فست فود‌ها (fast food ) یا غذا‌های فوری غذا‌هایی هستند که خیلی سریع آماده می‌شوند. جالب است بدانید که فست فود در مورد غذا‌های خانگی صدق نمی‌کند، بلکه بیشتر در مورد غذا‌هایی که در رستوران‌ها تهیه می‌شوند به کار برده می‌شود. رستوران‌های مک‌دونالد و کی اف سی از رستوران‌های شناخته شده‌ هستند که در سراسر دنیا غذای سریع به مردم جهان ارائه می‌دهند. یک فست فود دربسیاری از کشور‌ها معمولاً شامل یک ساندویچ (همبرگر، مرغ و مانند آن)، سیب زمینی سرخ شده و یک نوشابه گازدار است. بهتر است بدانیم که قیمت غذا در رستوران‌های فست فودی معمولاً ارزان‌تر از باقی رستوران‌ها است. در این مقاله از مجله تاپ کوکینگ تصمیم گرفتیم تا لیست بهترین فست فود‌های مشهد را قرار دهیم. پس اگر علاقمند به غذاهای فست فودی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

بهترین فست فود‌های مشهد

فست فود شبدیز مشهد

«فست فود شبدیز مشهد» یکی از رستوران‌هایی است که در سفرتان به مشهد حتماً باید غذا‌های آن را تست کنید. این فست فود با داشتن دو شعبه حضوری و یک شعبه به صورت بیرون‌بر، یکی از معروف‌ترین رستوران‌ها و فست فود‌های مشهد به شمار می‌رود که می‌توان انواع فست‌فود را در آن سفارش داد. فست فود شبدیز با وجود داشتن طراحی داخلی منحصربه‌فرد و زیبا، چیدمانو تزئین مناسب میز و صندلی‌ها، غذا‌های لذیذ و کارکنان خوش‌برخورد وبا تجربه‌اش، همواره مشتری‌های پرو پاقرص خود را دارد. همچنین به دلیل داشتن کادری مجرب و کار بلد همیشه سرو غذا در آن به‌موقع و حرفه‌ای انجام می‌شود. لازم به ذکر است که کیفیت، مقدارو قیمت غذا‌های فست‌فود شبدیز، در تمام شعبه‌های آن یکسان است و همواره رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کرده است.

چگونگی تأسیس پیتزا شبدیز مشهد

کار شبدیز، در رستورانی در طرقبه مشهد شروع شد که بعد از گذشتن چند سال و رسیدن به موفقیت و محبوبیت میان مردم، شعبه‌ای دیگر در بلوار هفت تیر مشهد به‌عنوان شعبه ‌بیرون‌بر نیز افتتاح شد. با گذشت زمان و به تقاضای مشتریان، یک سالن کوچک در نبش خیابان هفت تیر ۱۶، میزبان مهمانان شبدیز شد. به مرور زمان با بیشتر شدن طرفداران، فضای کوچک این شعبه هم دیگر پاسخگوی نیاز مشتریان آن نبود که به همین سبب در سال ۱۳۸۸، این سالن کوچک به رستورانی بزرگ‌تر با تنوع غذایی بیشتر در بین خیابان‌های هفت تیر ۱۳ و ۱۵ منتقل شد.


شاید این مقاله برای شما مفید باشد: لیست بهترین شهربازی های مشهد


لازم به ذکر است که شعبه هفت تیر پیتزا شبدیز، ساختمانی یک طبقه با سالنی بسیار بزرگ داشته و ظرفیت پذیرش بسیار بالایی دارد. خوب است بدانیم که سقف این سالن جمع می‌شود و در فصل‌های گرم سال به رستورانی طاق باز و زیبا مبدل می‌شود. این شعبه دارای فضای ویژه وی‌آی‌پیVIP برای برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن تولد و همچنین دارای پارکینگ اختصاصی است.

ساعت فعالیت فست فود شبدیز در شعبه‌های مختلف

شعبه هفت تیر شبدیز هرروز از ساعت ۱۲ تا ۰۰: ۳۰فعالیت دارد.

شعبه قدس شبدیز هرروز از ساعت ۱۲ تا ۰۰: ۳۰فعالیت دارد.

شعبه بیرون‌بر وکیل آباد شبدیز هرروز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ فعالیت می‌کند.

دیدنی‌های اطراف شعبه‌های پیتزا شبدیز

باغ ملک آباد

آدرس: بلوار ملک آباد، بین بلوار منتظری و بزرگراه کلانتری (مشاهده روی نقشه)

ساعت بازدید آن: به صورت شبانه‌روزی

فاصله شعبه قدس پیتزا شبدیز: کمتر از ۴ کیلومتر (حدوداً ۱۰ دقیقه با ماشین)

بهترین فست فود‌های مشهد

فست فود فرنو مشهد

همانطور که می‌دانید مهمان نوازی از رسوم کهن در ایران زمین است. مجموعه‌ی بزرگ فرنو، افتخار این را دارد که به مدت ۸ سال هر روزه میزبان مردم ایران باشد. رستوران فرنو در فضایی گرم و اصیل بر پایه‌ی معماری مدرن بنا شده و با غذایی سالم و لذیذ پذیرای حضور گرم مهمانان است. این مجموعه همیشه تلاش است که با بالابردن کیفیت غذا‌هایش هرروز سطح خدمات و محصولاتش، مسبب جلب رضایت مشتریان شود.

بخش های مختلف رستوران فرنو

رستوران فست فود بزرگ فرنو، دو سالن بزرگ عمومی و دو بخش vip و ویژه دارد که سالن‌های عمومی با استفاده از گل‌کاری‌های زیبا ازهم جدا شده‌اند. سالن‌های vip نیز هرکدام به صورت جداگانه پذیرای ۱۳ و ۴۰ نفر مهمان به صورت همزمان هستند. این رستوران نیز اتاق‌های vip را در مراسم‌های ویژه‌ای مانند تولد، جشن سالگرد ازدواج و … به وجود آورده است. در ضمن کادر مجرب و با تلاش فرنو در سعی بر آن دارد که به طور خاصی میزبان می‌همانان خود باشند.

سطح کیفیت غذا‌های فرنو

رستوران فرنو سال‌های زیادی است که غذا‌ها را از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌کند. تهیه گوشت تازه و لبنیات با کیفیت، دورچین‌های لذیذ و تازه و تاپینگ مخصوص پیتزا‌ها و غذا‌های بشقابی فرنو حاکی از کیفیت بالای مواد غذایی مورد استفاده در رستوران فرنو است. در رستوران فرنو نان مورد استفاده برای تهیه پیتزا، ساندویچ، همبرگر و … تهیه می‌شود که کیفیت بالای پخت آن نشان از درستی کار کارکنان این مجموعه را دارد.

بنیانگذار فرنو

محمدرضا نوفرستی، دارای مدرک کارشناسی معماری و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی کارآفرینی جوان و بنیانگذار برند با افتخار فرنو است که از سال ۱۳۹۴ با تلاش و زحمات بی نظیر، قادر شد جایگاه خود را در تولید غذا‌های باکیفیت ثابت نموده و آن را ارتقا ببخشد. می‌توان با جسارت گفت که فرنو به یکی از بهترین‌های صنعت فست فود در شرق کشورمان تبدیل شده است.

فست فود رئیس

شما می‌توانید در فست فود رئیس مانند یک رئیس غذا نوش جان کنید. این رستوران بزرگترین مجتمع غذایی و تفریحی مشهد بوده که با داشتن تجربه‌ای ۸ ساله، ۳ شعبه فعال دارد و همچنین دارای ۳ سالن جداگانه برای برگزاری مراسماتی مانند جشن تولد، مراسم نامزدی و… است. در این مجموعه پخت و پز غذا توسط آشپزان حرفه‌ای انجام می‌گیرد که ‌مهمانان می‌توانند در فضایی باز با منظره بند گلستان غذای خود را نوش جان کنند. همچنین مجموعه دارای پارکینگی با جای پارک آسان و راحت است که اقامت را برای می‌همانان دلپذیر کرده است.

ساعات پاسخگویی فست فود رئیس

ساعات پاسخگویی در این مجموعه بزرگ در ساعت ۱۲ الی ۲ بامداد است که می‌همانان گرامی باید برای رزرو روز‌های پنج شنبه و جمعه هماهنگی لازم را انجام دهند.

