طرز تهیه شنیسل و رولت مرغ 

رولت و شنیسل مرغ  را می توان از ساده ترین و سالم ترین انواع غذا های فست فودی شناخت که بسیار خوشمزه و لذیذ اند و در سراسر دنیا نیز محبوب و پر طرفدار می باشند. به طور معمول هردوی این غذا ها را به شکل ساده و با سینه مرغ تهیه می کنند و شما نیز می توانید این مدل غذا ها را با هزینه بسیار کم تر و مقرون به صرفه تر از نمونه های رستورانی در منزل تهیه کنید و سپس از آن ها در مجالس و مهمانی های خود به عنوان غذای اصلی استفاده کنید.

بهتر است بدانید که به طور کلی تمامی غذا هایی که با قسمت های مختلف مرغ از جمله سینه آن تهیه می شوند دارای مقادیر زیادی پرتئین بوده و از این رو بسیار مفید و مقویی می باشند. برای تهیه رژیمی تر غذا هایی با این سبک  شما می توانید آن ها را بدون روغن، داخل فر نیز تهیه کنید.

همچنین در صورت عدم دسترسی شما به فر می توانید آن ها را داخل روغن و بدون فر هم تهیه کرده و سپس آن ها را به همراه سس های دلخواه خود سرو و میل کنید. امروز می خواهیم آموزش آشپزی دو مدل از خوشمزه ترین و محبوب ترین انواع این غذا ها را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

طرز تهیه شنیسل مرغ

طرز تهیه شنیسل مرغ 

شنیسل مرغ یکی از انواع غذا های بین المللی است که بسیار لذیذ و پر طرفدار بوده و در سراسر دنیا شناخته است. اصل این غذای ساده و پر طرفدار فست فودی متعلق به کشور آلمان بوده و اولین بار در این کشور پخته و تهیه شد و بعد ها به دلیل ساده بودن دستور تهیه و طعم و مزه ای که داشت در سایر کشور های دیگر دنیا نیز محبوبیت پیدا کرد.

خواندن
برگزاری جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۲

برای تهیه این غذا شما تنها به چند قلم مواد اولیه بسیار ساده نیاز دارید و می توانید آن را برای رژیمی تر شدن به جای روغن، داخل فر هم تهیه کنید و بعد آن را به همراه دورچین سیب زمینی و انواع سبزیجات و سس های گوناگون سرو و میل کنید. برای مشاهده طرز تهیه شنیسل مرغ کافی است که به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 طرز تهیه رولت مرغ

طرز تهیه شنیسل مرغ 

رولت مرغ یکی از غذا های رسمی و مجلسی است که اصولاً به شکل شکم پر تهیه می شود و می توان شکم آن را با مواد مختلفی همچون انواع سبزیجات، انواع پنیر، زرشک و بسیاری چیز های دیگری پر و تهیه کرد و بعد آن را با انواع نان و یا برنج سرو و میل کرد.

تهیه  رولت مرغ در منزل ساده بوده و شما می توانید آن را درمنزل با چند فلم مواد اولیه  قابل دسترس هم به وسیله فر و هم بدون فر نیز تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. دقت داشته باشید که اندازه پخت رولت نیز سلیقه ای بوده و برخی آن را آبدار تر و برخی نیز آن را برشته تر میل می کنند. برای مشاهده طرز تهیه رولت مرغ کافی است تا به سایت آلامتو مراجعه کنید.