سی‌ امین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تهران (اگروفود) سال ۱۴۰۲ در روز‌های آتی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که با عنوان آگروفود (Agrofood) معروف شده، هر سال با حضور شرکت‌های فعال در صنعت مواد غذایی و تجهیزات وابسته همچون برند تولیدی لباس فرم رستورانی فرم پوش برگزار می‌شود و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت و رشد مشاغل ایجاد می‌کند. در سال ۱۴۰۱ برای اولین بار جشنواره پیتزا در یک زمان و مکان با نمایشگاه مواد غذایی برگزار شد و استقبال خوبی از آن به عمل آمد. به همین دلیل، جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ نیز همزمان با نمایشگاه مواد غذایی ۱۴۰۲ یا آگروفود برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه مواد غذایی ظرفیت‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه صنایع غذایی و کشاورزی فراهم می‌کند و از این جهت حضور در آن برای بسیاری از کسب‌وکار‌ها یک هدف مهم است. آگروفود (Agrofood) از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته و توانسته برای بسیاری از فعالیت‌های نوپا حمایت و سرمایه‌های لازم برای توسعه و پیشرفت فراهم کند. حضور در جشنواره پیتزا نیز برای بسیاری از افراد ماهر در این عرصه مهم است و رقابت در آن می‌تواند در رشد و توسعه رستوران‌ها و بهبود کیفیت این فست‌فود لذیذ تأثیرگذار باشد.

معرفی جشنواره پیتزا ۱۴۰۲

غذا جزء نیاز‌های اساسی زندگی بشر است که آماده کردن آن مهارت خاص خود را می‌طلبد. در سال‌های اخیر فست‌فود توانسته جایگاهی همانند غذا در میان خانوار‌های ایرانی پیدا کند و اغلب اوقات به‌عنوان وعده‌های اصلی استفاده شود. پیتزا از مهم‌ترین فست فود‌های موردپسند افراد در همه سنین است که پخت صحیح آن دشواری‌های خاص خود را دارد. در جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ افراد مختلف از سرتاسر ایران در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران گردهم می‌آیند و با چالش‌های پخت پیتزا درگیر هستند. این جشنواره از مهم‌ترین فستیوال‌های داخلی کشور در صنعت مواد غذایی به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی دارد.

خواندن
طرز تهیه دلمه گوجه فرنگی خوشمزه و مجلسی

معرفی جشنواره پیتزا ۱۴۰۲

برگزار شدن این فستیوال در کنار نمایشگاه آگروفود و به‌صورت همزمان، باعث شده استقبال افراد از نمایشگاه رشد چشمگیری داشته باشد و در این میان، سالن مخصوص جشنواره پیتزا شلوغ‌تر شود. به‌دلیل حضور گرم مردم در این جشنواره، شرکت‌ها و رستوران‌های مختلفی در این تجمع مشارکت دارند و هر کدام توانایی‌های خود را به رخ می‌کشند. شاید شما در هنگام حضور در این جشنواره فقط تعدادی از آشپزها را ببینید که در حال پخت پیتزا‌های متنوع هستند؛ اما در واقع بسیاری از این افراد در طول سال گذشته برای حضور در این جشنواره برنامه‌ریزی کرده و آماده شده‌اند.

مهمترین آیتم جشنواره پیتزا ۱۴۰۲، رقابت شف ها و پیتزازن های حرفه ای در معرفی رسپی های نوآورانه و خلاقانه پیتزا است. هر ساله در این فستیوال بسیار مهم، به جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین رسپی‌های پیتزا جوایز نفیسی تعلق گرفته که لباس فرم آشپزی و رستورانی نیز یکی از این جوایز می‌باشد.

لباس فرم رستورانی شامل روپوش آشپزی، پیشبند آشپزی، کلاه آشپزی و دستمال سر از جوایزی بوده که صنایع پوشاک فرم پوش با بیش از ۵۰ سال سابقه هر ساله مسئولیت طراحی و تولید آن را همواره عهده‌دار بوده.

اهمیت حضور در جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ برای شرکت‌کنندگان

حضور در این نمایشگاه برای بسیاری از رستوران‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه پخت فست‌فود‌هایی مثل پیتزا در کنار جذب حمایت‌های مالی و سرمایه‌گذاران مختلف، جنبه رقابتی و آموزشی نیز دارد؛ در واقع، توانایی هر یک از افراد حاضر در این جشنواره با سلایق مختلف سنجیده می‌شود و افراد با نقاط قوت و ضعف خود آشنا می‌شوند. از این طریق می‌توانند نسبت به سطح آشپزی خود دید مناسبی داشته باشند.

