درنظر گرفتن این مسئله که در سفر به اروپا ممکن است در یک موقعیت خطرناک قرار گیرید یا حتی در هر موقعیت دیگری که فکرش را بکنید، آن هم در کشوری که قادر به برقراری ارتباط نیستید، مشکل‌ساز است. بنابراین سفر به اروپا، با دانستن اطلاعات در رابطه با اینکه چگونه بدون مترجم با شهروندان ارتباط برقرار کنید، قطعا بی‌نظیر است.

سفر به اروپا

در سفر به اروپا از انواع مترجم‌ها استفاده کنید

خوشبختانه، تکنولوژی به تسلط بر زبان‌های مختلف دست یافته و برنامه‌های ترجمه فوق‌العاده‌ای را ارائه داده‌ است که می‌توانید در سفر از آنها بهره‌مند شوید. در حالی‌که گزینه‌های زیادی از برنامه‌های ترجمه در فروشگاه‌های آنلاین وجود دارند، در این بخش چندین برنامه محبوب را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه iTranslate با قابلیت‌هایی برای اپل واچ

iTranslate یکی از برنامه‌های ترجمه با بالاترین امتیاز، حتی نسخه‌ای ویژه برای اپل واچ نیز دارد تا بتوانید مستقیما روی مچ دست عبارت‌های مهم را داشته باشید. این برنامه نسخه اصلی رایگان دارد که شامل کتابچه با عبارات از پیش تعریف‌ شده که به بیش ۱۰۰ زبان ترجمه می‌شوند. نسخه Pro با قیمت ۶ دلار، امکاناتی همچون ترجمه آفلاین، ترجمه وب سایت (شامل پسوند سافاری)، ترجمه تصویری و مکالمات صوتی و صرف افعال را فراهم می‌کند.

برنامه Google Translate برای ترجمه آفلاین

این برنامه ترجمه تایپ را به ۱۰۳ زبان فراهم می‌کند و ۵۹ زبان آن به‌صورت آفلاین در دسترس است. این برنامه قابلیت ترجمه دست‌خط (نقاشی یا نوشتن کاراکترها) به ۹۵ زبان، ترجمه فوری دوربین به ۹۰ زبان و ترجمه گفتار فوری دو طرفه به ۴۳ زبان را دارد.

خواندن
راهنمای فرودگاه مهرآباد ؛ ترمینال ها و امکانات آن

علاوه‌بر این برنامه‌ها، برنامه‌های دیگری نیز وجود دارند که در زمینه‌های خاصی نظیر زبان‌های آسیایی (پاپاگو)، ترجمه اصطلاحات عامیانه و محاوره‌ای (TripLingo) و انجام مکالمات صوتی دو طرفه در حال پرواز (صحبت و ترجمه) تخصص دارند که هنگام سفر به اروپا مانند تور فرانسه بسیار کاربردی هستند.

سفر به اروپا

نسخه‌های آفلاین اپ ترجمه و نقشه‌ها بهترین گزینه برای سفر به اروپا هستند

قبل از سفر، بهتر است برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید برخی از برنامه‌های کاربردی را برای سفر خود دانلود کنید. به‌ویژه نسخه آفلاین نقشه Google Maps و هر برنامه ترجمه مانند Waygo (که فقط بین انگلیسی و چند زبان انتخابی ترجمه می‌کند اما به‌صورت کاملا آفلاین قابل استفاده است). این اقدام تضمین می‌کند که در صورت گم شدن هنگام یافتن مسیر یا نیاز به ترجمه، حتی بدون پوشش اینترنت، ترجمه خود را انجام دهید. استفاده از این برنامه‌ها قبل از سفر، به شما اطمینان می‌دهد که در مواقع اضطراری یا نیاز به کمک، بهترین‌ها را در اختیار دارید. بنابراین، دیگر نگران نباشید و همین حالا برای رزرو تور اروپا ۱۴۰۲ اقدام کنید.

عبارات مهم در سفر را یاد بگیرید

برخی از مهمترین کلمات و عباراتی که در یک زبان خارجی باید بدانید عباراتی مانند:

  • صبح بخیر
  • سلام
  • حال شما چطور است؟ من خوب هستم.
  • ممنون
  • خواهش می‌کنم
  • توالت کجاست؟
  • چپ
  • راست
  • قیمت چقدر است؟
  • اعداد از ۱ تا ۱۰
  • آب / غذا
  • می‌توانید به من کمک کنید؟
  • آیا می‌توانید انگلیسی صحبت کنید؟
  • ………. را می‌خواهم.
  • می‌توانم …… را داشته باشم؟

این عبارات و موارد دیگر را می‌توانید پیش از سفر در خانه با استفاده از برنامه‌هایی مانند Duolingo یاد بگیرید که دروس کوتاهی در گفتگو به بیش از ۳۰ زبان مختلف، از جمله زبان‌های رایج مانند اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی و زبان‌های کمتر شناخته‌شده مانند مجارستانی و ولز را ارائه می‌دهد. با بررسی قیمت تور اسپانیا و رزرو آن در کنار مطالعه کلمات مهم، یک سفر همه‌چیز تمام را رقم بزنید.

خواندن
بهترین قنادی‌ های مشهد کدامند؟ + آدرس و توضیحات

سفر به اروپا را با تور امتحان کنید

اگر سفر به اروپا را با تور امتحان کنید، نیاز به دانش زبان به مراتب کاهش می‌یابد، زیرا تورهای اروپایی عمدتا دارای مترجم هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که بدون نگرانی از مسائل زبانی، از تجربه‌ سفر خود لذت ببرید. تورها اغلب از خدمات ترجمه برای تسهیل در ارتباط با مردم محلی و درک بهتر اطلاعات تاریخی و فرهنگی استفاده می‌کنند. تورهای اروپایی دارای مترجمان حرفه‌ای واجد دانش زبانی هستند که به شما امکان می‌دهند از توضیحات گردشگری بهره‌مند شوید و از تفاوت‌های زبانی آگاهی کسب کنید. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد که در هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری، خرید و مراکز تفریح، توضیحات دقیق و کامل را درک خواهید کرد.

دریافت مشاوره رایگان قبل از رزرو تور

برای رزرو تور که راهنمای آن در تمام لحظات سفر کنارتان باشد و شما از نیاز به نرم افزار‌های مترجم بی نیاز کند، باید تور مناسب را بشناسید. آژانس گردشگری نهال گشت طبق نیاز و سلیقه شما کمک می‌کند که تور متناسب با نیازتان را پیدا کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پکیج‌های اروپا و قیمت‌شان را در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مشاهده کنید.