جدید ترین مدل های کیک

انتخاب کیک برای تولد و یا هر جشن دیگری، اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر باید وسواس به خرج داده و انواع کیک را بشناسید. اگر که خانم خانه دار و با سلیقه هستید، شناخت این کیک ها، ایده هایی برای پخت کیک و برگزاری جشنی عالی را به شما می دهد.

علاوه بر این اگر که شیرینی پزی دارید اطلاع از ترند های کیک و شیرینی، باعث فروش بیشتر شما می شود.

البته توجه داشته باشید که برای تهیه کیک برای جشن تولد، باید به سن، جنسیت و علایق فرد توجه داشته باشید. برای تهیه و پخت این کیک ها، معمولا به لوازم قنادی خاصی احتیاج نخواهید داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ۵ مدل از جدید ترین کیک ها بپردازیم.

پاپسیکل

در نگاه اول، این خوردنی های خوشمزه، بستنی به نظر می رسند، اما اینطور نیست! پاپسیکل نوعی کیک است که در قالب بستنی پخته شده و با روکشی شکلاتی و یا روکشی از جنس گاناش درست می شود. بر روی آن قرار می گیرد. همچنین این کیک بر روی چوب بستنی قرار می گیرد.

پاپسیکل ها، یک خوراکی مناسب برای هدیه دادن هستند. شما می توانید در مناسبت هایی همچون ولنتاین، روز مرد و زن، تولد … این کیک را آماده کرده و به عزیزان خود هدیه دهید.

این مدل کیک، بسیار راحت آماده شده و حتی نیازی به فر ندارد. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم تا این کیک را در خانه آماده کنید و هزینه خود را کاهش دهید. برای پخت این کیک به کیک کاکائویی، خامه، شکلات، چوب بستنی و قالب بستنی احتیاج دارید.

خواندن
طرز تهیه کیک پرتقالی سیسیلی خوشمزه و خوش طعم

جدید ترین مدل های کیک

بنتو کیک

یکی از کیک هایی که این روز ها بسیار می بینیم، بنتو کیک است. بنتو کیک، کیکی تک نفره با روکش خامه ای و تزیین فانتزی است. ایده اصلی بنتو کیک از کره جنوبی نشات گرفته شده است. این کیک به لانچ باکس نیز شناخته می شود.

این کیک ها در جعبه ای کوچک قرار داده می شوند تا حمل آن آسان باشد. این کیک کوچک و جذاب، بهترین گزینه برای هدیه به دوستان و عزیزان شماست. طرز تهیه کیک بنتو، بسیار آسان بوده و شما نیز می توانید در خانه آن را تهیه کنید.

برای تهیه این کیک در منزل، به جز مواد اولیه پخت کیک، به خامه برای تزیین و فوندانت نیاز دارید. در صورت نبود فوندانت، می توانید از سس شکلات برای تزیین کیک خود استفاده کنید.

جار کیک

جار کیک، کیکی است که به صورت لایه لایه در یک ظرف و یا لیوان شیشه ای قرار می گیرد. این کیک به عنوان دسر سرو می شود. برای تهیه این کیک، از یک لایه کیک و یک لایه خامه استفاده می شود. شما می توانید لایه های کیک و خامه های خود را با یک طعم و یا چند طعم متنوع آماده کنید.

این کیک به علت قرار گیری در یک شیشه، حالت هدیه به خود گرفته و شما می توانید با ربان، نخ رنگی و یا کاغذ آن را تزیین کنید. همچنین از جار کیک برای پذیرایی میهمانان و به عنوان دسر در تولد ها و جشن ها استفاده می شود.

برای تهیه این کیک، به آرد، شکر، جوش شیرین، نمک، روغن، تخم مرغ و عصاره وانیل احتیاج دارید. همچنین برای طعم دار کردن کیک می توانید از پودر کاکائو، مربای توت فرنگی، مارمالاد انبه و یا قهوه استفاده کنید.

خواندن
طرز تهیه شیرینی قرابیه خوشمزه به روش اصیل تبریزی

جدید ترین مدل های کیک

کیک کتویی

کیک کتویی، یک کیک مخصوص رژیم کتوژنیک است. در رژیم کتوژنیک، کربوهیدرات به صورت حداقلی مصرف می شوند. اکثر کیک ها، کربوهیدرات بالایی دارند. در مواد اولیه این کیک، هیچگونه شکر و کربوهیدراتی یافت نمی شود.

کیک کتوژنیک کالری معقولی داشته و انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند. البته باید توجه داشته باشید که کیک کتوژنیک، همانند رژیم آن، دارای چربی بسیار زیادی می باشد. پس تهیه این کیک به افرادی که مشکلات چربی دارند توصیه نمی شود.

استفاده از چربی به جای کربوهیدرات، بدن را به حالت کتوسیس برده و چربی سوزی افزایش پیدا می کند. شما می توانید با داشتن آرد بادام، وانیل، روغن نارگیل، تخم مرغ، بیکینگ پودر و اریتریتول یک کیک کتویی خوشمزه و لذیذ تهیه کنید.

ماکارون

ماکارون از معروف ترین شیرینی هایی است که از کشور فرانسه نشات می گیرد. این شیرینی، در رنگ های متنوعی موجود است که برای ایجاد این رنگ های متنوع، از رنگ های خوراکی در تهیه این کیک استفاده می شود. جالب است که این مدل شیرینی، شباهت بسیار زیادی به شیرینی لطیفه ما ایرانی ها دارد.

موادی که برای تهیه این شیرینی خوشمزه نیاز است عبارتند از: تخم مرغ، پودر بادام، پودر قند، وانیل، رنگ خوراکی و شکر. پس از آماده سازی این شیرینی، می توانید از خامه برای پر کردن میان این شیرینی استفاده کنید. اگر که خامه تان فرم گرفته باشد، شیرینی شما بسیار لذیذ تر خواهد شد.

جدید ترین مدل های کیک

جمع بندی

آشنایی با انواع و اقسام کیک ها، باعث فروش بیشتر شما می شود و همچنین شما را به یک فرد متخصص در کسب و کارتان تبدیل می کند. فروشگاه قناد برتر، ارائه کننده بهترین محصولات، می تواند در تهیه ابزار قنادی به شما کمک کند. همچنین با فروش لوازم تولد به صورت تک و عمده، در کنار شما عزیزان خواهیم بود.