خواندن
طرز تهیه سالاد سیب زمینی با شوید | Potato salad

علاوه‌براین، در میان خانواده‌ها پیتزا به‌عنوان یک غذای فست‌فود مضر شناخته می‌شود؛ فعالان این جشنواره در پی آن هستند که دیدگاه خانواده‌ها را نسبت به ناسالم بودن پیتزا تغییر دهند. به همین دلیل، در هنگام داوری پیتزا‌های آماده شده، کیفیت و ارزش غذایی مواد اولیه آن با دقت بالایی سنجیده می‌شود و این مسئله در اولویت است. شما با حضور در هر یک از این غرفه‌ها افراد مختلف را با سنین متفاوت می‌بینید که هرکدام به روش خود، در حال پخت پیتزا هستند. دقت و سرعت بالا در کنار استفاده از مواد غذایی باارزش و باکیفیت در جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ حرف اول را می‌زند.

اهمیت حضور در جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ برای شرکت‌کنندگان

زمان و محل برگزاری جشنواره پیتزا ۱۴۰۲

در سال ۱۴۰۱ جشنواره پیتزا همزمان با نمایشگاه آگروفود برگزار شد و به‌دلیل استقبال چشمگیری که توسط بازدیدکنندگان از آن شد، جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ نیز در کنار این نمایشگاه خواهد بود. نمایشگاه بزرگ مواد غذایی تهران هر سال در کشور ما برگزار می‌شود که امسال از ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برپا خواهد شد. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۳ عصر و به مدت ۴ روز از دستاورد‌های این نمایشگاه و جشنواره پرشور پیتزا دیدن کنند.

برگزارکنندگان این جشنواره تمام تلاش خود را کرده‌اند تا مردم با حضور در این مجموعه در کنار افزایش آگاهی و اطلاعات آموزشی در حوزه صنعت مواد غذایی و کشاورزی، در رقابت هیجان‌انگیز جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ و غرفه‌های متنوع آن نیز حضور داشته باشند. جذابیت این جشنواره به حدی است که هنرمندان و ورزشکاران مختلف و مشهور نیز در آن حضور پیدا می‌کنند.

زمان و محل برگزاری جشنواره پیتزا ۱۴۰۲

حضور شرکت‌های نام آشنا در جشنواره پیتزا ۱۴۰۲

کسب‌و‌کارهای مختلفی در جشنواره پیتزا شرکت می‌کنند که برخی از آن‌ها بسیار معروف هستند. صنایع پوشاک فرم پوش یک شرکت نام آشنا برای مشاغلی است که اهمیت زیادی به هویت دیداری خود در نظر مشتریان می‌دهند. این مجموعه از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تهیه لباس‌های فرم رستوارانی و دیگرکسب‌وکار‌ها است. امروزه استفاده از لباس فرم پرسنلی و زیبایی ظاهری آن توسط فروشندگان مواد غذایی، اهمیت زیادی برای مخاطبان دارند.

خواندن
طرز تهیه مک اند چیز ☀️ خوشمزه و لذیذ

به همین دلیل، تولیدی لباس کار فرم پوش از تمام ظرفیت خود برای بهبود پوشش ظاهری صاحبان کسب‌وکار‌ها استفاده می‌کند. حضور برند فرم پوش در نمایشگاه اگروفود و جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ به عنوان اسپانسر نشان‌دهنده آن است که این مجموعه به‌دنبال معرفی بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات داخلی است. فرم پوش حامی غرفه‌داران جشنواره پیتزا، سرآشپزها (شف ها) و تهیه‌کننده لباس شرکت‌کنندگان آن است.

نتیجه‌ گیری

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تهران، همزمان با جشنواره پیتزا ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این جشنواره از مهم‌ترین فستیوال‌های داخلی کشور برای رستوران‌ها و فست‌فود‌های مختلف است که با رزرو غرفه و ثبت‌نام در آن، به مدت ۴ روز با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌کنندگان این جشنواره از فعال‌ترین و کاربلدترین افراد در پخت پیتزا هستند و کیفیت کار برای آن‌ها در اولویت است.

حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره پیتزا با لباس‌های یک‌دست، مدرن و باکیفیت، باعث افزایش جذابیت این جشنواره می‌شود. ارائه انواع محصولات صنعت مواد غذایی و کشاورزی در این مجموعه، زمینه‌ساز پیشرفته شرکت‌های نوپا و جدید می‌شود. اگر شما نیز به‌دنبال تهیه لباس فرم برای پرسنل خود هستید، می‌توانید به سایت فرم پوش مراجعه کنید و با بررسی انواع مدل‌ها و طرح‌های موجود، لباس موردنظر خود را با برند دلخواهتان سفارش دهید.