بهترین رستوران های اراک

در این مطلب از مجله آشپزی تاپ کوکینگ بهترین رستوران های اراک را خواهیم داشت. برای آشنایی با این رستوران ها در ادامه همراه ما باشید.

اگر شما‌ برای گذراندن روزهایی به یاد ماندنی به اراک سفر کرده‌اید یا حتی اهل اراک هستید و به دنبال گزینه‌های مناسب و عالی برای رستوران و صرف غذا‌های با‌کیفیت می‌گردید، نگران نباشید؛ چرا‌ که در ادامه با معرفی بهترین رستوران‌های اراک، می‌توانید خوشمزه‌ترین و مرغوب‌ترین غذا‌های این شهر‌ دلپذیر را امتحان کنید.

برخی از رستوران‌های اراک ویژگی‌های متفاوتی دارند که سبب تمایز آن‌ها از سایر رستوران‌ها می‌شود. در ادامه ۵ رستوران محبوب که از بهترین رستوران های اراک هستند را به شما معرفی می کنیم.

رستوران برگ اراک

رستوران برگ، انتخابی هوشمندانه و عالی برای تجربه یک شب رمانتیک و به‌یادماندنی در محیطی با دکوراسیون به‌روز و دنج به حساب می‌آید. این مکان که در طبقه بالایی برج داریوش قرار گرفته است، گزینه‌های زیادی برای سفارش افراد با میل و ذائقه‌های متفاوت دارد؛ چراکه انواع غذاهای سنتی و مدرن در این کافه رستوران سرو می‌شوند. از جمله خلاقیت‌هایی که در این رستوران به‌کار گرفته شده و توانسته توجه افراد را به خود جلب کند و موجب زیبا‌سازی میز مشتری شود، می‌توان به سرو نوشیدنی‌های خنک در سطل یخ خشک اشاره کرد.

در ۲٫۱ کیلومتری این رستوران هتل زاگرس اراک قرار دارد. فاصله رستوران برگ به صورت تقریبی تا جاهای دیدنی اراک همچون موزه مفاخر اراک، مرقد امامزاده عبدالله و آمنه خاتون، پارک امیر کبیر و اتاق فرار طعمه به ترتیب ۲۳۷ متر، ۴۶۵ متر، ۵۸۴ متر و ۶۸۹ متر است. همچنین در فاصله ۱۷٫۱ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی شهدای اراک قرار گرفته است. ساعت کاری رستوران از ۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد بوده و شما می‌توانید میز مورد نظر خود را از پیش رزرو کنید. رستوران برگ پارکینگ اختصاصی ندارد و دارای پارکینگ خیابانی است.

  • نشانی: میدان شریعتی، خیابان شهدای شبان، برج داریوش
  • شماره تماس: ۰۸۶۳۴۲۲۴۰۴۹
بهترین رستوران های اراک
بهترین رستوران های اراک

رستوران کوهستان اراک

اگر از‌ جمله افرادی هستید که تمایل به تجربه میل کردن غذا در شرایطی هیجان‌انگیز دارند، رستوران سنتی کوهستان گزینه بسیار ایده‌آلی برای شما محسوب می شود؛ چرا‌که بر روی دل کوه قرار گرفته و تقریبا کل اراک را تحت ‌نظر دارد. از امکانات و مزایای  این مکان جذاب و کوهستانی، می‌توان به تنوع منوی غذایی (در‌بر گرفتن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)، محیط آرام و زیبا و همچنین پخش موسیقی زنده اشاره کرد که موجب رقم زدن لحظات ناب و خوشی برایتان خواهد شد.

معماری زیبای رستوران برگرفته از دل طبیعت کوهستان بوده که در کنار آبشاری زیبا هوش از سرتان خواهد برد. ساعت کاری رستوران کوهستان اراک از ساعت ۱۸ تا ۲۴ بامداد است.

  • نشانی: ایران، استان مرکزی، اراک، ضلع غربی هتل امیرکبیر
  • شماره تماس: ۰۸۶۳۳۱۳۱۷۲۸

رستوران ایزی دیزی اراک

در دسته بهترین رستوران‌های اراک حیف است جای رستورانی که سنتی‌ترین و اصلی‌ترین غذای ایرانی را طبخ می‌کند، خالی باشد. رستوران ایزی دیزی، یک انتخاب اصیل و ایرانی برای تجربه بهترین دیزی مورد ‌نظر شما به حساب می‌آید. سفارش شما در این رستوران می‌تواند ویژگی‌هایی مختلفی از جمله سنتی یا کلاسیک بودن، چربی و تندی کم یا زیاد داشته ‌باشد که توجه‌تان را کاملا جلب کند.

البته غذاهای سنتی مختلف دیگری مانند سرداغی خراسانی، بزقزمه کرمانی و میرزاقاسمی به همراه دوغ‌های خوش‌طعم محلی در منوی غذایی این رستوران قرار دارند که سرو چنین مواردی، در این محیط اصیل با سفره‌های زیبای ترمه‌ای، در کنار فواره و حوض و تخت‌های سنتی بسیار دلنواز و لذت‌بخش خواهد بود. ساعت کاری رستوران ایزی دیزی اراک از ۱۲ تا ۲۳:۳۰ شب است.

  • نشانی: اراک، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه گردو، روبه‌روی دوربرگردان، جنب نان فانتزی نانک
  • شماره تماس: ۰۸۶۳۲۲۲۲۲۸۸
بهترین رستوران های اراک
بهترین رستوران های اراک

رستوران ژیوان اراک

کافه رستوران ژیواک مخصوص لاکچری پسندان با انواع سلایق غذایی به‌شمار می‌آید. در منوی این کافه رستوران، می‌توانید شاهد انواع گزینه‌های فست‌فودی، ایرانی، فرنگی، دریایی و… باشید و هر کدام را به دلخواه امتحان کنید. از جمله آیتم‌های متفاوت و مثبت این مکان، نوشیدنی‌های خوشمزه و خاص و پرطرفدار، داشتن فضایی بزرگ و دارای سالن‌های مجزا و شیک و همچنین قیمت مناسب هستند.

شما می‌توانید پس از میل یک وعده غذایی عالی با رفتن به کافی شاپ این رستوران تفریح خود را تکمیل کنید. اگر به غذاهای فست‌فودی نیز علاقه‌مند باشید، رستوران ژوان اراک انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این رستوران پارکینگ خیابانی رایگان دارد و ساعت کاری آن از ۱۰ صبح تا ۲۴ بامداد است.

  • نشانی: استان مرکزی، اراک، خیابان شریعتی، نبش کوچه پامچال.
  • شماره تماس: ۰۸۶۳۴۰۲۱۲۲۸

رستوران قزل پارک اراک

اگر از طرفداران ماهی، یک غذای جذاب دریایی هستید، این بهشت ماهی را به شما معرفی می‌کنیم! رستوران قزل پارک اراک دارای دو محیط سرپوشیده و باز بوده که در مجتمعی تفریحی با همین نام در خارج از شهر قرار گرفته است. مهم‌ترین نقطه قوت این مکان جذاب، داشتن استخر‌های مختلف پرورش ماهی به حساب می‌آید تا شما بتوانید ماهی مدنظر ‌خود را در تازه‌ترین حالت ممکن انتخاب کنید و فورا برایتان صید شود.

البته افزون‌ بر ماهی، در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی و کباب‌ها قرار دارد که دامنه انتخابتان را گسترش می‌دهد و تجربه دلپذیری را برایتان رقم خواهد زد. رستوران قزل پارک اراک دارای پارکینگ خیابانی رایگان بوده و به صورت شبانه روزی باز است.

  • نشانی: کیلومتر ۲۵ جاده اراک- قم، بین پمپ بنزین لاله صحرا و شهرک صنعتی خیرآباد اراک
  • شماره تماس: ۰۸۶۳۳۵۵۳۷۳۷
بهترین رستوران های اراک
بهترین رستوران های اراک

سخن پایانی

هر شهری انواع و اقسام رستوران‌ها و کافه‌های با کیفیت و مختلفی دارد که شهر اراک نیز از این قاعده مستثنا نیست. بهترین رستوران‌های اراک با ویژگی‌های بسیار زیاد و جذاب در نقاط مختلف این شهر آماده پذیرایی از انواع سلیقه‌ها هستند. شما می‌توانید با توجه به علایق و اولویت‌های خود و عزیزانتان بهترین انتخاب را داشته باشید و نهایت لذت را از سرو وعده‌های غذایی ‌دلخواه‌ خود ببرید.

اگر سرو غذا در فضایی سنتی را می‌پسندید، رستوران کوهستان و رستوران ایزی دیزی گزینه مناسبی برای شما هستند. برای سرو ماهی که به ‌تازگی صید شده است، رستوران قزل پارک را از دست ندهید. رستوران برگ با فضایی رمانتیک و رستوران ژیوان با فضایی مدرن در انتظار شما هستند.

مقالات بیشتر بخوانید: