تر شدن محیط آن شده‌اند. در هر کدام از این آلاچیق‌ها سیستم‌های مختلفی از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی یا غبارپاش وجود دارند. اگر قصد دارید تا در فصل تابستان و در اوج گرما به این منطقه سفر کنید و در فضای دلنشین و دیدنی به استراحت بپردازید، به‌طور حتم رستوران تشریفات می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران می‌توان به متنوع بودن منو اشاره کرد. در این منو انواع و اقسام غذاهای بین‌المللی، غذاهای سنتی و بومی منطقه همراه با غذاهای اصیل ایرانی به چشم می‌خورند که می‌توانید به دلخواه یکی از آن‌ها انتخاب کرده و طعم بی‌نظیر آن را در محیطی زیبا در خاطر خود ثبت نمایید.

  • آدرس رستوران تشریفات: مشهد، طرقبه ، ۵۰۰ متر قبل از جاغرق، سمت چپ
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۵۳۸۳۲


پیشنهاد تفریح در مشهد : پارک ژوراسیک مشهد، سفر به عصر دایناسورها 

رستوران سید و پسران؛ بیانگر فضایی قدیمی

آیا علاقه‌مند به صرف غذا در فضایی سنتی در طرقبه هستید؟ پیشنهاد می‌شود تا سری به رستوران سید و پسران بزنید. فضای رستوران سید و پسران برای افرادی مناسب است که به‌دنبال محیطی کاملا سنتی و خاص هستند تا بتوانند با چشیدن طعم لذیذ غذا در این مکان خاطرات دلنشینی را در خاطر خود به ثبت برسانند. تنها کافیست تا یک‌بار به محیط این رستوران رفته تا در آرامش یک غذای دلچسب با طعمی بی‌نظیر را میل نمایید. محیطی که می‌تواند به شما آرامش و انرژی مثبت را تزریق کند.

خواندن
آشنایی با بهترین رستوران‌ های اردبیل

در صورت مراجعه به این رستوران، طعم بی‌نظیر دیزی‌های آن را از دست ندهید؛ به پشتی‌های قدیمی تخت‌های سنتی زیبای تکیه دهید و از طعم لذیذ گوشت کوبیده‌ای که درست کرده‌اید لذت ببرید.

  • آدرس رستوران سید و پسران: مشهد، طرقبه، نرسیده به جاغرق، رو‌به‌روی کوچه صبا
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۴۲۵۳۳۵۱
بهترین رستوران های طرقبه مشهد
بهترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران قصر خورشید

اگر علاقه‌مند به صرف غذا در فضایی مدرن و شیک هستید، حتما سری به رستوران قصر خورشید طرقبه بزنید. فضای این رستوران بسیار دلنشین و خاص بوده که می‌تواند یک گزینه عالی برای صرف یک غذای خوشمزه و عالی باشد. شما می‌توانید در منوی این رستوران بهترین غذاهای ایرانی را یافته و از طعم بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید. این رستوران یکی از رستوران‌های تازه تاسیس است که فضای VIP نیز برای جمع‌های خانوادگی در نظر گرفته که می‌توانید برای صرف یک غذای لذیذ در کنار خانواده خود، با حفظ حریم شخصی، ساعاتی تکرارنشدنی را برای خود به ثبت برسانید.

  • آدرس رستوران قصر خورشید: مشهد، طرقبه، عنبران، بین عنبران ۲ و ۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۱۰۶۲۰۰۷

رستوران سران طرقبه

در لیست کامل بهترین رستوران‌های طرقبه می‌بایست نام رستوران سران را نیز گنجاند. این رستوران دارای فضایی بسیار بزرگ بوده که در ۳ طبقه ساخته شده است. رستوران سران یک تالار پذیرایی بسیار بزرگ نیز داشته که می‌توان جشن‌های مختلفی از جمله عروسی و تولد را در این فضا برگزار کرد. این رستوران به‌دلیل ارائه خدمات مختلف توانسته به عنوان یکی از رستوران‌های ۵ ستاره در منطقه طرقبه مشهد شناخته شود. یکی از خدماتی که این رستوران به مشتریان خود ارائه می‌دهد، پذیرایی بیش از ۱۰۰ نفر در سالن سران است.

خواندن
بهترین رستوران‌ های نمک آبرود را بشناسید ☀️

این رستوران علاوه‌ بر موقعیت مکانی بسیار خوب، دارای منوی متنوعی است. منویی که شما می‌توانید در آن انواع و اقسام غذاها از جمله انواع کباب‌ها یا حتی انواع غذاهای خورشی را یافته و سفارش داده و از طعم فوق‌العاده‌ آن‌ها لذت ببرید.

  • آدرس رستوران سران: مشهد، ابتداى جاده طرقبه، بین امام رضا ۱ و ۳
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۵۵۱۲۲۸۶
بهترین رستوران های طرقبه مشهد
بهترین رستوران های طرقبه مشهد

سخن پایانی

به‌طور حتم بهترین رستوران‌های هر منطقه گردشگری برای بازدیدکنندگان خارجی و داخلی می‌توانند بسیار جذاب باشند؛ چراکه این افراد قادر خواهند بود تا علاوه‌بر صرف یک غذای خوشمزه، در یک محیط جذاب نیز زمان خود را سپری نمایند. میل کردن غذا در یک محیط بسیار خنک، لذت‌بخش و فوق‌العاده زیبا می‌تواند خاطره‌ای خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید در بهترین رستوران‌ های طرقبه مشهد، انواع غذاهای سنتی و محلی این شهر و همچنین انواع غذای بین‌المللی را بیابید و با چاشنی‌های این منطقه بیشتر آشنا شوید. علاوه‌بر آن از سفر خود در قلب طبیعت مشهد نهایت لذت را ببرید.

منع مقاله : گردشرو