بهترین قنادی‌ های مشهد

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ قصد معرفی بهترین قنادی‌ های مشهد را داریم، برای آشنایی بیشتر با بهترین قنادی ها در ادامه با ما باشید.

شیرینی و کیک از پرمصرف‌ترین خوراکی‌هایی هستند که معمولاً در مهمانی‌ها، مراسم‌ها و در مناسبت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای همین همه ما برای پذیرایی از مهمانان خود در مراسم‌های شادی و حتی عزا به سراغ قنادی‌ها می‌رویم. علاوه بر این در قنادی‌های هر شهر شیرینی‌های محلی و سنتی بسیار خوشمزه ارائه می‌شوند. مسافرانی که به شهر مشهد سفر می‌کنند به‌عنوان سوغات می‌توانند شیرینی‌های محلی این شهر را تهیه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین قنادی‌های مشهد آشنا شویم.

معرفی بهترین قنادی‌های مشهد

قنادی خروس قندی

مجموعه خروس قندی از بهترین قنادی‌ها و شیرینی‌فروش‌ها در شهر مشهد است. این قنادی قدیمی در دهه ۶۰ و در محله سجاد افتتاح شد و شیرینی‌های خانگی آن بسیار محبوب بودند. با گذشت زمان کیک‌های خروس قندی بسیار شهرت یافت و باعث شد که این قنادی کارگاه خود را مدرن‌تر و مجهز‌تر کند. افزایش مشتریان باعث شد این مجموعه در سال ۱۳۸۳ شعبه دیگری در خیابان جلال آل‌احمد افتتاح کند.

خروس قندی اکنون ۵ شعبه فعال دارد و به ارائه انواع کوکی، شیرینی خشک، شیرینی تر، شیرینی دسر، شیرینی سنتی، کیک خشک و انواع کیک‌های یخچالی در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف می‌پردازد. کیک‌های یخچالی مانند؛ کیک نوتلا، کیک بلک فارست و کیک موکا و شیرینی‌های خامه‌ای به‌خصوص شیرینی نارنجک از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات قنادی خروس قندی هستند. همچنین پای آلبالو، پای سیب و پای آناناس از پرطرفدارترین شیرینی‌های خشک این قنادی به شمار می‌روند. اطلاعات قنادی خروس قندی مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه مرکزی: بلوار معلم، بین دندانپزشکان و فارغ‌التحصیلان
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۵۰۹۹۰۴۱
  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲، جمعه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۰
  • شعبه‌های دیگر این قنادی در ابتدای خیابان بهارستان، خیابان جلال آل‌احمد و خیابان خیام قرار دارند.
بهترین قنادی‌ های مشهد
بهترین قنادی‌ های مشهد

قنادی طوسی

کمتر کسی است که به مشهد سفر کند و با قنادی طوسی آشنا نباشد. این مجموعه از بهترین قنادی‌های مشهد به شمار می‌رود و به ارائه شیرینی‌های اصیل و باکیفیت در تنوع بالا می‌پردازد. در هر زمان که به قنادی طوسی مراجعه کنید می‌توانید در کمترین زمان تازه‌ترین شیرینی را دریافت کنید. طوسی از قدیمی‌ترین شیرینی‌فروش‌ی های مشهد است که با قدم زدن در حوالی فروشگاه بوی شیرینی تازه را به راحتی استشمام خواهید کرد.

خواندن
دسر پاناکوتا ، محبوب‌ترین دسر ایتالیا | Panna cotta

مطالب بیشتر درباره مشهد بخوانید : لیست بهترین شهربازی های مشهد


این قنادی دو شعبه در احمدآباد و بلوار وکیل‌آباد دارد که قنادی وکیل‌آباد دارای طراحی مدرن تری است و اغلب مشتریان آن جوانان هستند. انواع شیرینی تر، شیرینی خشک، کوکی، دسر بستنی، کیک تولد و کیک مناسبتی در این قنادی در بسته‌بندی‌های جذاب به فروش می‌رسند. از دیگر محصولات این فروشگاه می‌توان به پک‌های آجیل اشاره کرد که دارای بسته‌بندی کادویی هستند و برای سوغات انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. از پرفروش‌ترین محصولات آن می‌توان به زولبیا بامیه و گوشفیل در ماه مبارک رمضان و میکادو، ساق عروس، خرما نارگیلی و شکلاتی برای مراسم‌های ترحیم اشاره کرد. اطلاعات قنادی طوسی مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه مرکزی: احمدآباد، سه‌راه راهنمایی
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۱۸۰۰
  • ساعات کاری: همه‌روزه ۹ الی ۲۳
بهترین قنادی‌ های مشهد
بهترین قنادی‌ های مشهد

قنادی جام عسل

شیرینی‌فروشی جام عسل از قدیمی‌ترین و بهترین قنادی‌های مشهد به شمار می‌رود. قنادی جام عسل توسط مرحوم سید جلال موسوی در سه دهه پیش تاسیس شد و چون ایشان علاقه زیادی به ورزش داشتند علاوه بر قنادی به تاسیس تیم فوتبال و ورزش همگانی خود پرداختند. این قنادی از دیرباز تاکنون طرفداران بسیار زیادی دارد و محصولات آن مزه شیرینی اصیل و نوستالژی می‌دهند. این قنادی در بلوار پیروزی واقع شده و به دلیل محبوبیت بالایی که دارد در بین اهالی مشهد به اسم میدان جام عسل شناخته می‌شود. کیک‌ها و شیرینی‌های عروسی این قنادی بسیار خوشمزه و لطیف هستند و معمولاً مشهدی‌ها برای عروسی‌های خود به این مجموعه مراجعه می‌کنند.

معروف‌ترین محصول این قنادی ساخت کیک فیگور است. قنادان این مجموعه بر اساس یک عکس، مجسمه کیکی بی‌نظیری به مشتریان تحویل می‌دهند که از تولیدات اختصاصی قنادی به شمار می‌رود. شیرینی‌های خشک جام عسل به‌خصوص ملکه بادام و باقلوا استانبول اصل بسیار محبوب هستند. تنوع شیرینی‌های جام عسل بسیار بالا است و به بسیاری از کشورها از جمله آلمان صادرات چشمگیری دارد. ناگفته نماند این قنادی در حال حاضر یک کارخانه دارد که به‌صورت مجزا به تولید شیرینی و کیک می‌پردازد. اطلاعات قنادی جام عسل مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس: رضاشهر، ابتدای بلوار پیروزی، حاشیه میدان شهید کاوه
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۷۸۰۴۴۴
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۱
بهترین قنادی‌ های مشهد
بهترین قنادی‌ های مشهد

قنادی آنسه

اگر در منطقه هاشمیه به دنبال یکی از بهترین قنادی‌های مشهد هستید حتماً به سراغ شیرینی‌فروشی آنسه بروید. البته در بلوار سجاد و بلوار خیام شعبه‌های دیگر این قنادی نیز وجود دارد. محصولات قنادی بسیار متنوع بوده و فروشگاه به فروش انواع شیرینی خشک، شیرینی تر، شیرینی دسری، شیرینی‌های سنتی، انواع کیک‌های یخچالی، انواع تارت، دسرهای تک‌نفره، خرما شکلاتی و باقلوا می‌پردازد. کیک یزدی، نان خامه‌ای، شیرینی لطیفه و شیرینی کشمشی از محبوب‌ترین محصولات شعبه خیام آنسه هستند.

خواندن
طرز تهیه دسر ام علی ☀️ دسر عربی و خوشمزه

همچنین مشتریانی که از شعبه سجاد تجربه خرید دارند نان خامه‌ای، شیرینی ناپلئونی، کیک نوتلا و شیرینی لطیفه را از محبوب‌ترین محصولات این شعبه می‌دانند. با این حال مهمترین علت شهرت این قنادی کیک‌های یخچالی متنوع آن هستند که به سبک اختصاصی تولید می‌شوند. شیرینی‌فروشی آنسه در سال ۱۳۸۷ به‌صورت حرفه‌ای در صنعت تولید شیرینی شروع به کار کرد و کیک‌های یخچالی و مناسبتی آن بهترین گزینه برای خرید هستند. اطلاعات قنادی آنسه مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه مرکزی: منطقه هاشمیه، نبش هاشمیه ۱۵
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۳۱۶۱۶
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳
بهترین قنادی‌ های مشهد
بهترین قنادی‌ های مشهد

قنادی فرشته

شیرینی‌فروشی فرشته از بهترین قنادی‌های مشهد در عرضه شیرینی خانگی به شمار می‌رود. این قنادی به‌خاطر طعم لذیذ و متفاوت انواع مافین، کاپ کیک، ناپلئونی و دارک معروف شده است. همچنین در خیابان وکیل‌آباد، قدس و هاشمیه شعبه دارد و انواع شیرینی تر، خشک و سنتی را با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌دهد. کیک‌ها و شیرینی خامه‌ای‌های این مجموعه بسیار متنوع هستند و یک عصرانه دلچسب را برایتان به ارمغان می‌آورند. اگر مهمانان خود را به یک دورهمی دعوت کرده‌اید و می‌خواهید با یک عصرانه خوشمزه از آنها پذیرایی کنید حتماً به سراغ شیرینی‌فروشی فرشته بروید و از بین کیک میوه‌ای، کیک بادام، کیک پاناکوتا، کیک هویج، چیزکیک، نون خامه‌ای، ناپلئونی و براونی آمریکایی یکی را انتخاب کنید.