آدرس فست فود رئیس

مشهد- جاده طرقبه- بین امام رضا ۳۳ و ۳۵ – شماره تماس: ۰۵۱۳۵۵۹۱۰۰۷

فست فود اژدر زاپاتا

فست فود اژدر زاپاتا از جمله فست فود‌های محله فرهنگ مشهد و محبوب ترین فست فود‌های مشهد در نزد جوانان است که در خیابان کندرو وکیل آباد واقع شده است که در مجاورت مکان‌هایی مانند مجتمع جام جم، رستوران ریخته‌گر‌زاده، سایپا توتونچیان، پارچه عاقبتی، کافه فرویورت و… قرار دارد. برای دسترسی سریع می‌توانید از مترو سید رضی به این مکان حمل ونقل داشته باشید.

راه‌های رسیدن به فست فود اژدر زاپاتا

برای رسیدن به فست فود اژدر زاپاتا مشهد راه‌های زیادی وجود دارد. وسایل حمل‌ونقل عمومی، از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای دسترسی به این فست فود است. برای رسیدن به فست فود اژدر زاپاتا مشهد می‌توان از اپلیکیشن مسیریاب نشان استفاده کرد.

آدرس و شماره تماس فست فود اژدر زاپاتا

این فست فود بین وکیل آباد ۱۷ و ۱۹ بعد زیر گذر کوثر واقع شده است. برای به دست آوردن اطلاعات کافی می‌توانید با شماره ۰۵۱۵۴۸۶۳۵۵۶ تماس بگیرید.

فست فود عطاویچ

فست فود عطاویچ بزرگترین فست فود زنجیره‌ای ایران بوده که کار خود را از سال ۱۳۸۰ با به راه انداختن اولین شعبه‌اش در مرزداران تهران شروع کرد و با گذشت زمان مجموعه کنونی به وجود آمد. هم اکنون عطاویچ با داشتن ۵۴ شعبه فعال در سراسر کشور، بزرگترین فست فود زنجیره‌ای در ایران است. فست فود عطاویچ مشهد نیز یکی از شعب بزرگ این مجوعه است که در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است. این فست فود با داشتن غذا‌هایی سالم و به صرفه و کادری مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از هموطنان در سراسر کشور است.

آدرس و شماره تماس فست فود عطاویچ مشهد:

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای وکیل آباد ۲۸

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۶۸۷۷۰۱

فست فود ستاره شهر مشهد

فست فود ستاره شهر مشهد رستورانی واقع در وکیل آباد است و یکی از محبوب ترین فست فود‌های مشهد به حساب می آید. این رستوران با داشتن ظرفیت ۲۵۰ نفر میزبان پذیرایی مهمانان خود است. این فست فود منویی متنوع از انواع پیتزا‌ها و برگر‌های لذیذ را دارد اکه مواد اولیه آن از موادی درجه یک و تازه و نیز به صورت روزانه گردآوری می‌شود. در ضمن این رستوران دارای کادری از کارکنان مجرب و خوش برخورد است که وظیفه انجام سرآشپزی حرفه‌ای مجموعه را دارند.

آدرس و شماره تماس فست فود ستاره شهر

شماره تماس فست فود ستاره شهر: ۰۵۱۳۱۶۶۳

آدرس ستاره شهر: مشهد، بین وکیل آباد۲۳ و ۲۵، حدفاصل سیدرضی و دانش‌آموز

بهترین فست فود‌های مشهد

سخن پایانی

در مقاله ارائه شده سعی بر آن داشتیم که چکیده‌ای از توضیحات در مورد توضیح کلی فست فود و انواع آن و همچنین لیستی از فست فود‌های مشهد و آدرس و شماره تماس آن‌ها را برای دسترسی هر چه سریعتر به این مکان‌ها ارائه دهیم. از شما می‌خواهیم در صورت سفر کردن به شهر زیبای مشهد و گذراندن اوقات خود در این رستوران‌های جذاب و دلپذیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله : مجله سفر گردشرو به آدرس اینترنتی gardeshro.com