آیا می دانید دی ان ان چیست؟ از طراحی سایت حرفه ای چیزی می دانید؟ طراحی سایت با وردپرس چطور؟ در این مطلب جذاب به این سه موضوع می پردازیم. این مطلب را از دست ندهید!

بررسی قدرت DNN و WordPress

دی ان ان

شبکه عصبی نوعی الگوریتم یادگیری ماشینی است که بر اساس ساختار و عملکرد مغز انسان مدل سازی شده است. متشکل از چندین لایه از نورون های مصنوعی به هم پیوسته که برای پردازش داده های ورودی و پیش بینی یا طبقه بندی طراحی شده اند.

شبکه های عصبی می توانند برای طیف وسیعی از وظایف مورد استفاده قرار گیرند!

از جمله تشخیص تصویر، تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی و پیش‌بینی. آنها ثابت کرده اند که به ویژه در کارهایی که داده های ورودی دارای روابط پیچیده و غیرخطی هستند و الگوریتم های یادگیری ماشین سنتی ممکن است به خوبی عمل نکنند، موثر هستند.

یکی از مزایای شبکه های عصبی توانایی آنها در یادگیری و تعمیم از مقدار زیادی داده است که آنها را به ویژه در کاربردهایی مانند تشخیص تصویر و گفتار که در آن حجم زیادی از داده های آموزشی در دسترس است، مفید می کند. با این حال، شبکه های عصبی همچنین می توانند از نظر محاسباتی گران باشند و به منابع محاسباتی قابل توجهی برای آموزش و اجرا نیاز دارند، به ویژه برای شبکه های بزرگتر با لایه ها و نورون های زیاد.

DNN نوعی شبکه عصبی است که از لایه های زیادی از نورون های مصنوعی تشکیل شده است که داده های ورودی را پردازش می کنند. هر لایه خروجی لایه قبلی را پردازش می کند تا نمایش پیچیده تری از داده های ورودی ایجاد کند. DNN ها اغلب برای کارهایی مانند تشخیص تصویر، تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی استفاده می شوند.

خواندن
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فوری در سی ام اس ایران

طراحی سایت حرفه ای

اینترنت بخشی از آن چیزی است که ما هستیم. در واقع، در سال ۲۰۱۶، مجمع عمومی سازمان ملل دسترسی به اینترنت را یک حق بشری اعلام کرد. این بدان معناست که یک وب سایت خوب طراحی شده برای هر شرکتی که به دنبال دستیابی به مخاطبان گسترده تر و جذب مشتریان بیشتر است، حیاتی است. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه وب سایتی طراحی کنید که استفاده از آن برای مشتریان بالقوه لذت بخش باشد و به تبدیل سرنخ ها به فروش کمک کند. اما ابتدا، اجازه دهید برخی از اصول اولیه طراحی یک وب سایت را مورد بحث قرار دهیم.

طراحی سایت به روش آسان

در روزهای اولیه نت، ایجاد صفحات وب یک فرآیند پیچیده و پیچیده بود که تقریباً به طور کامل توسط بخش های فناوری اطلاعات انجام می شد. امروز هیچ یک از چیزهایی را که می‌توانید به سرعت به هم بچسبانید، بکشید و رها کنید. در واقع، سر تیموتی جان برنرز لی، دانشمند کامپیوتر، اولین وب سایت را در سازمان اروپایی تحقیقات هسته ای (سرن) طراحی کرد. برنرز لی، که به عنوان مخترع وب جهانی شناخته می شود، HTML را نیز ایجاد کرد و از این زبان برای کدنویسی سایت CERN استفاده کرد.

با افزایش تعداد وب سایت ها و تکامل مفهوم طراحی وب، HTML و بعداً جاوا اسکریپت، طراحی نقشه سایت و برگه های سبک آبشاری (CSS) جزء لاینفک طراحی وب سایت ها شدند. تکامل طراحی و توسعه وب تا اواخر دهه نود ادامه یافت و منجر به راه اندازی سایت های برجسته ای مانند گوگل، آمازون و پی پال شد.

اوایل دهه ۲۰۰۰ شاهد افزایش محبوبیت وبلاگ نویسی بودیم و با افزایش نیاز به سیستم های مدیریت محتوای خوب (CMS)، محصولی که در نهایت بازی طراحی وب را به کلی تغییر می داد متولد شد. وردپرس به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی منبع باز در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد. و رشد کرد تا به محبوب‌ترین CMS در جهان تبدیل شود – ما در مورد تقریباً ۴۰٪ از تمام وب‌سایت‌هایی صحبت می‌کنیم که از آن استفاده می‌کنند طبق مجله موتور جستجو – و شامل WordPress.com و WordPress.org می‌شود.

