طرز تهیه میلک شیک پسته

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ شما را با طرز تهیه میلک شیک پسته آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

از ترکیب شیر با میوه، نوعی نوشیدنی حاصل می‌شود که در آمریکا اختراع شده و خود آمریکایی‌ها آن را میلک شیک‌ (milk shake) می‌نامند، یعنی شیری که آن را با ماده دیگری مخلوط کرده اند (مانند انواع میوه یا آب میوه و یا قهوه و کاکائو). میلک شیک پسته یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوشیدنی در کل دنیاست.

خوردن این نوشیدنی خنک در این روزهای گرم تابستانی بسیار لذت بخش است. مواد اصلی مورد استفاده در تهیه شیر پسته، شیر، پسته و شکر یا عسل است که با طعم دهنده‌ هایی مزه دار می‌ شود و افزودن آن‌ ها سلیقه‌ ای است. در ادامه با آموزش این نوشیدنی خوشمزه همراه ما باشید.

طرز تهیه میلک شیک پسته

مواد لازم

  • پسته ۱۰۰ گرم
  • پسته خرد شده به مقدار لازم
  • شیر ۲ لیوان
  • بستنی با طعم وانیل ۳ قاشق غذا خوری
  • عسل و شکر به میزان لازم

طرز تهیه

ابتدا پسته را در آسیاب بریزید تا کاملا خرد شود. بستنی را به همراه شیر و پودر پسته در مخلوط کن بریزید. خوب هم بزنید تا مواد به صورت یک دست با یک دیگر ترکیب شوند.

میزان شیرین شدن میلک شیک کاملا سلیقه ای می باشد و به دلخواه می توانید به آن شکر یا عسل اضافه کنید.

برای رقیق شدن این نوشیدنی می توانید مقدار شیر را افزایش دهید و اگر می خواهید شیک غلیظی داشته باشید باید میزان شیر را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهید.

خواندن
طرز تهیه داچ بیبی یا پنکیک آلمانی ساده و خوشمزه

اگر بتوانید از پسته تازه استفاده کنید قطعا نوشیدنی شما سبز تر و خوشرنگ تر خواهد شد.

بعد از این که مواد را به دلخواه خود آماده کردید می توانید آن را در لیوان های بلند بریزید و با استفاده از پسته و موز آن را تزئین کنید. البته برای تزئین این شیک ها می توانید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید.