در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ تصمیم گرفتیم تا بهترین گل فروشی های مشهد را معرفی کنیم، برای آشنایی با بهترین گل فروشی ها در ادامه با ما باشید.

گل یکی از زیباترین و شیک‌ترین هدایا به‌ شمار می‌رود که در تمام مناسبت‌ها می‌توان آن را به دیگران هدیه داد. امروزه بسیاری در منازل خود از گل و گیاه‌های متنوع نگهداری می‌کنند و با این کار به زندگی و حتی محیط کار خود شادی و رنگ و لعاب می‌بخشند. مشهد یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ایران است و به پرورش گل و گیاه در آن اهمیت زیادی داده می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین گل فروشی های مشهد و مشخصات آنها آشنا شوید.

معرفی بهترین گل فروشی های مشهد

در ادامه مطلب قصد داریم بهترین گلفروشی‌های مشهد را معرفی کنیم تا بتوانید برای خرید گل انتخاب بهتری داشته باشید:

بازار گل مشهد

بدون شک بازار گل مشهد را می‌توان از بهترین گل فروشی های مشهد دانست. در این بازار بزرگ هر گل و گیاه و وسایل مرتبط با آن که بخواهید پیدا می‌شود. این بازار از تعدادی فروشگاه گل و گیاه تشکیل شده که تمام اطلاعات لازم درباره گیاهان را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازار گل مشهد

تنوع محصولات در این بازار بسیار بالا بوده و با قیمت منصفانه عرضه می‌شوند. بازار گل مشهد از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی است و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام قرار دارد؛ بنابراین زائرین برای تهیه گل و استفاده از سایر خدمات می‌توانند به این بازار مراجعه کنند. مشخصات بازار گل مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، خیام ۴۰، مجتمع تجاری فتح‌آباد
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۸۰۴۸۵

مجموعه گل رز گلد

یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین گل فروشی ‌های مشهد گل فروشی رز گلد است که در بلوار سجاد قرار دارد. در این محل انواع گل‌های زیبا در رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسند. افرادی که تمایل به خرید گیاهان آپارتمانی دارند می‌توانند به این گل فروشی مراجعه کنند و گل موردعلاقه خود را خریداری کنند. یکی از بهترین خدمات این مجموعه ارائه اطلاعات دقیق درباره دیزاین و نحوه نگهداری گیاهان آپارتمانی است.

همچنین می‌توانید به‌صورت تلفنی گیاهان موردنظر خود را سفارش دهید، درحالی‌که امکان ثبت سفارش به‌صورت آنلاین و از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد و در کمترین زمان ممکن محصول شما درب منزل تحویل داده می‌شود. ارسال سفارشات در سطح شهر مشهد انجام می‌شود و گل‌ها به‌صورت کاملاً تازه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. باکس هدیه، باکس لاکچری، باکس مخصوص شب یلدا، طراحی و دیزاین، رز باکس، فروش رز طلایی و انواع مختلف گل‌های تزیینی از مهم‌ترین محصولات این مجموعه هستند.

خواندن
معرفی انواع رژیم گیاهخواری | چگونه وگان شویم؟ مواد غذایی ضروری انواع رژیم وگان

بهترین گل فروشی‌ های مشهد

گل فروشی رز گلد بهترین انتخاب برای مراسمات خاص مانند تولد، جشن عقد و عروسی، مراسم ترحیم و… شناخته می‌شود و بسیاری از شهروندان مشهد با آن آشنا هستند. دسته گل عروس و تزیین ماشین عروس از دیگر خدمات رز گلد هستند. مشخصات گل فروشی رز گلد عبارتند:

  • آدرس: مشهد، منطقه ۱، بلوار سجاد، خیابان بزرگمهر، بزرگمهر جنوبی ۶
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۶۱۹۶۱۶۹

گل فروشی ژالان

از دیگر گل فروشی‌های شناخته شده در سطح شهر مشهد گل فروشی ژالان است. این گل فروشی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در بلوار وکیل‌آباد قرارداد. به گلی که روی آن شبنم نشسته ژالان گفته می‌شود و این مجموعه با خلاقیت خود در نامگذاری و ارائه بهترین گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی بسیار محبوب شده است. مشتریان می‌توانند از طریق تماس تلفنی و اینستاگرام سفارشات خود را به‌صورت غیرحضوری ثبت کنند.