خواندن
طرز تهیه قهوه موکا حرفه ای در خانه | cafe mocha

بررسی قدرت DNN و WordPress

همچنین پلتفرم‌های وب‌سایتی دیگری نیز وجود دارند که طراحی وب‌سایت‌ها را حتی برای مبتدیان آسان‌تر می‌کنند. این گزینه‌ها به هر کسی این امکان را می‌دهد که یک وب‌سایت را از ابتدا طراحی کند، آن را طراحی کند و آن را متناسب با نیازهای خود، چه برای تجارت، شخصی یا تجارت الکترونیکی، بهینه کند.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس به عنوان پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در وب شناخته شده است. امروزه ۴۲٫۶ درصد از وب سایت ها بر روی این پلتفرم ساخته می شوند که به حدود ۸۵٫۶ میلیون وب سایت تبدیل می شود. اما اگر به یک وب سایت قابل اعتماد برای تجارت خود نیاز دارید، چرا اینقدر محبوب است و آیا وردپرس خوب است؟

در ابتدا، وردپرس به عنوان یک پلتفرم برای وبلاگ نویسی ساخته شد. در همان ابتدا، هنگامی که وردپرس را نصب می‌کنید، کارکردهای اساسی در دسترس شما اضافه کردن پست‌های جدید، اشتراک‌گذاری آن‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی و ایجاد صفحات ثابت است. این قابلیت بومی برای وبلاگ هایی مانند این یا وب سایت های شرکت ساده کافی است. اما اگر می خواهید یک پلتفرم وب سفارشی و کاربردی ایجاد کنید، باید استفاده از وردپرس را برای یک وب سایت تجاری فراموش کنید، زیرا توسعه وب سایت وردپرس به اندازه کافی مقیاس پذیر و کاربردی نیست تا در کنار شرکت شما رشد کند و تمام اتوماسیون و مدیریت مدرن مورد نیاز را برای کسب و کار شما فراهم کند. ابزار.

طراحی تم

خود وردپرس به همراه پلتفرم های مختلف تنوع زیادی از طراحی های وب سایت به نام Themes را ارائه می دهد. یک ظاهر ظاهری از وب سایت شما وجود دارد که در حساب وردپرس شما نصب می شود. این شامل یک طرح رنگ، مکان های ویجت، الگوهای صفحه (طرح بندی)، فونت ها و سایر جزئیات سبک است. به طور کلی، تم های توسعه وب رایگان وردپرس طراحی ساده و عملکرد محدود را ارائه می دهند و تم های ممتاز شامل ویژگی های بیشتری همراه با طراحی شیک هستند. نقطه قوت چنین تم هایی قیمت پایینی است که از آن شروع می شود و امکان شروع حتی بدون پرداخت پول برای استخدام طراح.

خواندن
مقایسه روغن زیتون و روغن کنجد

جنبه ضعیف چنین تم هایی این است که شما تم را دانلود می کنید و به راحتی می توانید مشخص کنید که آن طور که قرار است با هویت برند شما مطابقت ندارد. علاوه بر این، زمانی که فایل‌های رسانه‌ای خود را وارد می‌کنید، پیش‌نمایش آن، «ممتاز» و شیک به نظر نمی‌رسد (طراحان تم‌های ممتاز ساعت‌ها صرف پیدا کردن تصاویری از بانک‌های عکس می‌کنند که کاملاً با یکدیگر مطابقت دارند). و بعداً، هنگامی که تصمیم به سفارشی سازی تم خریداری می کنید، باید یک توسعه دهنده استخدام کنید، حتی اگر در همان ابتدا سعی کرده باشید از آن اجتناب کنید. اگر موضوع انتخابی دارای توابع بسیار زیادی است که از آنها استفاده نمی کنید، آماده باشید تا یک وب سایت بسیار کند داشته باشید.

علاوه بر این، شما فرصتی را برای برجسته کردن منحصر به فرد بودن برند و افزایش آگاهی از برند خود از دست می دهید. این احتمال وجود دارد که یک تم می تواند توسط چندین شرکت استفاده شود و وب سایت شما کاملاً ساده به نظر برسد. اگر هدف شما این است که از رقبای خود متمایز شوید، پس طراحی سفارشی خاص ضروری است!

بررسی قدرت DNN و WordPress

اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید