صندلی ناهار خوری یک جزو اساسی برای تمامی‌افرادی است که از میز ناهار خوری استفاده می‌کنند؛ برخی اوقات، به دلیل گذر زمان، صدمات فیزیکی یا … نیاز است که نه همه صندلی‌ها، بلکه یک یا دو تا از آن‌ها را به صورت تکی تعویض کنیم، در اینگونه موارد، باید به فروشگاهی برویم که انواع صندلی ناهار خوری تکی را به فروش می‌رساند.

صندلی ناهار خوری

خرید صندلی ناهار خوری تکی

صندلی ناهار خوری تکی یک صندلی راحت و کاربردی است که می‌تواند برای تکمیل یک میز ناهارخوری یا به عنوان یک صندلی اضافی برای میز غذا خوری، مورد استفاده قرار گیرد. صندلی‌های ناهار خوری تکی در انواع مختلف، سبک‌ها و قیمت‌ها موجود هستند، بنابراین مطمئناً می‌توانید یک صندلی مناسب که با نیازها و سلیقه شما در تناسب باشد را انتخاب کنید.

هنگام انتخاب صندلی ناهار خوری تکی، مهم است که عواملی مانند اندازه، سبک، ساختار، رنگ، جنس و… را در نظر بگیرید؛ صندلی تکی باید از ابعاد مناسبی برخوردار بوده تا برای نشستن و غذا خوردن به اندازه کافی بزرگ باشد باشد؛ همچنین باید با سبک دکوراسیون اتاق، میز غذا و دیگر صندلی‌های پشت میز، مطابقت داشته باشد.

اگر به دنبال صندلی ناهار خوری تکی با کیفیت هستید که از قیمت مناسبی برخوردار باشد، ما به شما بهترین برند صنایع چوبی، یعنی مجموعه پاینو را پیشنهاد می‌کنیم؛ در این فروشگاه، طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و رنگ‌بندهای صندلی ناهارخوری موجود می‌باشد و شما مشتریان عزیز می‌توانید بر اساس سلیقه خود، صندلی تکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مجموعه پاینو از محصولات متنوعی برخوردار بوده و هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند یک صندلی ناهار خوری تکی را از این فروشگاه خریداری کند. در صورتی که تمایل به خرید محصولات مجموعه ما را دارید، می‌توانید به مجموعه پاینو مراجعه کرده و یا با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

خواندن
طرز تهیه سوهان عسلی کنجدی با طعمی بی نظیر

آدرس: تهران، شهریار، منطقه صنعتی فردوسیه

شماره تماس: ۰۹۱۹۳۵۳۶۵۰۹

شماره ثابت: ۰۲۱۶۵۴۶۶۰۳۹

صندلی ناهار خوری جدید

صندلی‌های ناهارخوری جدید اغلب دارای طراحی‌ها و ویژگی‌های خاص و متفاوتی هستند؛ این نوع صندلی‌ها معمولاً دارای طراحی‌های ساده ولی می‌باشند و از موادی باکیفیتی نظیر چوب یا ام دی اف ساخته می‌شوند. آن‌ها اغلب دارای خطوط کم حجم و شکل‌های هنری شیکی هستند که جلوه‌ی زیبایی به اتاق ناهارخوری می‌بخشند.

انتخاب و خرید جدیدترین مدل صندلی ناهار خوری می‌تواند به هر محیطی، جلوه و نمای زیبایی ببخشد؛ به عنوان مثال، برای داشتن یک محیط غذاخوری شیک و خاص باید روی انتخاب صندلی‌های ناهارخوری زیبا و مناسب سرمایه گذاری کرد.

هنگام خرید جدیدترین مدل‌های صندلی‌های ناهار خوری تکی با انواع مختلفی از مدل‌ها با متریال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های متفاوت، مواجه خواهید شد؛ از برخی از مدل‌های صندلی ناهار خوری تکی می‌توان برای چندین مدل از میزهای غذاخوری استفاده کرد، اما مدل‌هایی وجود دارد که فقط می‌توان پشت یک میز خاص از آن‌ها استفاده کرد.

صندلی‌های غذاخوری تکی باید به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند به راحتی روی آن بنشینند و تکیه گاه محکم و راحتی به هنگام صرف غذا داشته باشند.

میز و صندلی باید به خوبی با هم هماهنگ شوند و دارای ابعاد مناسبی نیز باشند؛ صندلی‌های ناهار خوری استاندارد دارای زاویه ۹۰ درجه بین تشک و تکیه گاه صندلی هستند و دارای عرض حداقل ۴۰ سانتی متر می‌باشند تا غذا به راحتی هضم شود.