همچنین تنوع گل‌ها در این محل بسیار بالا بوده و از میان انواع گونه‌ها و رنگ‌ها می‌توانید گل موردنظر خود را تهیه کنید. گل فروشی ژالان نسبت به گل فروشی‌های هم رده خود قیمت بسیار مناسبی دارد، برای همین در لیست بهترین گل فروشی‌های مشهد قرار می‌گیرد. با ورود به این گل فروشی با انواع گل‌های طبیعی، گلدان‌های زیبا، دسته گل‌های خیره‌کننده و سبد گل‌های جذاب مواجه خواهید شد.

گل فروشی ژالان

از جمله خدمات این مکان می‌توان عرضه دسته گل عروس، طراحی ماشین عروس، طراحی دسته گل ولنتاین، دسته گل بزرگ، گیاهان آپارتمانی و تزیینی و انواع باکس‌های کادو را نام برد. ژالان در طراحی انواع دسته گل‌ها به‌خصوص دسته گل عروس از ترندهای روز استفاده می‌کند که در عین سادگی بسیار شیک و جذاب هستند. مشخصات گل فروشی ژالان عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، بین هفت تیر و هنرستان، نبش وکیل‌آباد ۲۲
  • شماره تماس: ۰۹۳۶۳۱۴۰۰۶۶

گل فروشی گل نسترن

در منطقه احمدآباد مشهد یکی از بزرگترین و بهترین گل فروشی‌های مشهد به نام گل فروشی گل نسترن قرار دارد. این مجموعه که بسیاری از شهروندان آن را با نام گل فروشی احمدآباد نیز می‌شناسند از تنوع بالای گل‌ها و قیمت مناسبی برخوردار است. پرسنل این مجموعه به‌صورت خلاقانه و بسیار شیک به دیزاین دسته گل‌ها و سبدهای گل می‌پردازند. علاوه بر آن در این گل فروشی به برگزاری کلاس‌های خصوصی گل‌آرایی به دو شکل مقدماتی و پیشرفته پرداخته می‌شود.

خواندن
چگونه سبزه عید بکاریم؟

همچنین طراحی دسته گل خواستگاری، دسته گل عروس، دسته گل عیادت بیمار، دسته گل روز مادر، سبد گل پایدار، سبد گل ترحیم، دیزاین ماشین عروس، دکوراسیون بادکنک، رز جاویدان و دیزاین شب یلدا گوشه‌ای از خدمات این مجموعه هستند. گل فروشی گل نسترن با حضور در بسیاری از جشن‌ها و برنامه‌ها به گل‌آرایی و دیزاین محل پرداخته و مناظر بسیار زیبایی پیش روی بینندگان قرار داده است. مشخصات گل فروشی گل نسترن عبارتند از:

  • آدرس شعبه ۱: مشهد، خیام ۱۱، حدفاصل فرهاد و قدس
  • آدرس شعبه ۲: مشهد، منطقه احمدآباد، نبش کلاه‌دوز ۱۰
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۱۱۰۹۰

گل فروشی گل سوسن

یکی دیگر از معروف‌ترین گل فروشی‌های مشهد به گل فروشی گل سوسن تعلق دارد. این محل از قدیمی‌ترین گل فروشی‌های شهر شناخته می‌شود و در منطقه هاشمیه قرار دارد. این مجموعه در اواخر دهه ۵۰ شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر یکی از بهترین گل فروشی‌های مشهد به شمار می‌رود. علت محبوبیت آن هم ارائه گل‌ها و گیاهان خاص با دیزاین‌های منحصربه‌فرد است. گل سوسن در زمینه پرورش انواع گل و گیاه تبحر دارد و علاوه بر گل فروشی دارای چندین گلخانه، انبار و مرکز پخش است، همچنین این مجموعه گل‌های خود را به کشورهای مجاور صادر می‌کند.

گل فروشی گل سوسن

خدمات گل فروشی گل سوسن شامل فروش آنلاین گل در سراسر کشور، دیزاین و طراحی انواع گل و گیاه، آموزش گل‌آرایی حرفه‌ای به‌صورت خصوصی و حضوری هستند. همچنین به ارائه دسته گل و سبد گل عروس، طراحی انواع دسته گل، پول آرایی، کادو آرایی، دسته گل ترحیم، پایه گل، جام گل، مینی دسته گل، دسته گل حروف و باکس نوزاد می‌پردازد. مشخصات گل فروشی گل سوسن عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، هاشمیه ۱۸، نبش صارمی ۲۴
  • شماره تماس: ۰۹۳۸۶۴۰۳۳۸۳

گل فروشی گل من

از دیگر گل فروشی‌های منطقه احمدآباد مشهد به گل فروشی گل من می‌توان اشاره کرد که طرفداران زیادی دارد. این محل به دلیل ارائه انواع سبد گل‌ها با دیزاین تخصصی از بهترین گل فروشی‌های مشهد محسوب می‌شود. در مجموعه گل من خلاقیت را می‌توانید در طراحی سبدهای گل ببینید.

