استانبول، پایتخت ترکیه و شهر شلوغی با فروشگاه‌ها، امکانات تفریحی و رستوران‌های متنوع است. در این رستوران‌ها غذا، پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های معروفی سرو می‌شوند. رستوران سون کلود از معروف‌ترین رستوران‌های شهر استانبول است که با داشتن فضای سرباز و سرپوشیده مشتریان زیادی را جذب کرده است. وجود بار نیز به محبوبیت بیشتر این رستوران افزوده و نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی متنوعی در آن سرو می‌شود. برخی از ویژگی‌های برجسته این رستوران در ادامه مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

رستوران کلود سون

بار رستوران کلود سون

 رستوران کلود سون دارای باری است که می‌توانید خود را به یک نوشیدنی نیز در آن مهمان کنید. براساس سلیقه و ترجیحات خود می‌توانید هر نوشیدنی‌ که به آن علاقه دارید را سفارش دهید؛ زیرا در این بار طیف گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها وجود دارد.


درباره استانبول بیشتر بخوانید : بام استانبول کجاست ؟


منوی متنوع

در منوی  رستوران کلود سون ترکیبی از غذاهای خوشمزه ترکی و اروپایی گنجانده شده است. خوراک‌های ترکی استانبولی، کباب‌های مختلف، پیتزا، پیش‌غذاهای متنوع، سالاد، استیک، سوپ و باقلوا ترکی از غذاهای معروفی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند. قهوه ترک نیز از نوشیدنی‌های بسیار معروف ترکیه است که در منوی رستوران کلود سون نیز وجود دارد.

اگر به‌دنبال رستورانی با ِغذاهای باکیفیت و قیمت مناسب هستید این رستوران مکان مناسبی است؛ زیرا در عین خوشمزه بودن غذاها قیمت متوسطی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. غذاهای این رستوران توسط آشپزهای حرفه‌ای و مجربی طبق استانداردهای جهانی پخته می‌شوند. مواد غذایی‌ که در تهیه این غذاها استفاده می‌شود نیز بهداشتی و مرغوب هستند.

خواندن
آشنایی با بهترین کافه‌ های لواسان

تراس

رستوران کلود سون دارای تراسی است که می‌توانید از آن به تماشای منظره شهر بپردازید. اگر به استراحتی بین جلسات کاری نیاز دارید می‌توانید، درحالی که چشم‌انداز شهر را تماشا می‌کنید در این تراس خود را به یک فنجان قهوه خوش‌طعم مهمان کنید. در تراس پنیرهای بی‌نظیر و چای‌های خوش‌رنگی نیز سرو می‌شوند. تراس این رستوران محلی مناسب برای خوردن شامی رمانتیک و خاطره‌انگیز با همسرتان است. اگر می‌خواهید شبی به‌یادماندنی و زیبا بگذرانید تجربه غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید.

رفتار پرسنل

بدون شک رفتار پرسنل رستوران اهمیت زیادی در جذب مشتری رستوران دارد. در کلود سون پرسنل با رفتاری محترمانه با مشتریان برخورد می‌کنند‌. کارکنان این رستوران همواره آماده برطرف کردن نیازهای مشتریان بوده و توجه کامل به حفظ راحتی‌شان دارند. یکی‌دیگر از ویژگی‌های برتر این رستوران سرعت و دقت بالای کارکنان است. آن‌ها با دقت و زمان‌بندی دقیقی کار می‌کنند، به‌طوری که هیچگاه آماده‌سازی و تحویل غذاها با تاخیر انجام نمی‌شود. رفتار صمیمانه و برخورد خوب پرسنل در کنار کیفیت عالی فضای شیک و غذاهای خوشمزه باعث می‌شود همه این مکان را با لبخندی بر لب و خاطره‌ای خوش ترک کنند.

فضای شیک

رستوران کلود سون یکی از شیک‌ترین رستوران‌های ترکیه محسوب می‌شود. فضای آرام، باکلاس و امکانات مدرن این رستوران بین افرادی که دوست دارند به مکان‌های لاکچری بروند بسیار پرطرفدار است. با مراجعه به این رستوران و چشیدن طعم غذاهای خوشمزه و محیط مناسبش تجربه‌ای بی‌نظیر خواهید داشت.

قیمت مناسب

سالانه مسافران زیادی برای تفریح، قرارهای کاری و تجاری به استانبول سفر می‌کنند. اگر شما هم یکی از این مسافران هستید و قصد دارید به رستورانی بروید که هم غذاهای لذیذی داشته باشد و هم قیمت مناسب، رستوران کلود سون بهترین گزینه است. درعین خوشمزه و باکیفیت بودن غذاهای این رستوران قیمت‌های متوسطی هم دارند. رستوران کلود سون انتخاب همیشگی افرادی است که می‌خواهند در مکان‌های باکلاس و مقرون‌به‌صرفه غذا میل کنند.

خواندن
معرفی بهترین رستوران‌ های اهواز

رستوران کلود سون

چرا باید کلود سون را انتخاب کنید

استانبول شهر پرازدحام ترکیه بوده و دارای رستوران‌های بی‌شماری است که غذاهای متنوعی سرو می‌کنند. در پاسخ به این که چرا رستوران کلود سون معروف، بین مردم بسیار محبوب است؛ باید گفت که این رستوران به‌دلیل داشتن فضای سرپوشیده و تراس برای هر فصلی مناسب است. پس هم در گرمای تابستان و هم در روزهای برفی و سرد زمستان ترکیه، این رستوران می‌تواند گزینه‌ای برای صرف غذاهای بی‌نظیر باشد.

گردشگران می‌توانند در هر دو بخش میز رزرو کنند. اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید تا در آنجا برای خالی شدن میز معطل نشوید. برای رزرو میز لازم به پرداخت هزینه‌ای اضافی ندارید. فضای باکلاس و شیک این رستوران به محبوبیت بیشتر آن افزوده است.

این رستوران با فرودگاه ۲۷ کیلومتر فاصله داشته و نمای زیبایی از استانبول و بسفروس را از تراس آن می‌توانید مشاهده کنید. در کلود سون می‌توانید انواع غذاهای سنتی ترکی را میل کرده و از چشم‌انداز شگفت‌انگیزش لذت ببرید. در رستوران کلود سون وعده‌ نهار سرو نمی‌شود و فقط برای صبحانه و شام می‌توانید به آنجا مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران کلود سون

رستوران کلود سون هرروز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب آماده خدمت‌رسانی است. علاوه‌بر کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های متنوعی که در بار این رستوران سرو می‌شوند می‌توانید از سالادها و ساندویچ‌های خوش‌طعم نیز سفارش دهید‌. ساندویچ‌های سالمی که بار رستوران سون کلود ارائه می‌دهد میان‌ وعده‌هایی سبک و سالم هستند. مطمئن باشید پس از یک‌بار چشیدن این غذاها طعم آن‌ها را فراموش نخواهید کرد و دوباره برای صرف غذا به این رستوران مراجعه خواهید کرد.  بار این رستوران از ۱۲ شب تا ۱ صبح باز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خواندن
5 تا از بهترین رستوران های زنجان

رستوران کلود سون

سخن پایانی

رستوران کلود سون یکی از ۱۰ رستوران برتر استانبول بوده و در طبقه هفتم هتل هیلتون پارکسای قرار دارد. این رستوران با داشتن تراس و فضای سرپوشیده، مناسب تمام فصول بوده و از تراس می‌توانید نمای جذاب تنگه بسفر را تماشا کنید. منوی رستوران کلود سون دارای غذاهای سنتی ترکیه و همچنین غذاهای خوشمزه اروپایی است که توسط بهترین آشپزها تهیه می‌شوند. قیمت مناسب و استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز از دلایلی است که این رستوران توانسته مشتریان زیادی را جذب کند.

  • آدرس: ترکیه، استانبول، بشیکتاش، خیابان بایلدیم ۱۲، محله ویشنی زاده، استانبول پارکسا هیلتون