محبوب‌ترین محصولات این قنادی در فصل تابستان دسر کیک بستنی، بستنی قیفی، تیرامیسو، تارت میوه، انواع دسر بستنی با طعم‌های آلبالو، زعفرانی، کاراملی، توت‌فرنگی و شکلاتی هستند. برای تهیه کیک تولد یا سایر کیک‌های مناسبتی حتماً به این شیرینی‌فروشی مراجعه کنید. این مجموعه بسته‌های جذاب شکلات را برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته که شما می‌توانید آنها را به‌عنوان سوغات خریداری کنید. اطلاعات قنادی فرشته مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس شعبه مرکزی: بلوار ملک‌آباد، نبش قدس ۱۲
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۲۶۴۰۰
  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۳
بهترین قنادی‌ های مشهد
بهترین قنادی‌ های مشهد

قنادی یزدی‌ها

قنادی رضاشهر که با قنادی یزدی‌ها نیز شناخته می‌شود از قدیمی‌ترین و بهترین قنادی‌های مشهد است. این شیرینی‌فروشی در مناسبت‌های مهم بسیار شلوغ می‌شود که حتی باید زمان قابل توجهی را در صف بگذرانید تا نوبتتان شود. به‌خصوص در اسفند و نزدیک ایام عید نوروز مشتریان زیادی دارد. از مهم‌ترین علت‌های شهرت این قنادی باقلواهای خوشمزه و نوستالژیک یزدی هستند.

خواندن
طرز تهیه پودینگ شکلاتی ، دسری خوشمزه و پرطرفدار

در واقع بهترین باقلواهای مشهد در قنادی رضاشهر عرضه می‌شوند. این مجموعه بیش از ۲۰ سال مشغول به کار است و با مواد اولیه تازه متنوع‌ترین کیک‌ها و شیرینی‌ها را تهیه می‌کند. از مهمترین محصولات آن می‌توان به انواع کیک تولد، لوازم تولد، انواع کیک فوندانت، کاپ کیک، باقلوا، شیرینی سنتی، شیرینی خشک، شیرینی تر، دسر بستنی، زولبیا و بامیه، کوکی و آجیل اشاره کرد. همچنین شیرینی‌های مخصوص مجالس ترحیم این قنادی بسیار معروف هستند. اطلاعات قنادی یزدی‌ها مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس: رضاشهر، بلوار پیروزی، پیروزی ۹، بین فرخی ۶ و ۸
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۳۸۷۸۵۰۷۰
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۷ الی ۲۳:۳۰
بهترین قنادی‌ های مشهد
بهترین قنادی‌ های مشهد

قنادی ملکا

مجموعه کیک و شیرینی ملکا در بلوار خیام یکی از بهترین قنادی‌های مشهد شناخته می‌شود. وجه تمایز این مجموعه با سایر قنادی‌های مشهد کیک‌های آن هستند که مانند یک اثر هنری به چشم می‌خورند و مشابه آن را نمی‌توان در جای دیگری یافت. این مجموعه دارای قنادهای خلاق و ماهر است که انواع کیک‌ها برای مراسم‌های مختلف مانند تولد، عروسی، کریسمس، هالووین، یلدا و جشن‌های مذهبی را با طراحی منحصربه‌فرد تهیه می‌کنند.

کیک‌های مناسبتی مجموعه بسیار متنوع هستند که بهترین گزینه آن کیک تولد است. این قنادی دو طبقه دارد که طبقه بالای آن لوازم دیزاین تولد، یادگاری‌های کوچک مانند ماگ و… عرضه می‌کند. فروشگاه کیک و شیرینی ملکا در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و در همین زمان کم توانست مشتریان زیادی را از آن خود کند. علاوه بر کیک و شیرینی انواع بستنی، آجیل و شکلات را نیز به فروش می‌رساند. صفحه اینستاگرام شیرینی و کیک ملکا بسیار جذاب است و برای شیرینی‌های خود داستان‌های جذابی به اشتراک می‌گذارد. اطلاعات قنادی ملکا مشهد عبارت‌اند از:

  • آدرس: بعد از سه‌راه خیام، بین ملک‌آباد ۱۹ و ۲۱
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۳۸۳۰۱

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد به معرفی بهترین قنادی‌های مشهد و ویژگی‌های هر کدام پرداخته شود. اکنون می‌دانید که بهترین محصولات هر قنادی چیست و برای مناسبت‌های مختلف باید به سراغ کدام قنادی بروید. زائران و مسافران عزیز نیز می‌توانند با مراجعه به این قنادی‌ها انواع شیرینی‌های محلی و سنتی مشهد را تهیه کنند و با دست پر به شهر خود برگردند.