رستوران وایکینگ تهران

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ قصد معرفی رستوران وایکینگ تهران را داریم تا بتوانید یک وعده غذا را در این رستوران میل کنید و تجربه خوشی را برای خودتان رقم بزنید. 

تهران رستوران‌های بسیار متنوعی دارد و یکی از بهترین شهرها برای شکم‌گردی به شمار می‌رود. کافه رستوران وایکینگ گریل هاوس یکی از شیک‌ترین و بهترین رستوران‌ها در قلب تهران است و همیشه رضایت مشتریان را به همراه دارد. این رستوران فرصتی را فراهم کرده تا حین خوردن غذا در فضای گرم و دلنشین از تماشای آثار هنری زیبا لذت ببرید. در ادامه با رستوران وایکینگ تهران بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی رستوران وایکینگ تهران

در منطقه زعفرانیه تهران و در بین آسمان‌خراش‌ها، رستوران‌های بی‌نظیری وجود دارند که یکی از آنها رستوران وایکینگ است. رستوران وایکینگ میزبان گردشگران داخلی و خارجی از سراسر دنیا است و با فضای دنج و آرامش‌بخش خود لحظات خاطره‌انگیزی برای آنها می‌سازد. دکوراسیون رستوران بسیار منحصربه‌فرد بوده و با الهام از فرهنگ اسکاندیناوی طراحی شده است. از این رو زمانی که در رستوران هستید شمال اروپا برایتان تداعی می‌شود. استفاده از آثار هنری زیبا در طراحی دیوارهای رستوران و نورپردازی ملایم چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

رستوران وایکینگ در بین بهترین رستوران‌های فرانسوی ایران قرار می‌گیرد. می‌توانید بهترین غذاهای فرانسوی را در این محل امتحان کنید. چیدمان میز و صندلی‌های دونفره و دنج برای قرار ملاقات عاشقانه و یک شب رمانتیک در رستوران وایکینگ تهران انتخاب فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید در کنار دوستان و خانواده خود به سرو غذاهای لذیذ و پرطرفدار رستوران بپردازید. تمامی غذاها از مواد تازه و ارگانیک و با کیفیت بسیار بالا تهیه می‌شوند. برخورد مناسب پرسنل رضایت مشتریان را به دنبال داشته و با صبر و حوصله نیازهای آنها را پاسخ می‌دهند.

رستوران وایکینگ تهران
رستوران وایکینگ تهران

منوی رستوران وایکینگ تهران

منوی رستوران وایکینگ بسیار متنوع بوده و از بخش‌های زیر تشکیل می‌شود:

صبحانه

اسکرمبل میگو، اسکرمبل سلمن دودی، اسکرمبل بیکن، اسکرمبل چری تومیتو، اسکرمبل بلوچیز، صبحانه انگلیسی، کروسان بوقلمون، املت ترکی، املت ایرانی، املت رادیو سیتی، املت قارچ و پنیر، املت اسفناج پنیر، صبحانه سرد، آوا بندیکت، تخم‌مرغ بندیکت اسفناج، ساندویچ سلمن آووکادو، تخم‌مرغ بندیکت سلمن آووکادو، کرپ رول، پنکیک، وافل، تست آووکادو.

سالاد

سالاد میکس و آووکادو، سالاد پولپو دریایی، سالاد فانکی، سالاد مرغ گریل، سالاد فیله گوساله، سالاد کینوا آووکادو، سالاد سبز.

پیش‌غذا

سوپ وایکینگ، میگو آووکادو، آلیولی میگو، تارتار سالمون با آووکادو، کارپاچیو گوشت، فومه آووکادو سالمون، گواکامولی.

پیش غذای رستوران وایکینگ
پیش غذای رستوران وایکینگ

سوشی

راک اند رول، کریزی سالمون، فوجی رول، سالمون آووکادو، کالیفرنیا اسپشیال، نیویورک رول، کابوی رول، وولکینو رول، کرانچی رول، وجی رول، سالمون ساشیمی، سلکشن کلاسیک

غذای اصلی گوشت

استیک ریب آی، تی بن گوسفندی، دنده گوساله مخصوص با سس باربیکیو، فیله استیک مدالیون، استیک سه دقیقه‌ای، مغز راسته گوسفندی، بیف استراگانف، گریل استیک زغالی، ایتالین میت، اوسوبوکو، ریبز باربیکیو، بیف برگر به همراه سیب زمینی و بیکن.

پاستا

پاستا راویولی قارچ و گردو، پاستا راویولی مرغ و اسفناج.

غذای اصلی دریا

آووکادو برگر، ماهی سوف با سس عدس، ماهی سوف با سس بالزامیک، ماهی سالمون با سس لمون باتر، ماهی حلوای مراکشی با سس سبزیجات، شاه‌میگوی گریل با سس سالسا گوجه.

شاه‌ میگوی گریل
شاه‌ میگوی گریل

غذای اصلی ماکیان

رول مرغ شکم پر با سس پاپریکا، جوجه زغالی با سس پیری پیری، سینه مرغ با سس لمون باتر، کمفیت اردک.

ماکتل بار

کریزی پشن، وایکینگ وایپ، وایولت داگری، وینوروسو، پشن موهیتو، اورنج فیز، فراست چوکو، گرین پشن، موهیتو، کوبا لیبره.

بار گرم

اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، موکا کافه، لاته، کارامل ماکیاتو، چای ماسالا، چای لاته، هات چاکلت.

دسر

تارت شکلات رزبری، تارت کارامل و فندق، چیزکیک نیویورک، اکلر رزبری، پاریس برست.

چای بار

چای سیاه، چای سبز، چای مراکشی، دمنوش کویین بری، دمنوش رویال جسمین، دمنوش گلدن وانیلا، دمنوش اپل پارادایس، دمنوش لمون گریس.

دمنوش چای سبز
دمنوش چای سبز

آیس کافی

آیس موکا، آیس کارامل، ماکیاتو

امکانات و خدمات رستوران وایکینگ تهران

منوی رستوران وایکینگ یکی از بهترین خدمات آن است که به طور کامل در مبحث قبلی توضیح داده شد. در این منو انواع غذاهای سنتی فرانسوی با کیفیت بالا سرو می‌شوند. یکی از خدمات منحصربه‌فرد رستوران وایکینگ فعالیت دی جی است. دی جی رنگ و بوی تازه‌ای به رستوران می‌بخشد و یکی از مهم‌ترین عوامل در جلب رضایت مشتریان است. چراکه، افراد حین صرف غذا از اجرای زنده دی جی لذت خواهند برد. پرسنل رستوران بسیار خوش برخورد هستند و با صبر، حوصله و دقت به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند. رستوران وایکینگ مجهز به منوی دیجیتال است که به‌صورت آنلاین می‌توانید غذای موردنظر خود را سفارش دهید.

آدرس و دسترسی به رستوران وایکینگ تهران

رستوران وایکینگ در تهران، زعفرانیه، سه‌راه آصف، ابتدای خیابان طاهری و جنب بانک سامان واقع شده است. دسترسی به زعفرانیه بسیار راحت بوده و می‌توانید با تاکسی، اتوبوس، مترو و خودرو شخصی در کمترین زمان خود را به آن برسانید. زعفرانیه از بهترین مناطق شمالی تهران است و با آب و هوای مناسبی که دارد بیشتر مسافران را به سمت خود می‌کشاند. مترو تجریش سریع‌ترین و راحت‌ترین مسیر به محله زعفرانیه و رستوران وایکینگ تهران است.

همچنین از طریق تاکسی‌های پایانه تجریش یا تاکسی‌های خیابان آصف می‌توانید به سمت رستوران وایکینگ حرکت کنید. کاخ موزه سعدآباد، مرکز خرید پالادیوم، رصدخانه زعفرانیه، بام تهران، زعفرانیه پلازا، عمارت تماشاگه زمان و تله‌کابین توچال از بهترین مراکز گردشگری اطراف رستوران وایکینگ هستند. این رستوران به انواع مراکز صنفی، حمل و نقل عمومی و مکان‌های زیبای تهران نزدیک است و موقعیت مکانی مناسبی دارد.

کافه رستوران وایکینگ تهران
کافه رستوران وایکینگ تهران

ساعت کاری رستوران وایکینگ تهران

رستوران وایکینگ خدمات خود را در فضایی جذاب از ساعت ۱۲ تا ۲۴ ارائه می‌دهد. رزرو غذا به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت وایکینگ امکان‌پذیر است. از وب‌سایت می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را همراه با قیمت مشاهده کنید و سفارش دهید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از طریق شماره‌های تماس برای رزرو میز اقدام کنید. اینستاگرام از دیگر راه‌های ارتباطی با رستوران وایکینگ است و از این طریق می‌توانید خدمات و منوی باکیفیت رستوران را دنبال کنید. این رستوران برای قرارهای ملاقات عاشقانه، دوستانه و خانوادگی مکان ایده‌آلی به شمار می‌رود و لحظات دلنشینی برایتان می‌سازد.

سخن پایانی

رستوران وایکینگ تهران با دکوراسیون خاص و فضای دلنشین از بهترین رستوران‌های پایتخت به شمار می‌رود. شهروندان و گردشگران عزیز در رستوران وایکینگ از غذاهای لذیذ فرانسوی و اجرای زنده دی جی نهایت لذت را خواهند برد. رستوران وایکینگ با افتخار میزبان تمامی مهمانان عزیز از کشور و سراسر دنیا بوده و آماده استقبال از میهمانان پایتخت است.