گل من از بهترین گل فروشی‌ها جهت ارائه گیاهان آپارتمانی است و متنوع‌ترین گل‌های زینتی را به فروش می‌رساند. فروشگاه گل من طراحی بسیار زیبایی دارد و در محیط آرام و زیبا محصولات خود را عرضه می‌کند. برای مناسبت‌های مختلف می‌توانید به این مکان مراجعه کنید و زیباترین دسته‌ها و سبدهای گل را تهیه نمایید. مشخصات گل فروشی گل من عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، احمدآباد، بین ملک‌آباد و ابوذر غفاری، پلاک ۳۳۶
  • شماره تماس: ۰۹۳۶۴۶۶۶۸۸۰
خواندن
چیدمان میز شب یلدا ، تزیین میز و سفره شب یلدا

سایر بهترین گل فروشی‌های مشهد

کل فروشی های دیگر موجود در مشهد عبارتنداز:

گل فروشی فرشته

اگر به دنبال گل فروشی ارزان در شهر مشهد هستید به سراغ گل فروشی فرشته بروید. این مجموعه به‌صورت کاملاً تخصصی به دیزاین ماشین عروس می‌پردازد و یکی از بهترین فروشگاه‌ها جهت ارائه خدمات مرتبط با مراسم‌های عقد و عروسی است. فرشته از قدیمی‌ترین و بهترین گل فروشی‌های مشهد است که تنوع گل‌های آن بسیار بالا هستند و شما می‌توانید به دو صورت حضوری و تلفنی می‌توانید اقدام به سفارش کنید. گل فروشی فرشته در خیابان سیدرضی و نبش چهارراه معلم واقع شده است

گل فروشی یاسمن

یکی از متفاوت‌ترین گل فروشی‌های شهر مشهد گل فروشی یاسمن است که با ایده‌های خلاقانه خود در دیزاین ماشین و دسته گل عروس، تاج گل، باکس گل و دیزاین انواع مهمانی‌ها توجه مشتریان زیادی را جلب کرده است. اگر می‌خواهید مراسم‌های خود را به‌صورت متفاوت و بسیار شیک برگزار کنید گل فروشی یاسمن بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. این فروشگاه در چهارراه آزادشهر و بلوار امامت واقع شده است.

گل فروشی یاسمن

گل سرای پروانه

از محبوب‌ترین گل فروشی‌های مشهد گل فروشی پروانه است که خدمات خود را از طریق وب‌سایت ارائه می‌دهد. این مجموعه برای رفاه مشتریان و گسترش کسب و کار خود به راه‌اندازی وب‌سایت پرداخته و حتی خدمات خود نظیر گیاهان آپارتمانی، سبد گل، باکس گل، تشریفات مراسم، انواع دسته گل و سبد ترحیم را به سایر شهرهای ایران ارائه می‌دهد. امکان سفارش محصولات به‌صورت حضوری، تلفنی و آنلاین از طریق وب‌سایت، تلگرام و اینستاگرام در این مجموعه وجود دارد.

گل سرای آستان قدس

از بهترین گل فروشی‌های مشهد نمایشگاه گل آستان قدس است که انواع گل‌ها و گیاهان را به فروش می‌رساند. این مجموعه با دو شعبه در خیابان کوهسنگی و میدان فلسطین فعالیت می‌کند. از پرفروش‌ترین محصولات این مجموعه انواع نهال درختان را می‌توان نام برد که با قیمت منصفانه محصولات خود را عرضه می‌کند.

سخن پایانی

امروزه خرید و استفاده از گل و گیاه در منازل، محیط کار و مجالس گوناگون بسیار رایج شده و افراد به دنبال بهترین گل فروشی‌ها هستند. در این مقاله بهترین گل فروشی‌های مشهد معرفی شد که برای دیزاین مراسم‌ها یا تهیه انواع دسته گل و سبد گل‌ها می‌توانید به آنها مراجعه کنید.