یکی از گنجینه های ارزشمند تاریخ، تمدن و فرهنگ ایرانی صنایع دستی مختلف می باشد. در واقع صنایع دستی ایرانی حاصل تلاش یک هنرمند خوش ذوق هستند؛ بنابراین از ارزش معنوی و مادی بسیار بالایی برخوردار می باشند. صنایع دستی از لحاظ فرهنگی از جایگاه بسیار ویژه و ممتازی برخوردار هستند و به همین علت همیشه مورد توجه قرار می گیرند.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

یکی از صنایع دستی محبوب ایران که حاصل هنر و تجربه استادکاران ماهر می باشد، صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس است. تمامی صنایع دستی که مزین به این هنر هستند، از زیبایی فوق العاده خاص و چشمگیری برخوردار می باشند. محصولات صنایع دستی فیروزه روی مس از علاوه بر زیبایی بی بدیل از ظاهر فوق العاده چشم نوازی نیز برخوردار می باشند. شما برای خرید این نوع از صنایع دستی باید فرصت را غنیمت شمارید؛ زیرا ارزش مادی و معنوی این محصولات با هیچ نمونه مشابه دیگری قابل مقایسه نیست.

۱۲ محصول پرفروش صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس در سال جدید:

  1. آجیل خوری فیروزه کوبی
  2. میوه خوری فیروزه کوبی
  3. قندان فیروزه کوبی
  4. شیرینی خوری فیروزه کوبی
  5. شکلات خوری فیروزه کوبی
  6. گلاب پاش فیروزه کوبی
  7. سرویس فیروزه کوبی
  8. سنبلدان فیروزه کوبی
  9. گلدان فیروزه کوبی
  10. آینه و شمعدان فیروزه کوبی
  11. گز خوری فیروزه کوبی
  12. کشکول فیروزه کوبی

صنایع دستی ایرانی که به روش فیروزه کوبی روی مس تولید شده اند، در تمامی سال ها در لیست پرفروش ترین محصولات قرار داشته اند. حجم قابل توجهی از این صنایع دستی ایرانی به کشورهای مجاور صادر می شوند. هنر فیروزه کوبی روی مس بر روی هر محصولی زیبایی و کیفیت را معنا می بخشد. شما بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خود می توانید نسبت به خرید هر یک از این محصولات اقدام کنید.

خواندن
طرز تهیه سس کارامل خوشمزه و فوق العاده ☀️

۱۲ محصول پرفروش صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس شامل این موارد هستند، که حجم قابل توجهی از فروش در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده اند.

آجیل خوری فیروزه کوبی

اگر قصد خرید آجیل خوری شیک و متفاوت را دارید، خرید این محصول را به هیچ عنوان فراموش نکنید. این آجیل خوری با بهترین فیروزه های مشهدی طراحی و تولید شده است و جنس بدنه محصول از مس درجه یک می باشد.

در صورت نگهداری صحیح و اصولی طول عمر این آجیل خوری را می توانید افزایش دهید. آجیل خوری فیروزه کوبی با قیمت بسیار مناسب و ارزانی جهت فروش عرضه می شود.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

میوه خوری فیروزه کوبی

این میوه خوری شاهکار صنایع دستی ایرانی به شمار می آید و علاوه بر ظاهر جذاب و بدون نقص از درجه کیفی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. میوه خوری فیروزه کوبی به راحتی قابل شستشو است و از وزن بسیار کمی برخوردار است.

طراحی کلی این محصول کاملا کاربردی و مینیمال می باشد.

قندان فیروزه کوبی

شما با خرید این قندان فیروزه کوبی تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز از یک خرید سودمند خواهید داشت. هارمونی کلی این قندان زینت بخش هر مکانی خواهد بود. در جهت حفظ فرهنگ اصیل ایرانی شما می توانید نسبت به خرید قندان فیروزه کوبی اقدام کنید. این محصول در برابر ضربه بیشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد.

شما برای خرید قندان فیروزه کوبی مستلزم پرداخت هزینه های مازاد نیستید.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

شیرینی خوری فیروزه کوبی

شما برای ایجاد دیزاین های متفاوت و متنوع در مهمانی ها و مجالس می توانید از شیرینی خوری فیروزه کوبی کمک بگیرید. این محصول به قدری زیبا و جذاب می باشد، که در هر مکانی توجه هر فردی را به خود جلب می کند.

شیرینی خوری فیروزه کوبی چاشنی زیبایی در هر مجلسی برای شما خواهد شد. بعد جدیدی از پذیرایی با ظروف فاخر را با خرید این شیرینی خوری تجربه خواهید کرد.

خواندن
طرز تهیه ارده کنجد ، خانگی و مقوی

شکلات خوری فیروزه کوبی

از دیگر صنایع دستی پرفروش فیروزه کوبی روی مس شکلات خوری می باشد. این شکلات خوری از فیروزه های درجه یک و اصلی تولید شده است. شکلات خوری فیروزه کوبی در عین زیبایی با قیمت بسیار مناسب و ارزانی به فروش می رسد. طراحی کلی این محصول به سبک امروزی با درون مایه سنتی است، که به همین علت انتخاب سخت پسندان چنین محصولی می باشد.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

گلاب پاش فیروزه کوبی

شما برای تکمیل کلکسیون محصولات فیروزه کوبی می توانید نسبت به خرید گلاب پاش فیروزه کوبی اقدام کنید. این گلاب پاش از یک طراحی تلفیقی کاملا کاربردی برخوردار است. گلاب پاش فیروزه کوبی دارای یک سطح کاملا صاف و هموار می باشد؛ زیرا این محصول توسط بهترین استادکاران کشوری طراحی و تولید شده است.

سرویس فیروزه کوبی

نوعروسان با خرید سرویس فیروزه کوبی می توانند خوش سلیقه بودن خود را ثابت کنند. این سرویس به بهترین شکل ممکن لعاب کاری شده است و همچنین رنگ بی نظیر فیروزه ها واقعا چشمگیر می باشد. اگر هدف شما خرید یک سرویس لوکس و فوق العاده با قیمت استثنایی می باشد، خرید سرویس فیروزه کوبی برای شما بهترین پیشنهاد ممکن می باشد.

جنس بدنه این سرویس به گونه ای است، که هرگونه ضربه ای را تحمل می کند.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

سنبلدان فیروزه کوبی

این محصول دارای یک سطح یک پارچه و صاف می باشد و شما به کمک آن می توانید سفره هفت سین خود را مجلل و زیبا کنید. سنبلدان فیروزه کوبی با قیمت نهایی کاملا مناسبی به فروش می رسد. زیبایی سفره هفت سین شما به کمک این سنبلدان غیر قابل توصیف خواهد شد.

گلدان فیروزه کوبی

شما با خرید گلدان فیروزه کوبی صاحب یک محصول زیبا و مادام العمر خواهید شد. جلوه بصری این گلدان به گونه ای است، که در هر حالتی از زیبایی فوق العاده بی نظیری برخوردار می باشد. جنس بدنه این گلدان از مس درجه یک و با درصد خلوص بالا است. شما با خرید این گلدان می توانید تجربه ای متفاوت از زیبایی را برای خود رقم بزنید.

خواندن
طرز تهیه سرکه انگور طبیعی و خانگی

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

آینه و شمعدان فیروزه کوبی

ست آینه و شمعدان فیروزه کوبی از زیبایی بی بدیل و ارزش معنوی فوق العاده بالایی برخوردار است. این ست با گذشت زمان درجه کیفی خود را حفظ می کند. امکان سیاه شدن رنگ فیروزه های روی این ست عملا غیر ممکن می باشد؛ زیرا درجه کیفی فیروزه های به کار رفته کاملا بالا می باشد.

گز خوری فیروزه کوبی

اگر دغدغه اصلی شما استفاده از ظروف لاکچری و زیبا در مجالس می باشد، خرید گز خوری فیروزه کوبی را به هیچ عنوان فراموش نکنید. این گز خوری به واسطه لعاب کاری دقیق و اصولی تا سال ها ظاهر بدون نقص خود را حفظ خواهد کرد.

کشکول فیروزه کوبی

یکی از فاخرترین صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس کشکول می باشد. این کشکول نقطه عطف زیبایی شناخته می شود و طراحی کاربردی محصول کارایی آن را افزایش داده است. کشکول فیروزه کوبی علاوه بر ظاهر زیبایی از عمر مفید بسیار طولانی نیز برخوردار می باشد.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

نحوه خرید صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

یکی از معتبرترین فروشندگان صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس در داخل کشور مجموعه حرفه ای و شناخته شده هنرسرا می باشد. این مرکز فروش با تضمین اصالت و قیمت محصولات در لیست برترین فروشگاه های داخلی فروش صنایع دستی قرار دارد.

صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس

مجموعه فروشگاهی هنرسرا با دغدغه فروش انواع صنایع دستی فیروزه کوبی روی مس فعالیت تخصصی خود را دنبال می کند. فروشگاه هنرسرا به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای با کمترین قیمت ممکن محصولات خود را به فروش می رساند. تنوع بی نظیری از کلکسیون جدید ظروف فیروزه کوبی را در این مجموعه فروش می توانید مشاهده کنید.

تنوع محصولات فروشگاه هنرسرا به قدری زیاد است، که روند خرید را حتی برای سخت پسندان راحت و آسان تر می کند. 

به این مقاله امتیاز دهید