رستوران گردان برج میلاد

​برج میلاد که برجی با کاربرد مخابراتی به شمار می رود، امروزه یکی از مهم ترین مکان های گردشگری تهران محسوب می شود که هر روزه میزبان بسیاری از شهروندان تهرانی و گردشگرانی از سایر شهرها می باشد. امکاناتی که برج میلاد را به برجی گردشگری تبدیل کرده شامل سالن های همایش های بین المللی، سینما، سکوی تهران، موزه گالری هنر و از همه مهم تر رستوران گردان می باشد که تجربه بی نظیری را برای مشتریان فراهم می سازد. در ادامه همراه مجله تاپ کوکینگ باشید تا با رستوران گردان برج میلاد بیشتر آشنا شوید.

رستوران گردان برج میلاد

برج میلاد ۴۳۵ متر ارتفاع داشته و رستوران گردان برج در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد واقع شده است لذا مشتریان چشم انداز زیبایی از شهر تهران و کوه های اطراف شهر خواهند داشت. همچنین جالب است بدانید که این رستوران دارای قسمت گردان نیز می باشد که این قسمت هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه می چرخد. چرخش رستوران به آرامی صورت می‌گیرد و شما ظرف یک ساعت یک دور کامل می‌گردید و به نقطه اولیه خود می‌رسید و در این مدت از چشم‌انداز ۳۶۰ درجه شهر تهران بهره‌مند خواهید شد.

رستوران گردان برج میلاد محیطی لوکس با دکوراسیون زیبا دارد. فارغ از مبلمان و صندلی های شیک و راحت، میزها دارای ظرفیت های مختلفی از ۲ تا بیش از ۱۲ نفر هستند لذا اگر به دنبال رستورانی لوکس برای قرارهای کاری، جلسات مهم، قرارهای دوستانه و غیره هستید، این رستوران می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. همچنین برای برگزاری جشن های تولد نیز رستوران دارای پکیج های ویژه تولد بوده و امکان رزرو نیز وجود دارد.

خواندن
پاساژ چیچک ، پاساژی پر از کافه و رستوران در استانبول

رستوران گردان برج میلاد

 وارد فضای رستوران که می‌شود با فضایی شیک با مبلمان زیبا و راحت مواجه می‌شوید، طراحی زیبای کف و سقف رستوران با نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از ویژگی‌های جذاب آن به شمار می‌رود.

چشم‌انداز زیبایی که با صرف غذا در این رستوران در زیر پایتان می‌بینید، لحظات هیجان‌انگیز و در عین حال آرامش بخشی برایتان به ارمغان می‌آورد. شام خوردن در یکی از باکلاس‌ترین رستوران های تهران و صرف ناهار بر فراز آسمان در رستوران گردان برج میلاد تجربه‌ای دلپذیر خواهد بود که هر کسی وسوسه می‌شود یک بار آن را امتحان کند؛ همچنین رستوران گردان برج میلاد بوفه صبحانه بسیار متنوعی دارد و می‌توانید صبح پنجشنبه و جمعه خود را در این رستوران با خوراکی‌های خوشمزه و مقوی، پرنشاط شروع کنید.

اگر به دنبال بهترین رستوران های تهران همراه با موسیقی زنده می‌گردید، صرف غذا با اجرای موسیقی آرام و دلنشین توسط هنرمندان در این رستوران می‌توان بسیار رضایت‌بخش باشد. هزینه غذا خوردن در رستوران گردان برج میلاد شاید کمی بالا به نظر برسد اما کیفیت غذا و لذت غذا خوردن در بلندترین برج ایران لحظات شادی برایتان می‌سازد که وسوسه می‌شوید تجربه‌تان را تکرار کنید.

رستوران گردان برج میلاد

منوی رستوران شامل بوفه آزاد با داشتن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی است و در کنار آن انواع نوشیدنی‌ها و دسرها و فینگرفودها سرو می‌شود. خوب است بدانید که برای صرف غذا در این رستوران می‌بایست از پیش رزرو رستوران گردان برج میلاد تهران را انجام دهید.

کیفیت غذای رستوران از نظر بسیاری از تجربه کنندگان عالی و خوب ارزیابی شده است، بوفه شام رستوران و منوی ناهار رستوران هرکدام با اقلام غذایی متنوع طبخ شده با مواد اولیه باکیفیت این مکان را به یکی از رستوران های درجه ۱ تهران بدل کرده است که پیشنهاد می‌کنیم وعده‌ای از غذایتان را در آن صرف کنید.

خواندن
کتابخانه آبی و کافه آبی شیراز از مکانهای خاص این شهر

ساعت کار رستوران در طول روز به سه بخش تقسیم می‌شود، همه‌روزه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ برای نهار و ۲۰ تا ۲۲:۳۰ برای صرف شام می‌توانید به آن مراجعه کنید و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح می‌توانید از بوفه صبحانه رستوران لذت ببرید.

رستوران گردان برج میلاد

دسترسی :

۱- تهران – بزرگراه شیخ فضل الله نوری – ورودی بزرگراه شهید همت – کنارگذار اختصاصی برج میلاد

۲- تهران – بزرگراه حکیم غرب – بعد از بزرگراه چمران – ورودی اختصاصی برج میلاد

۳- تهران – بزرگراه همت شرق – خروجی بزرگراه شیخ فضل الله نوری جنوب، پل کابلی اختصاصی برج میلاد