صندلی ناهار خوری

صندلی ناهار خوری کلاسیک

این نوع صندلی‌های ناهار خوری معمولاً از چوب ساخته می‌شوند و دارای طرح‌های منحنی و ظریفی می‌باشند؛ یک صندلی ناهار خوری تکی کلاسیک دارای پشتی‌های خمیده، پایه‌های منحنی و تاج‌های تزئینی می‌باشد. این نوع صندلی‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها موجود هستند و با طراحی‌های زیبا و چشم‌نواز خود، می‌توانند جلوه خاصی به فضای آشپزخانه شما ببخشند. در ساخت یک صندلی ناهار خوری کلاسیک از یک سری ویژگی‌های خاص پیروی می‌شود:

  • استفاده از چوب‌های تیره: چوب‌های تیره مانند گردو، بلوط و افرا در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این چوب‌ها با ایجاد حسی از ظرافت و اصالت، به صندلی‌های کلاسیک، جلوه خاصی می‌بخشند.
  • طراحی‌های مینیمال: امروزه، طراحی‌های مینیمال و ساده به یکی از ترندهای محبوب دکوراسیون تبدیل شده‌اند. این طراحی‌ها در صندلی‌های ناهار خوری کلاسیک نیز به چشم می‌خورند. صندلی‌ ناهار خوری مینیمال بدون تزئینات اضافی، جلوه‌ای خاص و شیک را به ارمغان می‌آورد.
  • ترکیب چوب و فلز: ترکیب چوب و فلز یکی از ترندهای محبوب دکوراسیون در چندین سال اخیر می‌باشد و این ترکیب در صندلی‌های ناهار خوری کلاسیک نیز به چشم می‌خورد. صندلی‌های ساخته شده از ترکیب چوب و فلز، جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را به محیط می‌بخشند.
خواندن
طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی خوشمزه

صندلی ناهار خوری

قیمت صندلی ناهار خوری کلاسیک

قیمت یک صندلی ناهار خوری تکی کلاسیک به عوامل مختلفی مانند جنس چوب، جنس پارچه، اندازه و جزئیات تزئینی آن بستگی دارد. صندلی‌های ناهار خوری کلاسیک چوبی معمولاً نسبت به دیگر مدل‌های صندلی از کیفیت بیشتر و قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند.

شما می‌توانید انواع مدل‌های صندلی ناهار خوری تکی کلاسیک را از مبلمان پاینو خریداری نمایید. حائز اهمیت است که علاوه بر صندلی ناهار خوری شما می‌توانید جدیدترین مدل آینه و کنسول، میز ناهارخوری و … را نیز از این مجموعه خریداری کنید.

نتیجه گیری

انواع مختلفی از صندلی‌های ناهار خوری در بازار موجود می‌باشد، از صندلی‌های کلاسیک گرفته تا صندلی‌های جدید و مدرن که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. صندلی‌های باید دارای کیفیت بالایی باشند و به صورت اصولی (زاویه ۹۰، عرض حداقل ۴۰) باشد تا شخصی که برروی آن می‌نشیند، به خوبی از غذای خود لذت ببرد و غذا نیز به خوبی هضم شود.

بهترین برند مبل شرکتی، برندی است که از نظر کیفیت، قیمت، طراحی و خدمات پس از فروش در سطح بالایی قرار داشته باشد. این برند باید بتواند نیازهای مشتریان خود را به خوبی برآورده کند و رضایت آنها را جلب کند. مجموعه مبلمان پاینو بهترین برند مبلمان شرکتی شناخته می‌شود؛ این برند با سال‌ها تجربه در زمینه تولید مبلمان، میز و صندلی ناهار خوری و …، محصولاتی با کیفیت و با دوام را به بازار عرضه می‌کند. پاینو در زمینه تولید مبلمان شرکتی، آینه و کنسول مدرن و راحتی فعالیت می‌کند.

در صورتی که به دنبال خرید بهترین صندلی ناهار خوری تکی با قیمتی مناسب هستید، توسط شماره‌های زیر با مجموعه پاینوچیدمان، تماس حاصل نمایید.

خواندن
هرآنچه باید درباره منوی دیجیتال بدانید!

آدرس: تهران، شهریار، منطقه صنعتی فردوسیه

شماره تماس: ۰۹۱۹۳۵۳۶۵۰۹

شماره ثابت: ۰۲۱۶۵۴۶۶۰۳۹