رستوران رفتاری تهران

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ شما را با رستوران رفتاری تهران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این چلوکبابی معروف تهران با ما همراه باشید.

تهران، پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، از نظر تعداد کافه ها و رستوران ها محدودیتی ندارد و شما در هر نقطه پایتخت که قدم بگذارید، کافه رستوران هایی دنج و زیبا پیدا می کنید. اگر از علاقه مندان به کباب و غذاهای سنتی ایرانی هستید، حتما سری به چلوکباب رفتاری بزنید.

رستوران رفتاری (Raftari restaurant) معروف به چلو کباب رفتاری یکی از رستوران های محبوب است که منویی بسیار متنوع از انواع کباب ها را ارائه می دهد. این رستوران در نقاط زیادی از شهر تهران شعبه دارد و دسترسی همگان را راحت کرده است.

رستوران رفتاری تهران
رستوران رفتاری تهران

تاریخچه رستوران رفتاری

نقطه پیدایش و شروع فعالیت چلوکباب رفتاری به سال ۱۲۸۹ بازمی‌گردد. حاج علی‌اکبر رفتاری، اولین شعبه چلوکباب رفتاری را در میدان وحدت اسلامی در داخل بازارچه قوام الدوله افتتاح می‌کند و بدین طریق به میزبانی و ارائه غذای ایرانی به مشتریان خود می‌پردازد.

پس از مدتی چلوکباب رفتاری از میدان وحدت اسلامی به خیابان وحدت اسلامی انتقال یافته و به مدت ۷۰ سال در آنجا فعالیت می‌کند و در این میان با درگذشت حاج علی‌اکبر رفتاری، مدیریت این برند به فرزندانش حاج ابوالقاسم رفتاری و حاج محمود رفتاری انتقال می‌یابد.

چلو کباب رفتاری
رستوران رفتاری تهران

نقطه عطف برند چلوکباب رفتاری در جایی رخ می‌دهد که نادر رفتاری با قصد و نیت توسعه برند چلوکباب رفتاری و تقویت آن در سال ۱۳۶۴ از انگلستان به ایران بازمی‌گردد و برای چیره شدن بر کسب‌وکار رستوران‌داری، کار خود را از نقطه صفر یعنی کارگری رستوران آغاز می‌کند. به گفته ایشان، این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت هر کسی است که می‌خواهد وارد صنعت رستوران‌داری شود.

خواندن
لیست بهترین فست فود‌های مشهد + آدرس و تلفن

در حال حاضر چلوکباب رفتاری برندی محبوب در میان مردم ایران است و موفقیت روزافزون آن را می‌توان در چهره مشتریانی دید که در شعبات متعدد چلوکباب رفتاری، غذای لذیذ این مجموعه را میل می‌کنند و از دریافت خدماتی منحصربه‌فرد و کسب تجربه و حسی خوشایند در محیط این رستوران، ابراز خرسندی می‌کنند.

رستوران رفتاری تهران
رستوران رفتاری تهران

شعبه های رستوران رفتاری

رستوران رفتاری دارای شعب متعددی در سرتاسر شهر تهران می باشد. از جمله شعبه های آن می توان به شعبه سعادت آباد، باملند، دولت، وحدت اسلامی، انقلاب و دروازه طهرون اشاره کرد. همچنین این رستوران قرار است در آینده شعبه ای در دبی افتتاح نماید.

منوی رستوران

همانطور که از نام این رستوران پیداست، کباب از اصلی ترین غذاهای این رستوران است. اما علاوه بر انواع کباب های لذیذ، سایر آیتم ها چون انواع خورشت، غذاهای ایرانی چون ته چین، انواع پیش غذا و سالاد و انواع نوشیدنی ها نیز در منوی این رستوران ارائه می شود.

کباب های این رستوران شامل انواع کباب کوبیده، برگ، سلطانی، جوجه کباب، شیشلیک، ماهی قزل آلا کبابی و… است. از غذاهای ایرانی لذیذ و پرطرفدار آن نیز می توان خوراک گردن و خوراک ماهیچه آن را نام برد.

چلو کباب رفتاری
رستوران رفتاری تهران

چطور به این رستوران برویم ؟

شما با توجه به شعبه های متعدد این رستوران و فاصله ای که با آنها دارید می توانید یکی از شعب را انتخاب کنید و یک شام لذیذ و خوشمزه را در کنار خانواده یا دوستان داشته باشید. دفتر مرکزی این رستوران شعبه سعادت آباد می باشد.

  • آدرس شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، انتهای خیابان علامه جنوبی، مرکز تجاری طوس، طبقه هشتم
  • شماره تماس: ۸۸۶۸۷۷۵۱-۰۲۱
  • آدرس شعبه وحدت: تهران، میدان شاهپور، خیابان وحدت اسلامی، پایین تر از میدان حسن آباد
  • شماره تماس: ۵۵۳۸۲۱۵۵-۰۲۱
  • آدرس شعبه دولت: تهران، پاسداران، دولت، بلوار کاوه، جنب داروخانه مقدم، پلاک ۳۳۶
  • شماره تماس: ۲۲۷۶۹۴۹۶-۰۲۱
  • آدرس شعبه بام لند: تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس (چیتگر)، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند
  • شماره تماس: ۴۰۴۴۷۹۵۱-۰۲۱
  • آدرس شعبه انقلاب: تهران، انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، نرسیده به کوچه مهدی زاده، پلاک ۹۵۰
  • شماره تماس: ۶۶۱۲۴۶۲۷-۰۲۱
  • وبسایت مجموعه: raftarifoodgroup.com
  • صفحه اینستاگرام: chelokabab_raftari

شعبه بام لند

مقالات بیشتر بخوانید: