طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یعنی درگاهی به محصولات متنوع یک فروشگاه در بستر اینترنت که در اختیار همگان است. اگر از طراحی سایت فوری برای این کار استفاده می کنید، حتما از خدمات پس از تحویل وب سایت نیز مطلع شوید. سی ام اس ایران در این زمینه به شما کمک می کند که در ادامه به آنه خواهیم پرداخت.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

اولین برداشت زیبا، عشق در نگاه اول از یک طراحی خوب و قدرتمند ناشی می شود. مشتری بالقوه روی شماست اینکه مشتریان وب سایت شما را پس از جستجو پیدا می کنند اما چگونه می توانید با ظاهر عالی خود این پیشتاز را به دست آورید؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

وب سایت خود را ریسپانسیو کنید

در هر صورت، کاربر پسندتر است، زیرا امروزه اکثر مردم از طریق دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود از یک وب سایت بازدید می کنند. علاوه بر این، گوگل از طرفداران وب سایت های واکنش گرا است. گوگل می خواهد تا حد امکان کاربر پسند باشد. تا بازدیدکنندگان راضی باشند.

چرا طراحی واکنشگرا اینقدر مهم است؟

پاسخ ساده است. دیگر نمی توانید یک وب سایت برای یک نوع دستگاه ایجاد کنید. وب سایت Statcounter نشان می دهد که ترافیک وب تلفن همراه در حال حاضر بیشتر از ترافیک اینترنت معمولی از طریق رایانه است و درصد آن کمی بیش از ۵۹٪ است.

اگر بیش از نیمی از بازدیدکنندگان بالقوه شما از یک دستگاه تلفن همراه برای مرور وب استفاده می کنند، نمی توانید صفحه ای را که بر اساس دسکتاپ طراحی کرده اید به آنها ارائه دهید. استفاده و خواندن آنها دشوار است که البته تجربه کاربری را بدتر می کند.

خواندن
ترفندهای مهم خانه تکانی عید

مطمئن شوید که وب سایت شما سریع است

هیچ کس یک سایت کند را دوست ندارد. هر عکسی به نوبه خود بارگیری می شود، برخی حتی بارگذاری نمی شوند، هر چیزی که کلیک می کنید برای همیشه طول می کشد تا شما را به صفحه بعدی هدایت کند. یک ترفند ساده وجود ندارد که وب سایت شما را سریعتر کند، بلکه ترکیبی از عوامل مختلف است.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

از سال ۲۰۱۰، سرعت وب سایت شما که به عنوان سرعت صفحه یا سرعت سایت نیز بیان می شود، یک عامل رتبه بندی برای گوگل بوده است. با ظهور نمایه سازی موبایل اول در سال ۲۰۱۸، سرعت وب سایت یک عامل رتبه بندی برای جستجوهای موبایلی است. تجربه کاربری بسیار مهم است، به همین دلیل است که موتورهای جستجو مهم می دانند که وب سایت های سریع زودتر در نتایج قابل مشاهده باشند. بنابراین وب سایت های سریع در نتایج جستجو امتیاز بهتری کسب می کنند.

طراحی سایت فوری

به عنوان یک شرکت نشان دهید که واقعاً چه کسی هستید

تهیه یک چک لیست از عالی بودن شرکتتان و انتخاب برخی از تصاویر بصری عالی برای همراهی با آن آسان است. با این حال، بهتر است چند قدم در این مورد عمیق تر برویم. اگر همه چیز خوب پیش برود، شما این فرآیند را با هویت و مانند آن برای شرکت خود طی کرده اید. اکنون زمان آن است که آن را در وب سایت خود به نمایش بگذارید.

در صفحه اصلی «به… خوش آمدید» وجود ندارد

شما واقعاً نمی خواهید یک متن خوشامدگویی در صفحه اصلی وجود داشته باشد. همانطور که به نظر می رسد، این لزوماً باعث نمی شود که مشتری بالقوه احساس خوشامد کند، به طور قابل توجهی عمومی و غیرشخصی است. علاوه بر این، به سئو شما کمک نمی کند. صفحه اصلی یک معیار مهم در عبارات جستجو است، بنابراین اگر فقط عبارت “به … خوش آمدید” باشد، نتایج جستجو زیادی را به همراه نخواهد داشت.

خواندن
هفت سین ؛ فلسفه، اجزای اصلی و نمادهای آن

> بازنویسی متن خوشامدگویی به شما این فرصت را می دهد که از کلمات کلیدی در سرصفحه صفحه در صفحه اصلی استفاده کنید که افراد علاقه مند می توانند در گوگل تایپ کنند. این یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید در مورد بهینه سازی موتور جستجو انجام دهید.

بصری باشید

بازاریابی محتوا یکی از ضروری ترین بخش های وب سایت شماست، اما توجه کنید! محتوا فقط متن نیست. این شامل کل محتوای وب سایت شما می شود: تصاویر، اینفوگرافیک ها، پیوندها، منو… همه بخشی از آن است. بخش بصری چیزی است که توجه را جلب می کند. درست مثل عشق در نگاه اول. طبق گفته های Nielsen Norman Group، یک بازدیدکننده در عرض ۳۰ ثانیه تصمیم می گیرد که آیا وب سایت به اندازه کافی جالب است یا خیر، که ده ثانیه اول مهم ترین آنهاست. اتفاقاً من نمی توانم یک وبلاگ را در ۳۰ ثانیه بخوانم و به جرات می توانم بگویم که اکثر آنها نیز نمی توانند. به همین دلیل است که ما آنها را دوست داریم. محتوای بصری در وب سایت شما فقط مربوط به فیلم ها و اینفوگرافیک های صفحات وبلاگ شما نیست، بلکه مربوط به هدر صفحه اصلی نیز می باشد!

سی ام اس ایران

درباره تعمیر و نگهداری مداوم بپرسید

هنگام کاوش در شرکت های مختلف طراحی وب، از آنها بپرسید که آیا تعمیر و نگهداری مداوم انجام می دهند یا خیر. وب سایت ها نیاز به تنظیم منظم دارند. شما باید افزونه های خود را به روز کنید، محتوا را به روز کنید و مطمئن شوید که در مورد روند طراحی به روز هستید. در غیر این صورت از طراحی و توسعه وب سایت عقب خواهید افتاد.

خواندن
ویتامین b چیست؟ نحوه استفاده و زمان مناسب

شرکت های طراحی وب را که برای نگهداری منظم در دسترس هستند بررسی کنید. سپس، کسی را خواهید داشت که می تواند در صورت نیاز به شما کمک کند. اگر وب‌سایت شما خراب شد و به تنهایی نمی‌توانید آن را برطرف کنید، می‌توانید به سرعت همه چیز را دوباره راه‌اندازی و دوباره اجرا کنید.

حرکت از یک طراح به طراح دیگر می تواند خسته کننده باشد. در عوض، آژانس طراحی وب سایتی را انتخاب کنید که وب سایت شما را درک کند. به این ترتیب، شما شخصی را خواهید داشت که به جای اتلاف وقت برای توضیح دادن سایت شما به چندین طراح، می تواند به سرعت تغییرات را ایجاد کند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.